Autor |
po czemu o tu jest..... |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 08-10-2008 19:14 |
|
|
rozbieralem dzis liczniki w mojej 944 i znalazlem cos dziwnego podczepionego pod obrotomiez w necie znalazlem ze to czojnik hall-a
ale cemu tu...???
nr. 12 na linku...
http://partmaster.com.ua/?action=catalog_show&cat=porsche&t_id=17523&added_=PORSCHE%20Porsche%20924S%201987%20%D0%AD%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0 |
|
Autor |
RE: po czemu o tu jest..... |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 08-10-2008 19:23 |
|
|
stawiam na tempomat
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: po czemu o tu jest..... |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 08-10-2008 19:30 |
|
|
ale w moim nie ma tempomatu, i to jest podlaczonee dalej w wiazke, moze zamiast jak w innych autach w rozdzielaczu zamontowali to z braku rozdzielacza w "standartowej formie" w 944, pod obrotomiezem..
googluje to i patrze na innych forum bo ciekawi mnie temat, patrzalem na schematy ale niewiele wyczytalem po nich...
a ma moze ktos fotki rozebranego DME gdzies doczytalem ze mozna tam regulowac liczbe oktanow i ciekawi mnie czy to prawda.... |
|
Autor |
RE: po czemu o tu jest..... |
sufjaf
Użytkownik
Postów: 251
Miejscowość: Orzesze
Data rejestracji: 18.07.07 |
Dodane dnia 08-10-2008 20:32 |
|
|
Trollu w obu moich 924 (2.0 bez turbo) jest miejsce na to ustrojstwo
W tym jedynym sprawnym niestety tego brakuje. Niestety, bo mógłbym to wykorzystać jako czujnik do metromierza (na rajd nawigacyjny)
Może ktoś ma taki czujnik i jest on niepotrzebny??
___________________________
Sufjaf eee.. znaczy Tomek
911 996 '05 targa
boxster 987 '05
supra MKIII 4.0 V8 Lexus power
Mercedes W202
Audi A4 Cabrio quattro 3.0 ASN
Allroad BAU
hmm Peugeot 508
sufjaf dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: po czemu o tu jest..... |
sufjaf
Użytkownik
Postów: 251
Miejscowość: Orzesze
Data rejestracji: 18.07.07 |
Dodane dnia 08-10-2008 20:34 |
|
|
znaczy mam ten szerszy, do licznika po lewej sronie, a poszukuję węższego...
___________________________
Sufjaf eee.. znaczy Tomek
911 996 '05 targa
boxster 987 '05
supra MKIII 4.0 V8 Lexus power
Mercedes W202
Audi A4 Cabrio quattro 3.0 ASN
Allroad BAU
hmm Peugeot 508
sufjaf dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez sufjaf dnia 08-10-2008 20:39 |
|
Autor |
RE: po czemu o tu jest..... |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 08-10-2008 23:10 |
|
|
trollu - co do adaptacji liczby oktanów, to kiedyś tkacki wypowiadał się na forum PCP.
Zajrzyj >> TUTAJ
Jeśli nie masz 944 z silnikiem 16v to chyba nie da rady (teoretycznie ) przestawić się na więcej niż 95
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: po czemu o tu jest..... |
igor
Użytkownik
Postów: 3896
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 08-10-2008 23:51 |
|
|
ja bym bardziej sugerował zajrzeć tu:
http://www.porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=681&start=0
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: po czemu o tu jest..... |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 09-10-2008 14:35 |
|
|
w mojej 944 zalecane jest 100 oktan niby glowica jest maxymalnie zplanowana i ma wieksze sprezanie( tak powiedzieli mi w RUF gdzie robili glowice poprzedniemu wlascicielowi
na 100 zeczywiscie nie to samo auto co na 98, ladniej chodzi lepiej reagoje na gaz ale .. wolalbym miec go na 95 gdyz mam dostep do ok 30litrow tygodniowo darmowej 95, lanie plynow podnoszacych liczbe oktan mija sie z celem bytelka dobrego dzialajacego kosztoje tyle co pol zbiornika paliwa produkt NOS ( http://www.holley.com/index.asp?division=NOS)
prubowalem i czoc efekt dodatku ale niestety nie doruwnoje to 100...
|
|