Postów: 343 Miejscowość: bydgoszcz Data rejestracji: 24.01.07
Dodane dnia 07-06-2009 19:51
witam posiadam zawieszenia przod i tyl od 944 które będą montowane do 924 i mam kilka pytań bo coś mi się nie zgadza i brakuje mi jeszcze kilka części.
zdjecie 1
aluminiowy wachacz wykrecony z 944 '83 jednak ma nabity rocznik '86 a numer seryjny to 951.331.513.0R jednak zacisk był zamontowany zwykły a nie brembo i teraz pytanie czy bez przerabiana da radę zamontować zaciski brembo, lub chociaż gdzie szukać nowych tarczobembnów i klocków
924 '78 Ty jesteś starym gratem ja Cie naprawie zatem -crash test
924 '79 sprzedałem
944 '83 magazyn częsci
944 '86 sprzedane
924 '77 szybkie przywracanie do życia
sprzedam pełno wszelakich części do 924 i 944 kontakt 792-354-232
Postów: 343 Miejscowość: bydgoszcz Data rejestracji: 24.01.07
Dodane dnia 07-06-2009 19:54
zdjecie 2
zwrotnica przod. Potrzebuje jeszcze zaciski i stabilizator do tego typu zwrotnic czy to jest jakiś standart 944 czy też jakieś cudo typu 951 no i oczywiscie gdzie szukac tarcz i klocków. Dodam tyle że jak przyłożyłem tylną tarcz do przedniej to jest jakieś 2mm wieksza czy to normalne czy cos cudowane?
924 '78 Ty jesteś starym gratem ja Cie naprawie zatem -crash test
924 '79 sprzedałem
944 '83 magazyn częsci
944 '86 sprzedane
924 '77 szybkie przywracanie do życia
sprzedam pełno wszelakich części do 924 i 944 kontakt 792-354-232
Postów: 343 Miejscowość: bydgoszcz Data rejestracji: 24.01.07
Dodane dnia 07-06-2009 19:58
zdjecie 3
belka przednia pod silnik. Numer seryjny to 944 341 103 01 rocznik '82 wydaje mi sie ze to bezproblemowo pasuje do 924, i wydaje mi sie że to wraz z przednimi zwrotnicami jest orginalne od 944 '83. Na poduszkach silnika jednak pisalo 951...
Postów: 3497 Miejscowość: Kraków Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 07-06-2009 20:37
Przód jest oryginalny (ze stalowym wahaczem), zapewne zwrotnica jest też taka czyli założysz zwykły standardowy zacisk (do Brembo musiałbyś zmienić zwrotnicę).
Z tyłu ktoś założył aluminiowe wahacze (montowane od 1985 roku) i teoretycznie możesz założyć do niego zarówno zwykły zacisk jak i Brembo (pomimo różnic w wahaczach zaciski Brembo z tyłu chyba były takie same we wszystkich Turbo - pomijając oczywiście TurboS).
Tylne tarcze są ciut większej średnicy - ale tylko z tej konieczności że z tyłu jest tarczobęben).
Postów: 343 Miejscowość: bydgoszcz Data rejestracji: 24.01.07
Dodane dnia 07-06-2009 21:48
to jeszcze jedno pytanko, jak jest mocowany stabilizator w 944 bo wsumie nie widzialem mocowan na podluznicy tak jak jest w 924 ma moze ktos z was zdjecie pogladowe
No i dalej pozostaje pytanie gdzie szukać tarcz i klocków