924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | 911,944 i inne...
Autor Temperatura wody S2
krzys
Użytkownik

Postów: 19
Miejscowość:
Data rejestracji: 04.03.10
Dodane dnia 04-07-2010 19:31
Witam
jaka powinna być temperatura silnika aby włączyły się wentylatory i pomiędzy którymi kreskami na wskaźniku jest temperatura normalna , a do której kreski dochodzi stojąc w korku przy temperaturze zewnętrznej 25 stopni oraz ile jest czujników temp w silniku 3.0.
Autor RE: Temperatura wody S2
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 04-07-2010 21:13
Temperatura włączenia biegów wentylatora zależy od tego jaki masz wkręcony termowłącznik (jest kilka wersji, oryginalna to 92/102 stopnie).
Normalna temperatura to pomiędzy 2 i 3 białą kreską (optymalnie trochę bliżej dolnej).
W korku albo przy ostrym pałowaniu może dochodzić do 3 białej kreski. U mnie w S2 dochodził maksymalnie do środka pomiedzy 2 i 3 kreską (czyli pozycji poziomej).

Czujniki temperatury cieczy chłodzącej są dwa - jeden daje sygnał do DME, drugi tylko na deskę (i nie mają nic wspólnego z termowłącznikiem wentylatora - ten jest wkręcony w chłodnicę)
Autor RE: Temperatura wody S2
krzys
Użytkownik

Postów: 19
Miejscowość:
Data rejestracji: 04.03.10
Dodane dnia 04-07-2010 22:47
wracając do tematu termostatu nie montowałem, a jeszcze zapytam czy powinien być zaślepiony wężyk który wychodzi koło korka w zbiorniczku płynu chłodzenia,
i jaka może być przyczyna gdyż wskazówka na desce jest cały czas na trzeciej kresce, niekiedy spadnie jak włączą się wentylatory.
Autor RE: Temperatura wody S2
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 04-07-2010 23:59
Przyczyn może być wiele - na pierwszym miejscu termostat (wymień koniecznie, koszt niewielki), potem ewentualnie niewydolna chłodnica, problem z pompą wody.

Wężyk który wychodzi obok korka i biegnie w dół po nadkolu nie powinien być zaślepiony - pełni funkcję przelewową. Chociaż jeśli zaślepisz nic się nie stanie poza tym że w razie awarii gorący płyn będziesz miał w całej komorze silnika a być może też na sobie...