Autor |
temperatura wody 944 n/a |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 28-07-2010 21:44 |
|
|
witam
walcze z moim autem grzeje sie skubany
temp na desce przy 120 doszla na pomaranczowe pole przy wolniejszej jezdzie ostatnia kreska plynu nie ubywa
waz rano na zimnym miekki na goracym napompowany twardy nie widac cyrkulacji plynu w zbiorniczku
mam nadzieje ze to tylko wina pompy choc nie wyje nie cieknie
oby nie uszczelka
ma ktos jakies pomysly lub co jak sprawdzic to prosze o pomoc
sa jakies trudnosci przy wymibnie pompy prucz znakuw na rozrzadzie balansie?
Edytowane przez troll oslo dnia 28-07-2010 22:00 |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
porsche89
Użytkownik
Postów: 1218
Miejscowość: Łazy Woj.Górny Śląsk
Data rejestracji: 30.04.06 |
Dodane dnia 29-07-2010 13:45 |
|
|
Mnie się wydaje że to jednak pompa. Trudność taka że trzeba rozebrać rozrząd.
944 2,7 '86/'89 kombinacja z trzech dawców lub z czterech teraz S2 look -Już u ludzi
924 2.0 '82
944 2,5 '84
Jeden rower górski
Czarna taczka '06 |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 29-07-2010 20:04 |
|
|
juz zamowiona u slawka z jeleniej gory...
za dwa tygodnie czekam nie wymiana niezbyt sie do tego ciesze ale coz.... porobie znaki i bedzie ok...
wlasnie przeglondalem net za roznymi info.. jest troche info u "clarksa w garazu " i na roznych stronkach ... zastanawiam sie nad wymiana paskow dwa lata temu byly wymieniane ale ..jak wszystko rozebrane to moze wymienie....
|
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 29-07-2010 21:08 |
|
|
Jak juz wszystko rozbierasz to wymien tez simeringi i rolki
Bedzie spokoj na kilka lat
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 29-07-2010 23:43 |
|
|
W zasadzie masz racje tyle ze ja nie wiem jak dlugo go potrzymam... Trzeba szukac cos mlodszego..
|
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 30-07-2010 22:09 |
|
|
Troll !! Czy masz nawiew cieplego powietrza do kabiny ??? Bo jezeli tak to pompa powinna byc OK . W takim przypadku walniety jest termostat .
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 31-07-2010 00:23 |
|
|
Hm mam zalozony nowy termostat nawiew cieplego powietrza jest teraz tos mnie zagiol... Ale jak zdjolem waz gorny z chlodnicy ten co idzie od glowicy odpalilem silnik to nie pompowalo plynu.. A powinno.. Nie?
Jutro wywale termostat. A cieple poowietrze nie bedzie leciec pod wplywem praw fizyki?
|
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 31-07-2010 08:21 |
|
|
Fakt, jak sa upaly to ciezko powiedziec. Sprobuj porownac roznice temperatur przy wlaczonym zimnym i max cieplym.
Tez na 1 miejscu bym sprawdzil termostat mimo ze nowy, a dopiero potem pompe.
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 31-07-2010 13:51 |
|
|
Zeby pompowalo plyn przez otwor z glowicy to musi sie otworzyc zawor termostatu !!! A przed zmiana termostatu tez takie hocki klocki sie dzialy ???? Gdy by padla pompa to woda nie ma prawa sama poplynac przez nagrzewnice !!! Tam nie mam czegos w rodzaju cyrkulacji grawitacyjnej .... za duzo zalaman i zakretasow ... Sprobuj jeszcze zrobic taki walek , ze jak silnik sie rozgrzeje to wlacz ogrzewanie w kabinie i wentylator nagrzewnicy na maxa i zobacz czy temp sie odrobine nie zmienia . Jak dla mnie na sto procent to nie pompa . Pompa raczej tak nie pada z dnia na dzien . A moze poprostu zapowietrzyles drania . A chlodnica ci sie od jakichs wynalazkow nie pozatykala???
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 31-07-2010 14:45 |
|
|
a wiatrak zalacza ci sie na ostatniej bialek kresce czy dopiero pod czerwonym polem(wogole Ci sie zalacza?) i czy zbija temperature do drugiej kreski?oraz jeszcze jedno pytanie...jesli wiatrak chlodzi ciecz chlodzaca i zbija temp. z 3 do drugiej kreski lub z pod czerwonego pola do drugiej kreski to po jakim czasie wskazowka wraca pod 3 biala kreske?mniej niz 2min?
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 31-07-2010 16:03 |
|
|
rozmawialem z tym slawkiem co zamowilem u niego pompe mowi ze to raczej na 99% wina pompy moja fakt jest stara widac to po niej...
ogrzewanie w kabinie dziala no i zeczywiscie jak ogrzewanie na full to pomaga zbic tem silnika...
jak kupilem auto to tem podchodzila pod ostatnia kreske i dlatego zaczolem z tym walczyc...
chlodnica raczej drozna plukalem ja i lekko przez nia przelatoje...
czy zapowietrzony odpowietrzalem go juz z 10 razy na nagrzanym odkrecam srube odpowietrzjaca poleci troche plynu dolewam i tak w kolko...
wiatrak zalancza i w spokojnej jezdzie zbije temp z przedostatniej kreski na sirodkowa jak auto stoi to juz ciezej zbic temp i wiatrak chodzi dluzej ale to to normalka...
przy jezdzie 120 temp podchodzi pod pomaranczowe i spada do ostatniej kreski
przewody do chlodnicy na zimnym silniku sa zflaczale na goracym sa juz sztywne i ciezej je zcisnac ale plynu nie ubywa, wiec mam nadzieje iz to nie wina uszcelki pod glowica...
uslyszalem tez teorje iz skoro nagrzewnica jest umieszczona nizej niz silnik to grawitacja popompuje w nia goraca wode....
nie wiem co juz myslec... najgorsze to to ze nie mam czasu na auta remont w domu , nowy taras schody i teraz kosz naprawy i czas na auto.... ale to normalka ....
|
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 31-07-2010 17:51 |
|
|
Na probe mozesz wyjac termostat i troche pojezdzic bez niego . I wszystko bedzie jasne
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 31-07-2010 19:56 |
|
|
Dzis dorwalem nowy termostat 80 stopni zalozylem go na zbiornk wyruwnawcz w korek wcisnolem litrowy pojemnik tak coby podniesc poziom plynu zalalem 7.5-8 litra i w droge wskazowka idzie do kreski tej ostatniej przed pomaranczowym polem i za chwile zpadnie na sirodkowa kreske i tak caly czas z nawiewu leci gorace
Pojezdze tak do poki pompa nie dojedzie.
|
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 31-07-2010 22:18 |
|
|
U mnie taz tak jest ... wskazowka idzie na kreske przed polem czerwonym potem wlacza sie wentylator i spada na srodkowa kreske . Wiec wyglada na to ze pompa u ciebie jest OK . Te wskazniki w prosiakach roznie pokazuja ... jak wlaczam swiatla to wskazanie jest o polowe kreski wieksze niz bez swiatel . A w drugim prosiaku wskazanie mam o jedna kreske nizej .. a temperatura w obu silnikach na moje wyczucie jest podobna .
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 31-07-2010 22:40 |
|
|
No to bede mial pompe na zapas...
A tak na marginesie nowa pompa w porsche servisie kosztoje tu 1050zl!! Rura gumowa od przeplywomieza do przepustnicy 110zl!! Orginalne czesci!!
|
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 31-07-2010 22:52 |
|
|
No ceny są konkurencyjne! Guma od przepływki do przepustnicy turbo w Polsce to wydatek 300-400 zł ;/
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 31-07-2010 23:09 |
|
|
u nas zamiennik pompy oryginalnej tyle chyba kosztuje ...
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-08-2010 00:18 |
|
|
O kurcze, Troll czyżbyś odkrył nowy kanał dystrybucji?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: temperatura wody 944 n/a |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 01-08-2010 00:34 |
|
|
jak bedzie potrzeba czemu nie...
dzis przesiedzialem ze 4 godziny w
www.autotuning.no
to sklep servis porsche lezy z 3 minuty od daf-a gdzie pracoje....
|
|