924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | 911,944 i inne...
Autor 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
tomo
Użytkownik



Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08
Dodane dnia 05-03-2011 10:23
jasne, czas na większe kaprysy mojego auta smiley

alternator nie ładuje akumulatora, więc mam auto na baterie.
To pewnie będzie regulator napięcia + szczotki.

Dodatkowo do zrobienia będzie raczej na 100% sprzęgło. Głównie na wstecznym strasznie trzepie budę a na wzniesieniu ledwie da się podjechać.
Ostatnio miałem problem z wysprzęglikiem przy pedale, jeśli układ będzie nieodpowietrzony to mogą być objawy rwania jak wyżej?
czy może jednak sprzęgło i KROPKA.

wywróżcie mi koszty smiley
słyszałem, że regeneracja sprzęgła to jakieś 900zł.




Edytowane przez tomo dnia 05-03-2011 10:23
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 05-03-2011 12:00
Najpierw odpowietrz uklad, bo moga dziac sie cuda, zreszta robote bedziesz mial juz przy wymianie regulatora napiecia- w wersji z klima robota bardzo niemila i na pamiec.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 05-03-2011 13:30
wymiana reg.napiecia w alt.taka trudna w s2?wprwadzie w tym modelu nie robilem tego ale w zwyklym 44 2.5 to bylo max.30min i ladowanko wrocilo do normy.

Regeneracja sprzegla napewno nie 900zl...okladziny i sprezyny +robocizna hmmm 500zl?watpie czy wiecej...


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 05-03-2011 17:23
Zazbaczylem ze w wersji z klima a w turbo to juz naprawde spora robota.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
gta77
Użytkownik



Postów: 302
Miejscowość: Zamość
Data rejestracji: 01.12.09
Dodane dnia 05-03-2011 18:51
jeżeli ujawnia się problem ze sprzeglem podczas samego ruszania i zmiany biegów to może to być tylko wina wysprzeglika, jezeli objawy są podczas jazdy gdy sprzegło jest juz całkiem puszczone to raczej jest coś powazniejszego

wysprzęglik i u mnie ciekł, wymieniłem gumki i jest ok, robota jest raczej prosta - ok 1h czasu
gumki pasują z mercedesa idealnie, chociaż w katalogach porsche nie ma to jest to chyba ten sam zestaw - tez jest wysprzelik firmy FAG który wygląda identycznie jak z merca i srednica 23,8mm
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 05-03-2011 20:51
Co do kosztow sprzegla to jesli na aucie jest wersja na sprezynach to mozna go zrobic i taniej. jesli tarcza jest na gumie to nie warto jej regenerowac i trzeba zainwestowac w tarcze (nowa 1500zl, uzywka 600-900).
Przy uszkodzonym sprzegle raczej trzepac buda nie bedzie - najwyzej slizgac sie lub nie da sie wlozyc biegu. chyba zeby przyjac czarny scenariusz i zerwalo sie sprzeglo na gumie...


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 06-03-2011 08:31
ale po co piszecie o gumie?tomo ma s2 i na 100% ma sprzeglo na sprezynach....


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 06-03-2011 09:32
przemek84 napisał/a:
ale po co piszecie o gumie?tomo ma s2 i na 100% ma sprzeglo na sprezynach....
Pusciles 'bzdeta'-S2 ma fabrycznie gume


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 06-03-2011 09:54
Sachs nawet z początku oferował zamienniki na gumie....do S2

http://webcat-services.zf.com/se230_image/0032004_OSPorsche-GummiTD.pdf


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 06-03-2011 10:00
Kurcze bylem pewien ze skoro pozne 944 mialy juz sprezynowa tarcze to w s2 jest to logiczne ze beda sprezyny.


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 06-03-2011 10:04
tylko turbo miało sprężynową tarczę fabrycznie o ile wiem.
późne 944 to chyba późne S2,
a 968 nie wiem czy nie miało dwumasowego koła


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
tomo
Użytkownik



Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08
Dodane dnia 06-03-2011 13:28
PIeszczoH napisał/a:
tylko turbo miało sprężynową tarczę fabrycznie o ile wiem.
późne 944 to chyba późne S2,
a 968 nie wiem czy nie miało dwumasowego koła


specyfikacje techniczne, do których podawałem ostatnio linka w hydepark, podają że zarówno w 944S jak i S2 tarcze są już na sprężynach, więc chyba jednak Przemek dobrze prawi smiley
"single-disk dry clutch with disk spring"

jutro odstawiam auto do Witka, to się wyjaśni co i jak. Dzięki za prognozy smiley


Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 06-03-2011 15:20
Fabryczne tarcze do S2 byly na gumie na 100% przynajmniej do polowy 90roku, mozliwe ze ostatni rocznik modelowy mial sprezyny ale nie sadze.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 06-03-2011 16:30
W 44 2.7 tez mam na sprezynach i bylem przekonany ze S2 juz bankowo je ma...ale istnieje tez opcja ze ktos juz wymienial kiedys sprzeglo i wrzucil wlasnie ze sprezynami zamiast gumy...


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 06-03-2011 19:43
Fabrycznie chyba każde 944 (oczywiście poza turbo) miało tarczę z gumą. U mnie w S2 właśnie takie było (i szybko umarło).
Jeśli ktoś ma szczęście i tarczę ze sprężynami to bankowo było to już robione.
Autor RE: 944S2 sprzęgło, alternator, koszty
tomo
Użytkownik



Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08
Dodane dnia 24-03-2011 07:18
więc tak:
w pierwszej kolejności był zrobiony wysprzęglik i sprężyna przy pedale dzięki czemu działał już prawidłowo.
Jednak trzepanie budy na wstecznym nie zniknęło, przy zmianach biegów (tak do trojki) też nie łapało prawidłowo. Efektu ślizgania nie zauważyłem.
Problem jednak tkwił w zjechanych i miejscami nieco popękanych okładzinach. Tarcza jednak guma, ale z zewnątrz (czyli tam gdzie dało się zajrzeć) wyglądała OK. Mam wymienione okładziny no i sprawuje się już dobrze. ...może na długo (nie paliłem go w miejscu i nie będę smiley)