Autor |
944 2.5 vs. 2.7 |
Loko
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Wratislavia
Data rejestracji: 18.03.13 |
Dodane dnia 09-06-2013 22:53 |
|
|
Szukam informacji na temat istotnych różnic między tymi silnikami. Dotąd jedynie znalazłem informację o trudniej i drożej dostępnej głowicy w razie konieczności wymiany ... i nic konkretnego poza tym.
Czy są jakieś znaczące powody, aby unikać lub polować na te nowsze egzemplarze z silnikiem 2.7? |
|
Autor |
RE: 944 2.5 vs. 2.7 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 10-06-2013 14:57 |
|
|
2.7 ma większy moment obrotowy o 20Nm (fabrycznie) niż 2.5, więc lepiej idzie w dolnej partii obrotów. Teoretycznie podobno lepiej trzymają moc po latach niż 2.5.
Jak z każdym silnikiem, trzeba o niego dbać i pilnować paska.
Wszystkich 2.7 wyszło około 8tys. egzemplarzy.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: 944 2.5 vs. 2.7 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 10-06-2013 19:03 |
|
|
Jak masz na oku 2.7 to ja bym się na Twoim miejscu skusił.
Pod warunkiem ze chcesz 2.5 / 2.7 lub 2.5 16V. Jeżeli myślisz
także o S2 lub Turbo to możesz być trochę zawiedziony osiągami.
Oczywiście trzeba patrzeć także na inne rzeczy w aucie
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 2.5 vs. 2.7 |
Loko
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Wratislavia
Data rejestracji: 18.03.13 |
Dodane dnia 12-06-2013 00:43 |
|
|
Turbo i S2 mnie nie interesują, wolę wolne ssaki i celuję raczej w 8v, choć S 16v dohc też trochę kusi
Jest właśnie jeden czarny 2.7 na Śląsku i z ogłoszenia i rozmowy wydaje się ciekawy, ale chciałbym się wcześniej dowiedzieć jak najwięcej o tej rzadkiej dosyć wersji.
Andrew, czy to nie Twój przypadkiem? Bo też Łazy
Edytowane przez Loko dnia 12-06-2013 00:46 |
|
Autor |
RE: 944 2.5 vs. 2.7 |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 12-06-2013 02:21 |
|
|
s2 to tez wolny ssak.. tyle ze 3.0 16v dohc
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: 944 2.5 vs. 2.7 |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 12-06-2013 08:36 |
|
|
To na pewno Robkowy. Znany na forum
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: 944 2.5 vs. 2.7 |
Loko
Użytkownik
Postów: 9
Miejscowość: Wratislavia
Data rejestracji: 18.03.13 |
Dodane dnia 12-06-2013 11:47 |
|
|
Jarzyna, no taki jakiś może niefortunny skrót myślowy mi wyszedł, a po prostu chodziło o to, że turbo nie chcę żadnego, a S2 także mnie nie interesuje ale ze względu na koszty.
Wit007, to ostrzeżenie? Szukałem na forum, ale nie znalazłem tego auta. |
|
Autor |
RE: 944 2.5 vs. 2.7 |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 12-06-2013 13:04 |
|
|
89r 2,7 za 10 to darmo. Wart tej kasy na pewno, idealny nie jest ale idealny będzie kosztował 20.
szukaj pod kryptonimem porsche89
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|