Autor |
Silnik |
fiszer2007
Użytkownik
Postów: 75
Miejscowość:
Data rejestracji: 20.01.14 |
Dodane dnia 22-11-2017 20:43 |
|
|
924 125km, nie wchodzi na obroty max 4,5 tys słaby, ciśnienie w cylindrach 8,8,9,10
fiszer2007 |
|
Autor |
RE: Silnik |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 22-11-2017 21:40 |
|
|
Zapłon ok?
Wydech drożny?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Silnik |
marcingardjew
Użytkownik
Postów: 5
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.11.17 |
Dodane dnia 23-11-2017 10:38 |
|
|
Podbijam pytania. Swoją drogą być może mam podobny problem. Twój problem został rozwiązany? Jeżeli nie pomożesz mi to pomożesz komuś innemu. Mam nadzieję, że odpiszesz.
Charakter trochę się zmieni, ale przeciętność trwa wiecznie. |
|
Autor |
RE: Silnik |
Grzegorz
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.05.12 |
Dodane dnia 03-12-2017 12:50 |
|
|
Witam , mam podobny problem z silnikiem .Auto po całkowitej odbudowie . |
|
Autor |
RE: Silnik |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 03-12-2017 13:38 |
|
|
stawiam na aparat zapłonowy
Prawdziwy nick -> Łajka |
|
Autor |
RE: Silnik |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 03-12-2017 20:48 |
|
|
A jakieś inne objawy? Do 4,5k normalnie pracuje, równo i bez problemu?
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: Silnik |
Grzegorz
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.05.12 |
Dodane dnia 15-12-2017 10:46 |
|
|
Wymieniłem aparat ,świece , przewody , filtr paliwa i było bez zmian .Okazało się , że przyczyną jest k jetronik . Wyczyszczony i jest ok .
|
|
Autor |
RE: Silnik |
jurg3nw1gg
Użytkownik
Postów: 17
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 07.12.17 |
Dodane dnia 15-12-2017 16:00 |
|
|
Hej!
W jakim sensie wyczyszczony? Chodzi o WUR czy o jeszcze jakąś inną część? Bo mam podobne objawy i szukam inspiracji, żeby w końcu uporać się z usterką.
Pozdrowienia
Møøse trained to mix concrete and sign complicated insurance forms |
|
Autor |
RE: Silnik |
Grzegorz
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.05.12 |
Dodane dnia 16-12-2017 11:48 |
|
|
Cześć ,
z tego co mówił mi kolega , który to robił to wymienił WUR na inny .Oczywiście nie nowy i wyczyścił przewody i rozdzielacz w k jetroniku . Zaczęło to działać .kręci się do "czerwonego "pola na obrotomierzu.
Na hamowni pokazało się 110 KM , silnik o niewiadomym przebiegu .
Rozebrany , posprawdzany ,poskładany i odpalony .
Trochę pojeździł . Reszta "testów" na wiosnę .
Powodzenia
|
|
Autor |
RE: Silnik |
fiszer2007
Użytkownik
Postów: 75
Miejscowość:
Data rejestracji: 20.01.14 |
Dodane dnia 08-02-2018 14:48 |
|
|
WUR-a nie czyściłem, do 3000 normalnie ciągnie a później coraz słabiej i staje na ok 4,5.
Ciśnienie w cylindrach 1.7,8 2.9,0 3.7,9 4.9,8, pompa paliwa nowa.
fiszer2007 |
|
Autor |
RE: Silnik |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 08-02-2018 20:01 |
|
|
Qbak napisał w listopadzie:
Zapłon ok?
Wydech drożny?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Silnik |
fiszer2007
Użytkownik
Postów: 75
Miejscowość:
Data rejestracji: 20.01.14 |
Dodane dnia 08-02-2018 21:03 |
|
|
tak zapłon ok wydech nowy
fiszer2007 |
|
Autor |
RE: Silnik |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 08-02-2018 22:03 |
|
|
Ok, czyli ile? 10stopni przed GMP?
AFR sprawdzałeś gdzieś?
Jaka jest historia tej usterki? Nowy silnik, ten sam tylko po remoncie? Czy może
po długim postoju?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Silnik |
fiszer2007
Użytkownik
Postów: 75
Miejscowość:
Data rejestracji: 20.01.14 |
Dodane dnia 14-02-2018 18:10 |
|
|
Silnik bez remontu, auto w ciągłej esploatacji
fiszer2007 |
|
Autor |
RE: Silnik |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 14-02-2018 19:26 |
|
|
Czyli stało się to nagle. Może sprawdź aparat zapłonowy jeżeli jeszcze tego nie robiłeś
tak jak napisał Grzegorz. Kjet jak jest w ciągłej eksploatacji to raczej jest bezobsługowy.
Chyba że pompa paliwa wstępna się rozpadła. Moja tak miała, choć objawy były inne
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Silnik |
jurg3nw1gg
Użytkownik
Postów: 17
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 07.12.17 |
Dodane dnia 15-02-2018 16:16 |
|
|
Hej!
To w sumie jest jakaś myśl... Mam podobne objawy, tylko u mnie jak przestaje ciągnąć to lekko odpuszczam i od razu dociskam bardziej gaz. Pomaga, ale tylko na krótką chwilę. Czy poza ciśnieniem jakie daje pompa to można ją jeszcze jakoś inaczej sprawdzić?
Pozdrowienia
Møøse trained to mix concrete and sign complicated insurance forms |
|
Autor |
RE: Silnik |
Grzegorz
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.05.12 |
Dodane dnia 17-02-2018 12:49 |
|
|
Cześć ,
proponuję sprawdzić , aparat zapłonowy - w całości - cewka ,przewody ,świece .
Może tam jest przyczyna .
Grzegorz |
|
Autor |
RE: Silnik |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 17-02-2018 13:09 |
|
|
Grzegorz, rozumiem że piszesz też o tej cewce która jest w aparacie zapłonowym?
Chociaż faktycznie cewka standardowa jest też potencjalnym problemem, pomimo
że w transaxlach praktycznie się ich nie wymienia. Nie to co w nowych Porsche, gdzie
ze względu na umiejscowienie ciągle się psują.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Silnik |
Grzegorz
Użytkownik
Postów: 40
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.05.12 |
Dodane dnia 17-02-2018 18:35 |
|
|
Ja wymieniłem wszystko .
Nie sprawdzaliśmy poszczególnych elementów .
Coś działo się z prądem bo przepalały się platynki .
Potrafiło podnieść temperaturę w cewce wysokiego napięcia aż "wywaliło " olej.
Zmieniliśmy aparat zapłonowy na "bezplatynkowy" i jeden z problemów był załatwiony .
Kolega elektryk, który to robił nie zdradził szczegółów . Co jeszcze tam robił.
Miałem problem bo jak się zagrzał to przestawał jechać , obroty max to 2-2,5 tys i koniec .
Jak pisałem wcześniej wszystko przeglądnięte i działa .
Znajomy w swoim aucie miał podobne objawy .wymienił cewkę wys.nap. i wszystko wróciło do normy.
Mój "sprzęt " po odbudowie .
Grzegorz dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Silnik |
adamrn
Użytkownik
Postów: 626
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16 |
Dodane dnia 17-02-2018 19:09 |
|
|
No ale światła to masz dużo z przodu ;-)
944 2,5 (1987 US) Czarnuch |
|