Autor |
Dellorto DHLA 40 |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 18-04-2009 22:17 |
|
|
wiem że dawno przekroczyłem limit na hipotetyczne tematy
ale do rzeczy
gaźniki jak z tematu, mam możliwość dostania ich w rozsądnej cenie z sierry dohc 2.0
silnik siedział w starym taunusie i rozniósł budę na strzępy dosłownie
warto brać, czy zostawić poczciwego k-jeta?
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 19-04-2009 00:05 |
|
|
Sciery na twincamie nie mialy gaznika pewnie webra ktos wrzocil z rozwierconymi dyszami.jak juz kombinowac to znajdz coswortch mialem taka z 310 kucami sedana ale to to ford... niespodzianek ogrom |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 19-04-2009 11:08 |
|
|
gaźniki są dellorto
koleś miał je założone w tunusie w silniku od sierry scorpio 2.0 dohc, to jest model do silników 2 litrowych
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 19-04-2009 11:13 |
|
|
Pisze w tytule..puzno bylo jak czytalem . A pompke zasilajaca mial elektryczna? Montowali takie niskocisnieniowe ponoc pomagalo |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 19-04-2009 11:28 |
|
|
no właśnie to mnie najbardziej zastanawia jaką do tego potrzebował bym pompę
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 19-04-2009 18:00 |
|
|
Tak na oko to 05-07bara bo z gaznika niema powrotu zreszta jutro zerkne w katalogu |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
fairfax
Użytkownik
Postów: 78
Miejscowość: gliwice
Data rejestracji: 08.11.06 |
Dodane dnia 19-04-2009 19:49 |
|
|
hades jakbyś się rozmyślił to napisz mi jaka jest ta rozsądna cena, może bym sobie to do fiata upchnął |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 19-04-2009 22:28 |
|
|
w sumie to ja mam zaproponować rozsądną cenę i też się zastanawiam ile
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 29-11-2009 19:49 |
|
|
Gaźniki? No problem:
http://www.youtube.com/watch?v=zxly2w7N1oY&NR=1
Nie wiem czy ten filmik już widzieliście.
Specjalnie dla Juhy, który coś przebąkiwał na ten temat
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 29-11-2009 22:54 |
|
|
aż mi serce mocniej zabiło
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 29-11-2009 23:13 |
|
|
A ja mam nadzieje, że Waldek się skusi na taką przeróbkę
Jak nie w tym sezonie to może w następnym.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
juha
Użytkownik
Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 30-11-2009 08:39 |
|
|
filmik znam i właśnie o takiej modyfikacji myślałem.
Ale prawdopodobnie plany jakichkolwiek modyfikacji, a także doprowadzenia auta do jazdy nie wypalą i przyszły sezon pozostanie mi śledzić jako widz
1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 30-11-2009 10:15 |
|
|
Hades.. i jak z tymi gaźnikami? Kupiłeś? Dzieje się coś w tym temacie? Zastosowanie gaźnika w 924 to jest najlepsze rozwiązanie i praktycznie ma same plusy. Całkowicie eliminujemy elementy tak zawodne jak k-jet czy wtryski (ktoś nie miał kłopotów z rozruchowym? ) Ograniczenie do minimum wszelkiego rodzaju gumowych części, które lubią nie trzymać szczelności. Obsługa takiego silnika staje się maksymalnie prosta. Kwestia dobrania odpowiedniego gaźnika (co jednak takie łatwe nie jest) i można cieszyć się jazdą bez obaw o to czy czujnik termiczny uruchomi wtrysk czy może puści jakaś guma i silnik odmówi współpracy
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 30-11-2009 10:44 |
|
|
Tzn. same plusy, pomijając jeden minus - spalanie. Zdaje się, że to będzie szalało.
Oczywiście nie mówią o aucie na tor, bo to nie ma znaczenia, ale o aucie do jazdy
na co dzień
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
juha
Użytkownik
Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 30-11-2009 10:59 |
|
|
jeszcze jeden minus to kwestia regulacji - podobno w przypadku więcej niż jednego gaźnika to nie jest wcale takie proste
1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 30-11-2009 11:27 |
|
|
Qbak.. Nie będzie szalało. Oczywiście zależy jakie gaźniki zastosujesz (typowo sportowe, a może "cywilne", będą miały przelew - powrót paliwa do zbiornika - czy nie) i ile (1,2,4?). Do tego dochodzi pompa paliwa, bo przy tej co jest standardowo montowana, z gaźnika robi się fontanna (testowane osobiście) . W silniku 924 jest miejsce na pompkę mechaniczną, ale ( jeśli dobrze pamiętam ) na wałku nie ma krzywki, która by to napędzała, więc trzeba trochę pokombinować.
Co do regulacji.. z dwoma gaźnikami nie ma problemów, schody mogą się zacząć przy 4, ale nie ma rzeczy niemożliwych Chyba, że ktoś zamontowałby jakieś japońskie wynalazki, w których idzie do gaźnika 10 ( ) rurek podciśnieniowych i drugie tyle przewodów elektrycznych.. wtedy można życzyć tylko powodzenia w dostrojeniu kilku takich gaźników.
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Edytowane przez Mammoth dnia 30-11-2009 11:29 |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 30-11-2009 11:39 |
|
|
Czy w 944 też ktoś kiedyś zamontował gazniki ??? Czy jest to możliwe ?? |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 30-11-2009 11:45 |
|
|
na zdjęciach USA widziałem kiedyś Webery zestrojone z silnikiem 2,5 litra.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 30-11-2009 11:50 |
|
|
Tetsumaru.. gaźnik możesz założyć w każdym silniku. Tylko kwestia odpowiedniego jego doboru. Dostarczasz silnikowi mieszankę jakiej potrzebuje i będzie chodził.
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: Dellorto DHLA 40 |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 30-11-2009 13:43 |
|
|
Mammoth .... Aż taki zielony nie jestem.... Wydawało mi się że widziałem te webery na jakiejś fotce zestrojone z silnikiem 2.5 szesnastozaworowym od 944 ale nie byłem pewny . Chyba zamontowali takie gazniki w pierwszych modelach prototypowych 944 . Czy ktoś się dokładniej orientuje od strony technicznej jak można to wykonać ? Mam dwa prosiaki 944 i na jednym móglbym z tym pomysłem kiedyś poeksperymentować . |
|