924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 1 z 3 1 2 3 >
Autor thermo time switch i warm up regulator
parasol
Użytkownik

Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09
Dodane dnia 16-08-2009 16:02
jak w tytule, koledzy gdzie można kupić nowy thermo time switch, warm up? tak, tak w stanach są ... tylko dlaczego w stanach skoro Porsche jest niemieckie ehhh smiley albo jak to ustrojstwo zregenerować? przynajmniej warm up? jakieś pomysły?
pozdrawiam

Dawid
1881662
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
rys
Użytkownik

Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09
Dodane dnia 17-08-2009 09:17
mozna kupic w Porsche Centrum Warszawa, cena okolo 450 zlotych, trzeba wplacic zaliczke 30% ceny i bedzie w terminie do 2 tygodni


Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
rys
Użytkownik

Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09
Dodane dnia 17-08-2009 09:18
pasuje od wszystkich aut ktore mialy L i LE Jety, problem jest taki, ze one wszystkie sa juz lekko zuzyte, ja wymienilem u siebie na lepsza uzywke, ale nie jest jak nowa (buuu)


Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 17-08-2009 10:30
Tu masz pomysł na warmup: http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=10&thread_id=1382


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 17-08-2009 16:05
Zajrzałem sobie do katalogu Boscha i ten sam WUR co w 924 stosowano także do Golf'a 1 - roczniki 86-93 - numer dokładnie ten sam: 0 438 140 011 - także powinien pasować P&P.

Thermo Time Swich dla 924 o numerach seryjnych:
0 280 130 221 do 76
0 280 130 214 po 76

Znajdziecie w samochodach:
Porsce 924 turbo (80-82), Porsche 928 (77-82),Porsche 928 S1 (82-83),Porsche 928 S2 (83-86)
Rolls Royce Corniche (87-90), RR Silver Shadow (86-89), RR Silver Spirit (87-89), RR Silver Spur (87-89),
SAAB 99 (74-75)
VW Caravelle (75-79), VW Golf 1 (86-93), VW Transporter (75-79)
Alfa Romeo 75 (86-92)(87-90), Alfa Romeo 90 (84-85)(86-90),
Alfa Romeo GTV (80-87),
Audi 80 (80-83), Audi 100 (77-82)(82-84)(84-89)
Audi 200 Turbo (83-86)
Bentley Mulsanne 86-90
BMW 318 E21 (79-83), BMW 325 E30 (85-86), BMW 525 E25(85-86)
BMW 528 E12 (77-81)(81-85),BMW 633 E24 (79-81), BMW 735 E23 (82-86),
Daimler Double six (75-81)
Fiat Argenta (83-85),
Jaguar XJ12 (75-81), Jaguar XJS (75-81),
Lamborghini Countach (89)
Peugeot 604 (77-83)(83-86)


To tyle smiley w sumie jak ktoś chce używkę to jest w czym wybierać - tylko troszkę szczęścia smiley a może da się dostać jakiś tańszy dobry zamiennik?? mimo wszystko sporo jest tych aut.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 08-04-2010 23:34
Takie pytanie... orientuje się ktoś ile jest wart Warm Up Regulator z 924?? Dogrzebałem że od 931 wychodzi jakieś 150zł za nie sprawdzony.

Kto wie ile wart jest taki nietestowany i sprawny do 924... smiley??



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
vito
Użytkownik



Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08
Dodane dnia 09-04-2010 00:26
wogle skoro juz jest taki temat , tak ogolnie ladnie nazwany , to moze ktos w temacie opisze dokladnie co to sa za ustrojstwa i jak dzialaja


czy to wlasnie one odpowiadaja za nieodpalenie na cieplym ?

z pobieznej lektury forum wynika ze to powszechna sprawa , a Piterson powiedzial mi ze tylko swap silnika jest ratunkiem w takiej sytuacji , a jednak w sumie fajnie by bylo znalesc jakis patent zeby odpalal na cieplym


jesteś na FB ?

https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche

https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne

https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki
www.mocnysklep.pl
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 09-04-2010 00:48
Żeby od razu swap silnika? Piterson to wiesz, "trochę" radykalny jest czasami smiley smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 09-04-2010 05:25
No bez przesady z tym swapem - chociaż jeśli chodzi o koszty i prostotę rozwiązania to może być rzeczywiście jakieś lepsze wyjście.

I jak... orientuje się ktoś w kosztach tego WUR??



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 09-04-2010 09:30

WUR daje się bez problemu regenerować nawet w warunkach amatorskich. Potrzebna jest do tego prasa. Jeśli uszkodzone są igła, bimetal, lub membrana należy wziąć z innego WUR z auta dowolnej marki (szrot). Potem przy pomocy prasy ustawia się ciśnenia i charakterystykę. Robiłem to wielokrotnie, nie ma z tym problemu.




CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
vito
Użytkownik



Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08
Dodane dnia 09-04-2010 09:59
a czy te objawy ktore opisalem to napewnpo wur ?

moze da sie zrobic jakies obejscie ,zeby dysza sypnela etylina , nawet jak jest cieply?


jesteś na FB ?

https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche

https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne

https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki
www.mocnysklep.pl
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
lmy
Użytkownik

Postów: 172
Miejscowość:
Data rejestracji: 12.02.09
Dodane dnia 09-04-2010 12:07
vito napisał/a:
... a Piterson powiedzial mi ze tylko swap silnika jest ratunkiem w takiej sytuacji


Hmmm, musiałeś chyba go źle zrozumieć.

vito napisał/a:
... jednak w sumie fajnie by bylo znalesc jakis patent zeby odpalal na cieplym


Po co patent, właściwie chodzi o to by doprowadzić układ do stanu fabrycznego.

---

Tu masz "Diagnostyka K-Jetronic \ Lokalizacja Uszkodzenia": http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=2357#post_32915

Interesują Cię pozycje:
- Silnika Ciepłego Nie Można Uruchomić
- Trudne Uruchomienie Ciepłego Silnika

A może masz dodatkowe objawy (może to zawęzić poszukiwanie uszkodzonego elementu):
- Nierówne Obroty Na biegu Jałowym \ K-Jetronic
- Nierówne Obroty Podczas Rozgrzewania Silnika

Jesteś na bakier z mechaniką, ok - ale takie rzeczy jak sprawdzenie szczelności układu dolotowego możesz sprawdzić sam. Zauważ że część z usterek wydaje się wprost śmieszna i niezwiązana z przypadłością:
- wskaźnik poziomu oleju musi być mocno osadzony w prowadnicy
- uszczelka pokrywy głowicy
- korek wlewu oleju (!!!!)
- ...


Kaliber 924
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 09-04-2010 12:20
vito napisał/a:
a czy te objawy ktore opisalem to napewnpo wur ?

moze da sie zrobic jakies obejscie ,zeby dysza sypnela etylina , nawet jak jest cieply?


Podstawa to test ciśnienia sterującego. Bez tego to zgadywanka.


CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 09-04-2010 13:36
Aby wyjaśnić kwestię Pitersona cytat:

piterson napisał/a:
Za dużo od niego wymagasz!
To jest 30-letnie auto z kłopotliwym wtryskiem mechanicznym. Jeśli chciałbyś 100% bezawaryjności to jedyne co pozostaje to kupić kompletny silnik z gwarancją w ASO.


Jedziemy dalej:
vito napisał/a:
sposoby nie odpalania moje autko ma różne - zdarza mu sie pieknie krecic rozrusznikiem i nie zaskakiwac (jakby paliwa nie bylo) - ale to jak juz pisalem zdarza sie rzadko


Z tego co mówiłeś wynika, że problem z rozruchem pojawia się całkowicie losowo bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny. Przyczyn może być wiele i nikt raczej nie będzie zgadywał w którym dokładnie elemencie tkwi problem. Chociaż ja zacząłbym w tym przypadku od elektryki. Zwarcie, zaśniedziałe wtyczki, jakieś przebicie (wystarczy trochę wilgoci) i prąd ucieka.. Jest kilka możliwości, a efekt będzie jak u Ciebie - zanik iskry i nie pojedzie. Tak jak powiedział Tkacki : zgadywanka.


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
Wedzol
Użytkownik

Postów: 41
Miejscowość:
Data rejestracji: 21.03.08
Dodane dnia 09-04-2010 13:53
Posiadam thermo time switch- zupełnie nowy.Kupiłem kiedyś w ASO 2 sztuki, bo zostały wycofane z produkcji.Dałem chyba ze 420 zł za sztukę.Jeżeli jest ktoś chętny to odsprzedam za 300.W moim przypadku pomógł i teraz opala na zimno i gdy jest gorący.
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
Olo924
Użytkownik



Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 09-04-2010 14:28
masz PW
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 09-04-2010 17:58
Mammoth - jestem pod wrażeniem! Wyrastasz nam na speca od cytatów smiley

Mi chodziło o trochę inną kwestię (którą poruszyliśmy kiedyś "face to face"smiley. Pewnie dostanę za to bana ale co tam smiley

Uważam silnik z 924 za... pomyłkę. Chodziło o swap na porządny, niezawodny, prawdziwy, itp... 2.5 smiley
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 09-04-2010 19:24
Eeee, to już trzeba robić zawieszenie i hamulce, zresztą mi akurat 2.5 w ogóle się
nie podoba, więc jedyna droga to 3.0 smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 09-04-2010 22:44
piterson napisał/a:
Mammoth - jestem pod wrażeniem! Wyrastasz nam na speca od cytatów smiley


Przepraszam jeśli uraziłem ( nie wiem co ma oznaczać "diaboł" na końcu wypowiedzi) Ponad pół roku studiowania forum + w miarę dobra pamięć robi swojesmiley

piterson napisał/a:
Uważam silnik z 924 za... pomyłkę.


Również tak uważam więc nie jesteś samsmiley Moim skromnym zdaniem silnik 924 jak na swoją prostą konstrukcję jest przekombinowany niepotrzebnym k-jetem i wszystkim tym co sie z tym łączysmiley (temat proponuję rozwinąć w innym wątkusmiley )
Ale jednak to wszystko ma swój urok.

ps.

Misiek26 napisał/a:
Kto wie ile wart jest taki nietestowany i sprawny do 924... smiley??


Wierz mi na słowo,że się nie czepiam tylko mam jedno pytanie: albo element jest sprawny albo nietestowany. Tych dwóch sytuacji nie da się połączyćsmiley


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Autor RE: thermo time switch i warm up regulator
vito
Użytkownik



Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08
Dodane dnia 09-04-2010 23:16


Jedziemy dalej:
vito napisał/a:
sposoby nie odpalania moje autko ma różne - zdarza mu sie pieknie krecic rozrusznikiem i nie zaskakiwac (jakby paliwa nie bylo) - ale to jak juz pisalem zdarza sie rzadko


Z tego co mówiłeś wynika, że problem z rozruchem pojawia się całkowicie losowo bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny. Przyczyn może być wiele i nikt raczej nie będzie zgadywał w którym dokładnie elemencie tkwi problem. Chociaż ja zacząłbym w tym przypadku od elektryki. Zwarcie, zaśniedziałe wtyczki, jakieś przebicie (wystarczy trochę wilgoci) i prąd ucieka.. Jest kilka możliwości, a efekt będzie jak u Ciebie - zanik iskry i nie pojedzie. Tak jak powiedział Tkacki : zgadywanka.



tamte slowa pisalem zanim dostalem objawienia , teraz juz rozumiem ze to kwestia cieplego silnika


sprawa wyglada tak , rano odpala od strzała , pocalym dniu pracy - tez


jesli zas przejade przez miasto i zostawie go na godzinke to nihuhu

trzeba odczekac

to chyba 'ksiazkowe' objawy ?


jesteś na FB ?

https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche

https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne

https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki
www.mocnysklep.pl
Strona 1 z 3 1 2 3 >