Autor |
Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 13-05-2010 14:25 |
|
|
witam, tak jak w temacie ... proszę o pomoc ... ja już powoli załamuję ręce ... pół roku mój prosiak stał w garażu i czekał na swoją kolej i na nowe wtryski ... wymieniłem wtryski dzisiaj i co? jak reguluję k-jeta żeby nie kopcił (za bogata mieszanka) to z kolei źle reaguje na pedał gazu i tak w kółko ... k-jeta mam wymienionego, układ paliwowy też, wtryski, gumki, gniazda nówki, jedynie co mnie nieco martwi to pompa paliwowa. Jest niby dedykowana do porsche 924 ale jest to jakis "no name" być może przez nią coś z ciśnieniem mi w układzie wariuje? pomóżcie, albo jak ktoś może podjechać kiedyś do mnie do Tychów? zwrócę koszty ... Aha wymieniłem olej bo już w nim dużo benzyny było ... nie chce 3 raz wymieniać wiec chyba poprzestane swoje działania i zaczekam na porady mądrzejszych odemnie ... Liczę na Waszą pomoc ... pozdrawiam serdecznie |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 13-05-2010 15:39 |
|
|
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa jakie masz na listwie wtryskowej? Może za duże.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 13-05-2010 15:47 |
|
|
chyba znalazłem problem (znaczy chyba napewno) ... wstyd się przyznać ale przez omyłkę kupiłem pompe do 944 z ciśnieniem 3,5 bara, a potrzebuję ok 6,5 bara stąd wynikają moje problemy. Potwierdźcie koledzy moją teorię. Potrzebuję teraz na próbą pożyczyć od kogoś z Was pompę oryginalną do 2.0 ... najlepiej gdzieś z okolic śląska, jak to będzie to, to kupię, a jeżeli nie to oddam. Po prostu nie chce kolejnego niepotrzebnego zakupu ... |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-05-2010 16:00 |
|
|
No to jest na 99% to. Sprzedają na allegro niby do 924, ale nie dodają że to do 924S
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 13-05-2010 16:02 |
|
|
Andrew napisał/a:
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa jakie masz na listwie wtryskowej? Może za duże.
24 2.0 nie ma listwy wtryskowej....
hehe parasol moze jakis deal zrobimy,ja potrzebuje pompki do 924 2.5l i mam na zbyciu pompke do 2.0. Mam tez nowa pompe do 2.5l ale nie chce jej zakladac przed oczyszczeniem lub zregenerowaniem baku paliwa.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
Edytowane przez przemek84 dnia 13-05-2010 16:04 |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 13-05-2010 16:48 |
|
|
no to mam na 100% pompę od 2,5 ... więc teraz jestem w trakcie poszukiwań oryginalnej aha Przemku poleciało PM do Ciebie w sprawie dealu.
Edytowane przez parasol dnia 13-05-2010 16:48 |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 13-05-2010 23:21 |
|
|
Prawdopodobnie nie bedzie to wina pompy paliwa. Pompa nabije duzo wiecej niz nominalne cisnienie 3,5 bara. Ale podmien zeby nie bylo. Najwiecej daloby zmierzenie cisnienia podczas pracy - jak po dodaniu gazu cisnienie spada i auto zaczyna kulec to cos z zasilaniem paliwa (moze pompa). Jak cisnienie jest stale i w miare poprawne (ponad 4 - 4,5 bar) to musi byc cos ze sterowaniem. Wtryskiwacze maja cisnienie otwarcia chyba ok 3,5 bar - nie pamietam.
Zmierz cisnienie sterujace na warmupie i sprawdz czy wszystkie sekcje daja rowna dawke.
Cisnienie zasilania wynosi ok 5 bar a nie 6,5.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-05-2010 23:40 |
|
|
Jeżeli ma pompę od 944 to nie będzie to wina pompy?
edit: Wcześniej napisałem "mam" zamiast "ma", mam nadzieje że nikogo nie
zmyliłem
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 14-05-2010 14:53 |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 14-05-2010 09:33 |
|
|
mam nadzieję, że kolega michal928 się myli ... bo jak to nie jest pompa to już nie mam bladego pojęcia co go boli ... |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 30-05-2010 18:19 |
|
|
mały UP koledzy, mam takie pytanie może ktoś się orientuje ... mam 2 pompy do 924: pierwsza numer: 0 580 254 992- na niej samochód nie chciał za bardzo odpalić, natomiast druga: numer: 0 580 254 967, obie BOSCH. Na tej drugiej samochód odpala.
Moje pytanie brzmi która powinna być w oryginale w moim Porsche jest to rok 1979, 2.0 125KM, wtryski nowego typu.
Kurcze sam jeszcze nie wiem za co się zabrać, niby samochód już pali natomiast świece okopcone totalnie no i w spalinach czuć dużo benzyny, aha 2 świece lekko mokre. Cała układanka k-jetowska jest ok, czyli NOWE wtryski, gumki na wtryski i gniazda, warm up sprawny, thermo time switch też, 5 szpryca też działa. No i teraz wymieniłem pompe na właściwą?
Myślę nad rozebraniem dystrybutora paliwa może tam jest jeszcze jakiś syf?
Podpowiedzcie coś bo kurcze wydaje kolejne pieniądze i w sumie nie robi to zbyt wielkiego wrażenia na moim aucie ... Aha od strony elektrycznej to tez jest wszsyko OK.
Proszę Was o pomoc. |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 31-05-2010 11:21 |
|
|
up |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 31-05-2010 12:42 |
|
|
Teoretycznie obydwie są do 924. Ta druga na której odpalasz to jest właściwa pompa
dla Twojego rocznika. Na 924.org ta pierwsza ...992 jest oznaczona jako dla "924 up
to 77".
Kręciłeś Kjetem wcześniej? Jeżeli tak to teraz trzeba go wyregulować, za dużo paliwa
dostaje. To tak na mój rozum
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 31-05-2010 14:22 |
|
|
924 2,0
05.77 - 06.80 0 580 254 984 ciśnienie robocze:500KPA,wydajność 168l/h
07.80 - 03.82 0 580 254 053 ciśnienie robocze:500KPA,wydajność 175l/h Pompa typu uniwersalnego
dla 924Turbo 0 580 254 053 ciśnienie robocze:500KPA,wydajność 175l/h
dla 944/924S/944S/944S2/968 0 580 464 069 ciśnienie robocze:400KPA,wydajność 98l/h Pompa typu uniwersalnego, jest zamiennikiem dla poniższej też stosowanej
0 580 464 021 ciśnienie robocze:300KPA,wydajność 130l/h
numer 0 580 254 992 - w katalogu bosch nie odnalazłem takiego
Twój numer pompy 0 580 254 967
jest w katalogu boscha opisany jako Porsche 911,
według tego katalogu ma parametry:
ciśnienie robocze 500KPa
wydajność 168l/h
według tego katalogu zastępuje go uniwersalna pompa bosch 0 580 254 053, ciśnienie robocze:500KPA,wydajność 175l/h, czyli ta sama co w 924T i zwykłym od 80 roku, czyli odpowiadając Ci na pytanie, parametry pompy 0 580 254 967 są właściwe dla 924 2,0 i może zostać.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 31-05-2010 14:44 |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 31-05-2010 16:38 |
|
|
właśnie sie dobrałem do rozdzielacza paliwa i co się okazało? już ktoś wcześniej coś przy nim robił ... dokupiłem gumki i inne pierdoły do złożenia go w całość i będę się modlił żeby po złożeniu był szczelny. Gdyby coś poszło nie tak to będę szukał rozdzielacza sprawnego Aaa właśnie, wydaje mi się że za duże ciśnienie było paliwa, skoro nie można było ustawić mu mieszanki, k-jeta ustawiłem tak że po przekręceniu lekko w lewo śrubką regulacyjną samochód gasł. Mimo wszystko nadal było czuć nadmiar paliwa w spalinach, więc może ta "regeneracja" rozdzielacza rozwiąze ten problem. Gdyby coś to piszcie i podsuwajcie mi pomysly. mam w tym tygodniu dużo czasu więc chciałbym go uruchomic tak żeby już pracował bez zarzutu ;] |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 27-06-2010 12:13 |
|
|
mały up. Koledzy jest jakiś tutorial do ustawiania mieszanki? bo kręcenie imbusem w k-jecie owszem fajnie reguluje , ale jak ustawię mu ilość paliwa na takim poziome, że spaliny są w miarę ok, to znowu ciężko na gaz reaguje ... nie wiem kurcze mam problem z obrotami -falują mi ... jak ustawię mu na powiedzmy te książkowe 900, to falują w przedziale 900-1100 ... nie wiem czy może ten rozdzielacz paliwa jest winny? mam dwa, ale oba już ktoś rozbierał, na jednym silnik pracuje inaczej niż na drugim więc stawiam że może oba są do d***. Silnik w każdym razie pali od "pierwszego" na ciepło i zimno natomiast jeździć się jeszcze nie da ... słaby jest przez tą mieszankę... Proszę Was o jakieś rady, spostrzeżenia itp. Mam nadzieje nim pojeździć w przyszłym tyg. już teraz jestem bliski temu jak nigdy, no ale cholera zawsze coś ...
Pozdrawiam
pisałem już kiedyś wcześniej ale żeby nie było: wtryski nowe, uszczelki wtrysków, układ zapłonowy też ... jak myślicie na aparacie zapłonowym widać na wałku coś mam wyrobione bo na 3garach na przerywaczu jest taka sama przerwa, a na 4 inna może w tym szukać przyczyny? natomiast autko pali na 4 gary więc chyba ok? nie wiem sam ...
Edytowane przez parasol dnia 27-06-2010 12:16 |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
sufjaf
Użytkownik
Postów: 251
Miejscowość: Orzesze
Data rejestracji: 18.07.07 |
Dodane dnia 27-06-2010 12:35 |
|
|
Parasol, w Gliwicach jest magik od kjeta -nie widzę innej możliwości niż oddać mu auto do regulacji...
___________________________
Sufjaf eee.. znaczy Tomek
911 996 '05 targa
boxster 987 '05
supra MKIII 4.0 V8 Lexus power
Mercedes W202
Audi A4 Cabrio quattro 3.0 ASN
Allroad BAU
hmm Peugeot 508 |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 28-06-2010 11:43 |
|
|
temat k-jeta nieaktualny ... coś z iskrą mi się dzieje ... podpinałem dziś stroboskop i klapa ... raz jest raz nie ma ... przez to obroty falują .... no nic będę kombinował z aparatem zapłonowym ... |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 28-06-2010 12:47 |
|
|
Wymieniłeś przerywacz na nowy? Tak tylko pytam, widziałem że napisałeś że układ
zapłonowy wymieniony, ale o to chyba jeszcze nikt nie pytał Jak jest skopany to
mogą się dziać dziwne rzeczy z silnikiem. Gdzieś kiedyś Ciachu opisywał w temacie
wyjazdu na jakąś imprezę.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 28-06-2010 13:28 |
|
|
tak przerywacz nowy, już drugi w poprzednim tez nowym dziurke mi wypalilo ... mimo że auto nawet za garażu nie wyjeżdżało ... nie wiem co jest , sprawa wygląda tak: autko do 3000rpm wkręca sie tak jak wcale, strzela, fuka, obroty falują, powyżej 3500rpm chodzi idealnie, równo, wkręca sie perfektownie... nie wiem chyba coś mam z iskrą na wolnych obrotach, może za słabe napięcie? hmm dziwne jest to że auto mam '79 a na aparacie palcowym mam datę '77 ??? może powinienem mieć już bezpalcowy? hmmm nie wiem elektryk mi nie chce nic tu robic no bo tak: teraz to najlepiej auto pod komputer podpiąć- można kawe wypić, a przy takim staruszku niestety trzeba rączki ubabrać i autko jest przez to BEEE ....
muszę więc radzić sobie sam no i śledzić forum... |
|
Autor |
RE: Prośba o pomoc, Porschaczek dostaje za dużo paliwa ... |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 28-06-2010 14:00 |
|
|
zaraz mnie admin zlinczuje za zaśmiecanie forum ... wracam do punktu wyjścia czyli K-jeta ... czytałem teraz podobny problem opisany przez Jacka (elastica) i co? mój k-jet na minimalnym wychyleniu tarczy spiętrzającej po podpięciu pompy na ostro nie podaje paliwa ciągle tylko przerywa, dopiero zaczyna lać jak należy przy większym wychyleniu stąd te wachania i strzały na niższych obrotach ... wtryski są oki, więc kontynuuje poszukiwania rozdzielacza paliwa do k-jeta ;] pozdrawiam |
|