924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 6 z 6 << < 3 4 5 6
Autor RE: HAMOWNIA
nemo
Użytkownik

Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07
Dodane dnia 13-10-2008 11:58
mysle ze moj wykres pokazal ze albo silnik jest szmelc albo sklad mieszanki jest zle ustawiony

dziwi mnie
a ) przebieg momentu obrotowego /falujący/
b ) przebieg mocy /cały czas rosnąca ponad 6000 obr/
d ) szybkie zagotowanie silnika na wysokich obrotach / za dużo powietrza w mieszance/
e ) moc 80 koni smiley


924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S
'86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne

924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare

Edytowane przez nemo dnia 13-10-2008 12:09
4938237 www.agito.pl
Autor RE: HAMOWNIA
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 13-10-2008 13:05
Na miejscu mr-nemo sprawdziłbym ciśnienie sprężania na każdym cylindrze (z tzw. próbą olejową). Pomiar prosty, a myślę że sporo wyjaśniłby co do kondycji silnika. Mnie nie chce się wierzyć w 80 KM w silniku który nawet nie kopci. Trzeba by poszukać gdzieś w sterowaniu (paliwo, zapłon). Tym bardziej, że bardzo szybko się zagrzał (za wczesny zapłon, za mało paliwa etc.).

Ogólnie było bardzo miło, atmosfera na hamowni... napięta smiley .
Sam obiekt zrobił na mnie dobre wrażenie (PIMOT). Sprzęt może nie najnowszy, ale za to z górnej pułki (SCHENK), bardzo czysto i dużo miejsca.
Pozdrowienia dla kolegi, który nas obsługiwał (nie znam imienia smiley ) - miły i fachowy gość.

pzdr
Autor RE: HAMOWNIA
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 13-10-2008 15:14
Ja też nie wierze, żeby ten silnik miał tylko 80KM - coś musiało być nie tak.
Widać po momencie, byłby raczej bliżej fabrycznego. Ktoś jechał Twoim 24?
Dobrze by było porównać 30KM różnicy raczej będzie czuć, ale chyba
najpierw powinieneś poprawić skład mieszanki (może kąt zapłonu?)

No i gdzie tankowałeś paliwo?


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: HAMOWNIA
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 13-10-2008 15:17
Pozwoliłem sobie zrobić zestawienie wszystkich aut jakie były na jednym wykresie
i dodałem fabryczny (moc jeszcze w miarę mi wyszła, ale moment raczej kiepsko).
Dane brałem "na oko" w tego wykresu który Kuzik wkleił w tym temacie na str. 2

Najpierw moc.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Qbak dodał/a następującą grafikę:

www.qbak.pl
Autor RE: HAMOWNIA
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 13-10-2008 15:18
Teraz moment

EDIT:
Tak za moment, bo zapomniałem u Michała poprawić smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Qbak dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez Qbak dnia 13-10-2008 15:25
www.qbak.pl
Autor RE: HAMOWNIA
szeryf
Użytkownik



Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07
Dodane dnia 13-10-2008 15:23
oj, chyba za moment smiley


Don't Call Me Zombie!!!
Autor RE: HAMOWNIA
tomo
Użytkownik



Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08
Dodane dnia 14-10-2008 20:37
ftrynię się lekko ze swoim wykresem z innej hamowni, robione w sierpniu.
Może walniemy osobną galerię na wykresy hamowanych prosiaków, z czasem będzie się dorzucało kolejnych śmiałków? smiley
Chętnie spojrzałbym na inny wykres 944S2.
Pozdrawiam hamujących, nie zapomnę tego hałasuuuuuu, yeah! :>




tomo dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: HAMOWNIA
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 14-10-2008 23:15
A na jakiej hamowni robiles pomiary bo to tez jest roznica. U nas byla obciazeniowka. I moj pierwszy wykres mocy jest wstawiony z bledem...

Edytowane przez michal928 dnia 14-10-2008 23:18
31356497
Autor RE: HAMOWNIA
tomo
Użytkownik



Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08
Dodane dnia 15-10-2008 07:39
MAHA 3000 - obciążeniówka z hamulcem elektrowirowym.


Autor RE: HAMOWNIA
dpacior
Użytkownik



Postów: 149
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 02.03.06
Dodane dnia 15-10-2008 07:42
czy tak duze straty w s2 to normalne?
tomo masz moze jeszcze wykres momentu?
A tak swoja droga to ile kosztuje schamowanie samochodu?


--
Pozdrawiam
Darek

Porsche 944s2 M030 90r.
1431886
Autor RE: HAMOWNIA
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 15-10-2008 08:14
U nas w grupie wyszlo po 80zl.
31356497
Autor RE: HAMOWNIA
tomo
Użytkownik



Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08
Dodane dnia 15-10-2008 09:26
dpacior: no właśnie nie wiem czy to normalna sprawa z tymi stratami. Hamowaliśmy w tym samym dniu Mustanga i też spore straty miał.
Wykresu momentu nie mam.
Koszt hamowania (były 3 autka) po 100zł.


Autor RE: HAMOWNIA
Bilek
Użytkownik



Postów: 224
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.06.06
Dodane dnia 15-10-2008 10:22
tomo napisał/a:
dpacior: no właśnie nie wiem czy to normalna sprawa z tymi stratami. Hamowaliśmy w tym samym dniu Mustanga i też spore straty miał.


U nas na hamowni standardowe straty mocy na układzie napędowym wynoszą około 3-9 kW (dane z pomiarów różnych samochodów z różnym rodzajem napędu), więc być może obsługujący hamownię zapomniał po prostu skalibrować rolkę i pomiary strat uwzględniają opory rolki... ale to tylko przypuszczenia smiley


Porsche 924 '82 zabytek
Porsche 944 '83 zbytek
Autor RE: HAMOWNIA
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 15-10-2008 15:23
tomo, masz wykres momentu.
Jeden z tych wykresów to moment - skala po prawej.
Przynajmniej tak mi to wygląda smiley

Faktycznie straty duże. Dziwne, gdyby w 24 były takie
małe, a w S2 tak duże.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: HAMOWNIA
tomo
Użytkownik



Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08
Dodane dnia 15-10-2008 17:28
Qbak: no to będzie ten wykres M-norm.
Zmyliło mnie, że osobno mieliście te wykresy robione na innych skalach.
Strona 6 z 6 << < 3 4 5 6