924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: Remont silnika porsche 944 Turbo 86r
951S
Użytkownik

Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15
Dodane dnia 04-12-2022 23:18
Miałem podobne ryski jak ty na 3 i 4 cylindrze. 2 wygląda trochę słabo... Wszystko zeszło po polerowaniu (a właściwie wytrawianiu - to właśnie robi pasta Sonnen). Podstawą jest, jak pisze Browar, pomiar tulei - jeżeli trzymają normę to szkoda byłoby rozwiercać...
Robiłem blok na Krasnobrodzkiej, miałem parę rysek ale po pomiarach doradzili żeby użyć tylko pasty bo szkoda pchać się w koszty jeżeli auto nie jest na tor... Oczywiście pomiar tłoków, nowe pierścienie itp. itd. Silnik pracuje przez 5 lat bez najmniejszego problemu, zerowe zużycie oleju.


_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy smiley
Autor RE: Remont silnika porsche 944 Turbo 86r
Kubagrudz
Użytkownik

Postów: 98
Miejscowość: Skarżysko_Kamienna
Data rejestracji: 02.11.17
Dodane dnia 12-01-2023 22:16
Witam ponownie . Blok gotowy do roboty. Prawdopodobnie będą tuleje żeliwne i teraz pytanie do Was jakie pasowanie zrobić przy tulejach żeliwnych i tłokach. Proponują 0,06 -0,07 mm ? Jakie wasze doświadczenia ile powinno się zostawić luzu dla żeliwa zeby bylo dobrze? Z góry dziękuje za info-smiley


Porsche 944 Turbo 86'

Edytowane przez Kubagrudz dnia 13-01-2023 12:13
Autor RE: Remont silnika porsche 944 Turbo 86r
rys
Użytkownik

Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09
Dodane dnia 12-01-2023 22:49
pierscienie do zeliwa są inne jakbys kupował nowe tłoki z pierscieniami do alu

Edytowane przez rys dnia 12-01-2023 22:52
Autor RE: Remont silnika porsche 944 Turbo 86r
Kubagrudz
Użytkownik

Postów: 98
Miejscowość: Skarżysko_Kamienna
Data rejestracji: 02.11.17
Dodane dnia 12-01-2023 23:08
Tak wiem że pierścienie musze zakupić nowe do oryginalnych tłoków które chce użyć. Pozostaje tylko kwestia pasowania bo na żeliwie jest większe niż na alusiulu


Porsche 944 Turbo 86'
Autor RE: Remont silnika porsche 944 Turbo 86r
Olo924
Użytkownik



Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 13-01-2023 13:14
jak robiłem tulejowanie na żeliwie to gość który mi to robił powiedział że on dorabia pierścienie sam - bo tylko wtedy daje mi gwarancję na tą robotę, nie wiem jaki jest luz - tam gdzi erobiłem tuleje powiedzieli że tylko takie rozwiązanie wchodzi w grę




924 '78
944 '83

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: Remont silnika porsche 944 Turbo 86r
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 13-01-2023 22:01
Nie wkładasz kompletu nowych tłoków Wossnera? To całkiem dobre rozwiązanie. Koszt niezbyt duży w porównaniu do OE a masz nowe tłoki z nowymi (żeliwnymi) tulejami. Pierścienie już są pod żeliwo. Do silnika turbo jak znalazł smiley

Nie patrz na cięcie kosztów teraz, bo będziesz za pół roku żałował że nie zrobiłeś kompleksowo. Ja na przykład przy remoncie silnika włożyłem stare sprzęgło mimo że już było w połowie zużycia. Za rok znów trzeba było rozbierać... Zresztą to nie była jedyna zła decyzja, ale chciało się jeździć a nie patrzeć na części.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Strona 2 z 2 < 1 2