| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: Ustawienie zapłonu w 924 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 04-10-2010 13:32 |
|
|
erikson napisał/a:
zastanawiam sie czy metoda na uzyskanie najwyzszych obrotow jest to dobry kierunek w dozeniu uzyskania poprawnie ustawionego zaplonu?,przy tego typu ustawianiu bralem pod uwage obroty wolne i tak okolo 3500,w obu przypadkach silnik byl nie przydlawiony(czyli przy obrotach 3500 krecilem tez aparatem do momentu uzyskania naszybszej pracy silnika).Czy jak mam zle zamontowane kolo zamachowe to dam rade w przyszlosci ustawic zaplon na lampe?
Na 100% powiem ci, że tą metodą uzyskasz zbyt duże wyprzedzenie zapłonu. Na biegu jałowym najwyższe obroty są przy ok 15 stopniach a to jest za dużo.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Ustawienie zapłonu w 924 |
erikson
Użytkownik
Postów: 26
Miejscowość:
Data rejestracji: 22.08.08 |
Dodane dnia 04-10-2010 15:09 |
|
|
z przodu mam dobrze wszystko,tylko kolo zam. jest przesunięte |
|
Autor |
RE: Ustawienie zapłonu w 924 |
erikson
Użytkownik
Postów: 26
Miejscowość:
Data rejestracji: 22.08.08 |
Dodane dnia 04-10-2010 15:57 |
|
|
czyli musze lekko cofnoc(uzyskac nizsze obroty) |
|
Autor |
RE: Ustawienie zapłonu w 924 |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 04-10-2010 16:13 |
|
|
Masz lampę oscyloskopową (najlepiej z regulacją wyprzedzenia w lamie)? Jeśli tak, to możesz łatwo ustawić zapłon przy pomocy koła pasowego (ma nacięcie w GMP pierwszego tłoka). Będzie to mniej dokładne niż ustawianie na kole zamachowym, ale do zrobienia.
Uzupełnij profil o nazwę miejscowości w której mieszkasz - łatwiej proponować jakąś pomoc (może ieszkasz w pobliżu).
pzdr
jacek(pilatus) |
|
|
|
|
|
| |