Postów: 245 Miejscowość: Gdynia Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 24-07-2006 20:53
juras napisał/a:
A dlaczego młotkiem ?
Bo recznie sie nie dalo (po dobroci), a tak delikatnie stuk w podcisnienie (chyba go to troche bolalo bo odpuszczal ) i trosze przesuniety i tak do skutku
Postów: 245 Miejscowość: Gdynia Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 01-09-2006 22:32
To podsumowanie mojej wiedzy na temat ustawienia kata zaplonu
Dane ze specyfikacji:
976-19771/2, U.S. models, 90 hp engine
Firing order 1-3-4-2
Ignition timing 10° ATDC at 925 ± 75 rpm with vacuum hoses installed
Timing mark ' -' (+10 and -10 indicate degrees before and after proper timing mark)
Pull advance, test 42° at 4500 rpm with vacuum hoses d
19771/2-1980, U.S. models, 110 hp engine As above except for:
Ignition timing 3° ATDC at 950 ± 50 rpm with vacuum hoses installed
Timing mark ' -3'
1976-1980, European models, 125 hp engine
Firing order 1-3-4-2
Ignition timing 10° BTDC at 950 ± 50 rpm with vacuum hoses
Turbo Models All models exceptUK UK models*
Firing order. 1-3-4-2 1-3-4-2
Ignition timing 20° BTDC at 2000 ± 50 rpm 9° BTDC at 950 rpm 25° BTDC at 2000 rpm
Timing mark -20' On flywheel
i to mi dalo do myslenia co to znaczy ATDC i BTDC ???
After TDC i Before TDC
Biorac pod uwage kierunek obrotow silnika
W ZWYKLYCH 924 USTAWIAMY +10 STOPNI
i jescze jedno obroty tez są wazne jak czytalem w opisach wiec musi byc te 950