Autor |
RE: niskie obroty po zapaleniu |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 19-06-2007 22:48 |
|
|
tak czytam i mam dokladnie ten sam problem w mercedesie... jutro pobawie sie z kablami i wymienie cewke bo do takich konkluzji nie doszedlem tak samo na zimnym silniku mam niskie obroty i potem stopniowo rosna. czy to sie nazywa "antyssanie" ?
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: niskie obroty po zapaleniu |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 19-06-2007 23:24 |
|
|
Na 924.org pisza ze to moze byc jeszcze warm-up regulator, ale kurcze skad to wziasc?
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: niskie obroty po zapaleniu |
andrzej
Użytkownik
Postów: 191
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 27.07.06 |
Dodane dnia 20-06-2007 02:18 |
|
|
Abelard napisał/a:
Na 924.org pisza ze to moze byc jeszcze warm-up regulator, ale kurcze skad to wziasc?
Ze szrotu ;-) bo nowe kosztuja pod 1000zł ;-) Najgorsze jest to ze bez specjalistycznego stanowiska nie bardzo jest jak to skur.... yństo zdjagnozować, a takich stanowisk juz nikt nie ma. Sam mam juz 3 w domu bo tyle podmienialem i do tej pory nie wiem ktore sa sprawne ;-) A najgorsze jest to ze jak lezy na szrocie nieuzywany to tez go slag trafia ;/
Nie kop sie w nim dopuki nie bedziesz mial innego wyjscia
Poza tym raczej faktycznie obstawial bym zawor powietrza raczej niz warm up regulator (termowarmwregler jakos tak po niemiecku sie pisze) |
|
Autor |
RE: niskie obroty po zapaleniu |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 20-06-2007 07:40 |
|
|
Ale zawor powietrza otwiera sie, gdy jest zimny. Najlepiej jakbym mial i to i to i podmienil i sprawdzil, a tak to nie wiadomo...
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: niskie obroty po zapaleniu |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 20-06-2007 11:23 |
|
|
Do prostej diagnozy i regulacji WUR wystarczą dwa manometry wpięte w instalację paliwową w samochodzie. Nie jest to stanowisko badawcze o wysokiej dokładności ale wystarcza.
Abelard -> jeśli nie rozwiążesz problemu do czasu jak ja uruchomię swój samochód (planuję w sierpniu mieć go sprawnego) to mogę sprawdzić Twór WUR u siebie (mam te manometry na stałe pod maską). Przeróbka WUR na taki który można kalibrować to jakieś 3-4 godziny pracy z rozebraniem, wyczyszczeniem itp. (wiem, wiem - ja jestem powolny ).
Niestety z doświadczenia wiem, że andrzej ma rację - taki WUR, który nie pracował dłuższy czas potrafi się rozkalibrować.
Z cewką to ciekawa koncepcja - napisz Abelard jakie efekty wymiany.
pzdr
jacek(pilatus) |
|