Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: 2.5 n/a problem |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 18-09-2011 11:10 |
|
|
Ostatecznie cała 'impreza' wyszła 1,3k; znośnie,ale odczuwalnie. fakt, moje pierwsze porsche to materiał głównie do wspominania- drugim już by się chciało trochę pojeździć Gdybym znał się chociaż trochę na mechanice, byłoby dużo łatwiej. Wyrazów-niestety. Za to we wtorek biorę czwórki do Płocka.. |
|
Autor |
RE: 2.5 n/a problem |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 18-09-2011 15:03 |
|
|
Cała impreza? Części, obróbka głowicy i robocizna? Jeżeli tak, to tanio, ale to tylko
moje zdanie. Dobrze wydane pieniądze.
Wpadaj do Wyrazowa, choćby jakimś cywilem w gazie, będzie super
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 2.5 n/a problem |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 18-09-2011 17:15 |
|
|
"Po splanowaniu glowicy" - czyli sadze ze tylko byla wymieniona uszczelka, zrobiony wymiennik, termostat i wentylator.
Moze warto bylo sie pokusic o wymiane usczelniaczy zaworowych i weryfikacje stanu prowadnic i zaworow skoro glowica byla juz zdjeta...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 2.5 n/a problem |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 18-09-2011 22:21 |
|
|
Nie, nie oszczędzałem na głowicy; wymieniono też uszczelniacze, wyszlifowano gniazda i zrobiono wszystko co było do zrobienia 'po bożemu'.. usługa na 380zł, mam listę rzeczy zrobionych na piśmie z datą i pieczątką oraz paragon. Szkoda, że (znów) wyszedłem na dziada. |
|
Autor |
RE: 2.5 n/a problem |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 08-07-2012 22:03 |
|
|
Małe odkopanie wątku, bo chciałem zadać ogółowi osób znających się na rzeczy pytanie odnośnie termostatu w 944.
Jak to jest: wolno jeździć bez termostatu, czy termostat jest absolutnie konieczny i musi być bezwarunkowo zamontowany? Jak wygląda realnie obieg wody silnik/chłodnica gdy termostat jest wymontowany, i dlaczego niektórzy dopuszczają jazdę bez termostatu?
U mnie termostatu nie ma, i w chłodnie dni jadąc na trasie wskazówka niemal leży , w upał utrzymuje się w niskich stanach, natomiast w korkach chętna jest, by szybować do góry.
W miejscu tym chciałbym bardzo podziękować Tomkowi - Tetsumaru który poratował mojego prosiaka podczas weekendowego wyjazdu do Łodzi, prostym, dobrze wykonanym i przede wszystkim skutecznym sposobem pozbycia się nadmiernej temperatury.
|
|
Autor |
RE: 2.5 n/a problem |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 09-07-2012 09:29 |
|
|
Bez termostatu, dłużej po starcie i podczas jazdy silnik auta będzie nie dogrzany - masz permanentnie załączony duży obieg chłodzenia (przez chłodnicę). Pogarsza to sprawność (i myślę, że trwałość) silnika.
W korkach spada prędkość obrotowa silnika (bieg jałowy), pompa wody wolniej tłoczy płyn w układzie, skutkiem czego jest gorsza wymiana ciepła i temp. szybciej wzrasta.
Moim zdaniem można jeździć bez termostatu, ale prędzej czy później to się jakoś zemści.
Zresztą po co tak robić? Koszt termostatu nie jest przecież astronomiczny. Po coś go tam fabryka dała
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 2.5 n/a problem |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 09-07-2012 10:44 |
|
|
Termostat musi byc , bo woda z malego i duzego obiegu miesza sie i spada efektywnosc chlodzenia gdy samochod stoi w korku .
Poza tym musisz zalozyc drugi wentylator w puste miejsce , obojetnie jaki byle by byl , bo ten co masz jest za slaby zeby zrobic "robote"
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
|
|
|