| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: Brak "stopów"... |
sobek
Użytkownik
Postów: 250
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 07-06-2012 20:07 |
|
|
Jak tylko kupię takowe bezpieczniki, zrobię tak jak mówisz Michał.
czarne 924/78r |
|
Autor |
RE: Brak "stopów"... |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 07-06-2012 20:09 |
|
|
Najlepiej żeby obudowa bezpiecznika była ceramiczna a nie plastykowa jak to teraz
najczęściej bywa. Ja bym się pisał na taki komplet jakby ktoś namierzył w sklepie.
Podobno w sklepach z częściami do ciągników rolniczych takie bywają, ale jakoś
nie trafiłem...
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Brak "stopów"... |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 07-06-2012 20:33 |
|
|
Jak pamiętam widziałem takie bezpieczniki na alledrogo.
Np takie: http://allegro.pl/bezpiecznik-ceramiczny-8a-komplet-100-szt-i2351797626.html
Myślę, że warto się zaopatrzyć i w razie czego można miedziane blaszki przełożyć z plastikowych badziewii na te ceramiczne Pozbywamy się problemu topienia się bezpiecznika - tylko nie wiem jaki miałoby to wpływ na gniazdo bezpieczników.
Niestety 924 ma to do siebie że czasem w skrzynce bezpieczników jakiś bezpiecznik się poruszy np na dziurach i przestanie łączyć, mimo że jest dobry. Miałem u siebie coś takiego z kierunkami.. potrafiły zniknąć podczas jazdy - potem wystarczyło poruszać lekko bezpiecznikiem albo go obrócić i problem znikał. Najlepiej zdemontować skrzynkę bezpieczników i ją dobrze przeczyścić - tylko uwaga na wolne kable z tyłu - kilka ich jest i można pomylić co gdzie idzie, a w schematach tego potem szukać... szkoda czasu
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Brak "stopów"... |
sobek
Użytkownik
Postów: 250
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 07-06-2012 20:44 |
|
|
Przez to że prądu niewidzę, to go nie rozumiem. Wytłumaczcie mi czemu jak sprawdzałem miernikiem ustawionym na brzęczek (czy jest przejście prądu) dotykając przy wpiętym bezpieczniku na wejści i wyjściu, czyli u góry i na dole bezpiecznika dotykając blaszek, miernik potwierdzał że jest "przejście" a światła nie działały. Po wymianie bezpiecznika zadziałały. Nie rozumiem tego? Może dlatego że drewno ma inne przewodzenie prądu.
czarne 924/78r |
|
Autor |
RE: Brak "stopów"... |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 08-06-2012 00:08 |
|
|
Sobek - to juz jest wyzsza szkola jazdy. Miernik przy odpowiednim przylozeniu pradu do zaciskow potrafi piszczec mimo ze przejscia nie ma... Uszkodzony bezpiecznik powodowal przeplyw pradu przez miernik i ten piszczal wprowadzajac cie w blad ze bezpiecznik jest dobry.
Do takiego zabiegu sprawdzenia bezpiecznika trzeba (!) go wyjac z gniazda i sprawdzic "w powietrzu" a nie w obwodzie bo wynik nie jest miarodajny. To samo z pomiarami napiecia - przegnite kable falszuja wynik dlatego w wiekszosci wypadkow to czy gdzies jest prad czy nie sprawdza sie zarówka...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
|
|
|
|
| |