924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: Czy tak powinien pracować 2.0?
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 07-09-2012 20:06
Winowajcą był rozdzielacz k-jeta... nie wiem może za długo leżał w pudełku i coś się w nim przycięło, a po przepiciu 100L paliwka go przepłukało. Finalnie okazało się, że dawka paliwa była zdecydowanie za duża i zalewało silnik - po wkręceniu turbiny silnik odzyskiwał moc bo dawał z grubsza radę to przepalić (chociaż resztki spalały się w tłumiku), ale na wolnych go zalewało i się dławił. Po wyregulowaniu AFR'a śmiga super... i jest chyba nawet lepiej niż było poprzednio. Nic innego nie udało się znaleźć.

PS. Też jestem uparty smiley mam nadzieje, że bardziej niż to autko.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: Czy tak powinien pracować 2.0?
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 07-09-2012 20:15
Super, gratulacje i szerokiej :-D


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Autor RE: Czy tak powinien pracować 2.0?
rolo
Użytkownik



Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11
Dodane dnia 07-09-2012 20:20
Ja miałem podobne objawy i zalewanie przed wymianą regulatora ciśnienia (928 110 920 01), aż do całkowitego zalewania i problemów z odpaleniem. Po wymianie śmiga aż miło.


924 '84 2.0 125 KM
Autor RE: Czy tak powinien pracować 2.0?
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 07-09-2012 21:38
Dziwne... K-jet sam sie nie rozreguluje... Moze poszedl w niego jakis syf... Moze ktoras z gumek lub blaszka w k-jet padla i na ktorys cylinder podaje za duzo paliwa? Sprawdzales czy dawka paliwa na wszystkich wtryskach jest jednakowa? Sprawdzales cisnienie sterujace WUR? Cisnienie ktore on reguluje ma zasdniczy wplyw na dawke paliwa i sklad spalin - moze cisnienie na nim spadlo i stad zmiana?
Jak ustawiales AFR?
Sklad spalin jest bardzo wazny w Turbo - gdy jest zly tloki i pierscienie umieraja...


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Czy tak powinien pracować 2.0?
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 07-09-2012 22:13
michal928 napisał/a:
(...)
Sklad spalin jest bardzo wazny w Turbo - gdy jest zly tloki i pierscienie umieraja...


I ta wypowiedź ostatecznie przesądziła o konieczności montażu miernika AFR w moim szmerglu. Akcja 'zima' nabiera rozpędu...


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: Czy tak powinien pracować 2.0?
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 07-09-2012 23:12
Sprawdzałem wtryski... wszystkie leją podobnie, do słoiczków smiley. Tarczka w k-jecie była ustawiona ok, Co do ciśnienia sterującego sprawdzaliśmy z mechanikiem i było dobre - chyba że WUR miał zły dzień?
Co do ustawienia mieszanki to poszedł w "rurę" analizator spalin - więc z grubsza powinno być to dobrze ustawione. Wiadomo, że przy Turbo lepiej za bogato smiley ale nie do przesady.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: Czy tak powinien pracować 2.0?
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 07-09-2012 23:45
No to widze prawidlowe podejscie do tematu smiley
Dodam tylko, ze ja ustawiam sklad spalin podczas jazdy na sonde szerokopasmowa bo uwazam, ze to bardziej wiarygodne. Na wolnych obrotach potrafi byc inaczej niz na pelnym obciazeniu a tylko tu jest ryzyko uszkodzenia motoru.
No ale skoro temat juz ogarniety to super.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Strona 2 z 2 < 1 2