Autor |
RE: Przewód paliwowy rdza |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 18-12-2014 16:26 |
|
|
Jeśli jest sens i chce się jeszcze wykorzystać pompę - trzeba ten przewód niestety ciąć. Najpierw u nasady pierścienia (rurka dolotu), a potem zostaje kwestia wykręcenia śruby mocującej przewód (we współpracy z płynem penetrującym). Oczywiście to wszystko dopiero po wykręceniu całości z auta i usunięciu benzyny .
Edytowane przez konto_usuniete dnia 18-12-2014 16:31 |
|
Autor |
RE: Przewód paliwowy rdza |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 23-01-2015 20:38 |
|
|
Koledzy, co to znaczy na tym obrazku z 1 strony, że: F92492 03646 >> i F92493 30201>> ?
Jakoś mi to nie pasi do numerów nadwozia.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Edytowane przez juras dnia 23-01-2015 20:38 |
|
Autor |
RE: Przewód paliwowy rdza |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-01-2015 01:16 |
|
|
Ale to właśnie numery nadwozia. Tylko stary typ VINu, który nie był wtedy oficjalnie
VINem Rocznik 79.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Przewód paliwowy rdza |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 24-01-2015 10:17 |
|
|
Czyli to by oznaczało, że od roku 80 wszystkie 924, 931 miały już ten układ tak samo a jedynie różnice były w rocznikach wcześniejszych (dobrze to rozumiem ? ).
O tyle to ważne, że Piotr będzie organizował jakąś akcję produkcyjną tych przewodów czyli każdy kto ma auto od 80 roku może być zainteresowany
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Przewód paliwowy rdza |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-01-2015 11:39 |
|
|
Ten zapis w PET oznacza - "od tego numeru". Czyli od tych VINów było tak jak na
danej grafice obok.
Tak, wszystkie auta po tym numerze miały taki sam układ. Ja bym nawet powiedział,
że rocznik 1979 miał też taki sam. Może nie identyczny (brak pompy wstępnej), to
umiejscowienie elementów i jeden akumulator paliwa podpowiadają, że odległości
będą takie same. Natomiast trzeba zauważyć, że rzeczony przewód o którym dyskutujemy
był inny od 79 do 80, kolejna zmiana była od 81 i następna w 82 (i tak już do końca
produkcji). Oczywiście mowa o ModelYear. I co ciekawe jeden numer "nie przechodzi"
w drugi. Czyli teoretycznie kolejna część (z kolejnym rocznikiem) nie jest następcą
poprzedniej, ale ja bym zakładał, że będzie bez problemu pasować, odległości
zapewne nie zmienili. Co ciekawe ten element 79 wygląda o niebo łatwiej do
dorobienia - przynajmniej w PET.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Przewód paliwowy rdza |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 24-01-2015 13:00 |
|
|
To jedna z 4 zmian z okresu 76-79 - więc trzeba uważać.
Potem dla MY 80-85 było tylko:
konto_usuniete dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez konto_usuniete dnia 24-01-2015 13:13 |
|
Autor |
RE: Przewód paliwowy rdza |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 25-01-2015 21:16 |
|
|
Ok, wzięliśmy na wzór przewód z '82 (wygląda jak ten 10A na obrazku) czyli powinno to pasować (tzn być identyczne) po dorobieniu do aut '82-'85. Co do wcześniejszych - pewnie również będzie pasować ale czy będzie identyczne z oryginałem z tych roczników ciężko powiedzieć - nawet na tym obrazku jest przewód nr 10 z jedną końcówką prostą (roczniki wcześniejsze niż 81 ale późniejsze niż... te śmieszne numery nadwozia).
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Przewód paliwowy rdza |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 25-01-2015 22:11 |
|
|
Może "dla potomnych" dodam tylko iż wszelakie objaśnienia takich tajemniczych adnotacji i skrótów stosowanych w PET są w jego rozdziale V-Pages. W tym wypadku składnia tego zapisu to:
od = >>
>> = do
F=Fahrzeug (pojazd) + jego numer (VIN)
Edytowane przez konto_usuniete dnia 25-01-2015 22:27 |
|