Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 02-04-2015 13:22 |
|
|
Qbak napisał/a:
Można, tylko najpierw muszę zrealizować zamówienie kolegów powyżej,
ale to oczywiście nie problem. Potem mogę bezproblemowo zamówić także
dla Ciebie. Mam nadzieje że to zrozumiałe że nie trzymam takich rzadko
sprzedających się elementów na stanie. Choć jak widać zapotrzebowanie
jest
OK - to zrozumiałe. Jaki koszt wysłania 3 sztuk przesyłką "rejestrowaną" ? |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 02-04-2015 22:13 |
|
|
List polecony Poczta Polska - 5,2zł
lub paczka pocztowa 11zł.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
Trytytka
Użytkownik
Postów: 37
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.01.15 |
Dodane dnia 02-04-2015 22:55 |
|
|
Też się piszę na 1 sztukę |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 03-04-2015 07:59 |
|
|
Qbak - mnie nie wysyłaj - ja odbiorę osobiście ...
w sumie przemyślałem i poproszę o 2 szt.
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 03-04-2015 10:25 |
|
|
Ja przy okazji jakiegoś zamówienia też przygarnę jedną sztukę, w sumie to miałem sprawdzić co jeszcze potrzebuję i się odezwać
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 15-04-2015 21:36 |
|
|
Dzis odebralem swoj zaworek/lejek wneki kola zapasowego.
Wyglada tak:
Mala rzecz, a cieszy
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie"
Piotr924 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 15-04-2015 21:37 |
|
|
2.
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie"
Piotr924 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 15-04-2015 23:28 |
|
|
Mam nadzieje, że Twoje zdjęcia załatwią sprawę zdjęcia sprzedawanego elementu
Choć z wielkością to chyba lekko przesadziłeś Zaworek byłby z siebie bardzo dumny
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
DjDarecki
Użytkownik
Postów: 648
Miejscowość: Pasłęk
Data rejestracji: 07.07.13 |
Dodane dnia 16-04-2015 07:26 |
|
|
Pasi to do 944.5 ?
u mnie chyba jest płaska zaślepka teraz ..........
|
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 16-04-2015 11:58 |
|
|
We wszystkich rocznikach 944 był właśnie taki.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 16-04-2015 20:09 |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 24-04-2015 17:21 |
|
|
Zamówione zaworki już otrzymałem (dziękuję). Wnioski praktyczne:
- jego średnica mocowania w karoserii jest odrobinę mniejsza niż fabryczny otwór odpływu.
- jego szczelina na blachę jest odrobinę szersza niż grubość blachy.
W efekcie nie siedzi on pewnie i sztywno w dziurze odpływu zapasu tylko luźno w niej wisi i:
- nie zapewnia w tej postaci odizolowania wody (wilgoci) od karoserii
- jest spora szansa że z niej niespodziewanie wypadnie.
O ile cała sytuacja nie wynika zatem z "grzechów nedopasowania zamienników" to podejrzewam że Porsche celem niwelacji tego:
- dodało "korektę" w postaci przyklejenia od spodu stosownej łaty (gumowej ?) w kształcie jaki jest widoczna w załączniku posta 1 tematu (obszar bez masy bitumicznej).
- dodało stosowne uszczelnienie samej dziury.
Jakkolwiek by nie było naprawdę - aby ten zaworek poprawnie spełniał swoje zadanie należy coś takiego dodać. Inaczej w gołej dziurze będzie spełniał on rolę wyłącznie dekoracyjną.
P.S. Element 2 ("kieszeń" + jej podłużna część) jest na 100% "tylko" odsłoniętym zgrzewem karoserii, W całości powinnien być więc pokryty masą bitumiczno-ochronną - więc "kieszeń" nie służyła absolutnie do niczego dodatkowego i/lub brakującego.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 24-04-2015 19:19 |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1401
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 27-04-2015 01:18 |
|
|
Niestety masz racje
"Łate" zamierzam dodac, pytanie z jakiego materiału? Myslalem o gumie, ale nie mam pomyslu jak ja przykleic do nadwozia Silikon?
Szkoda, ze nie ma kompletnego idealnego 924 (w Polsce) mogącego służyć za wzorzec
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
kleinroman
Użytkownik
Postów: 83
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.11.14 |
Dodane dnia 27-04-2015 09:17 |
|
|
Piotr924 napisał/a:
Niestety masz racje
"Łate" zamierzam dodac, pytanie z jakiego materiału? Myslalem o gumie, ale nie mam pomyslu jak ja przykleic do nadwozia Silikon?
Szkoda, ze nie ma kompletnego idealnego 924 (w Polsce) mogącego służyć za wzorzec
Silikon chyba niezbyt się nada. Może lepiej podjechać do wulkanizatora i dobrać jakąś łatkę? No i klej odpowiedni do tego też będą mieli.
|
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 27-04-2015 09:57 |
|
|
Jestem otwarty na inne propozycje (ale tylko nieinwazyjne i odwracalne).
Moja to - gumowe (lub tworzywo a-la zaworek) łaty przyklejone do karoserii i uszczelnione - jak w załączniku. Oczywiście odpowiednio dopasowana grubość łat & średnica otworu pod zaworek.
Co do klejenia - powinna wystarczyć masa ochronna do karoserii w sprayu. Psiknąć cienką warstwę dla łaty dolnej (przykleić ją gdy masa jest jeszcze lepka). Potem stosownie dziurę od góry (uszczelnienie) i przykleić uszczelkę górną.
konto_usuniete dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez konto_usuniete dnia 27-04-2015 11:27 |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
kleinroman
Użytkownik
Postów: 83
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.11.14 |
Dodane dnia 27-04-2015 10:43 |
|
|
madmax332- Dobrze rozumiem że chcesz tylko zaizolować brzegi otworu bez zakładania zaworka?
Czy przy takim zmniejszeniu otworu zaworek założysz i będzie on siedział sztywno ?
Edytowane przez kleinroman dnia 27-04-2015 10:47 |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
kleinroman
Użytkownik
Postów: 83
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.11.14 |
Dodane dnia 27-04-2015 11:05 |
|
|
Dobra nie było pytania
|
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 27-04-2015 11:13 |
|
|
kleinroman napisał/a:
madmax332- Dobrze rozumiem że chcesz tylko zaizolować brzegi otworu bez zakładania zaworka?
Czy przy takim zmniejszeniu otworu zaworek założysz i będzie on siedział sztywno ?
1. Tak - w założeniach ma to być po prostu gumowa redukcja fabrycznej dziury. Odpowiednio uszczelniona i spasowana.
2. Tak - jeśli oczywiście będzie odpowiednia średnica dziur & szerokość łączna gum (lub tylko jednej z nich). Ideałem byłoby tylko dobranie & montaż stosownych rozmiarów uszczelki otworu.
P.S. Niekonieczne są dwie uszczelki "redukcyjne" - wystarczy jedna o odpowiedniej grubości.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 27-04-2015 11:45 |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 04-10-2018 19:29 |
|
|
Hej,
trochę odświeżę temat. Czy podobny odpływ powinien być po bokach bagażnika? Zaznaczyłem na niebiesko miejsce o które mi chodzi.
@Duke dzięki za linka.
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Abelard dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Abelard dnia 04-10-2018 19:30 |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 04-10-2018 21:43 |
|
|
Powinien byc. Tak jak na zdjeciu jest fabrycznie
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: Zawor zwrotny - kolo zapasowe |
Lukasz_944
Użytkownik
Postów: 75
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.10.18 |
Dodane dnia 04-10-2018 22:04 |
|
|
Również poproszę 1 sztukę. |
|