924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: popsułem porsche
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 05-08-2015 15:47
na to pytanie odpowiem ci po zdemontowaniu głowicy...a nawet poczęstuje zdjęciami.
occlassic.com
Autor RE: popsułem porsche
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 05-08-2015 17:02
Sprężyny zaworowe są całe?

Jeżeli interesują Cię używane zawory, to jest kilku
dostarczycieli części używanych na forum.

Nowe są niedostępne, choć może znajdziesz gdzieś
jakieś leżaki magazynowe. Polecami przez madmaxa
Paradowscy są także dobrą opcją.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: popsułem porsche
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 05-09-2015 19:05
Dobra Panowie, nie wystartowałem w Białej Podlaskiej za sprawą choroby mechanika a potem tego co odkrył po zdjęciu czapki:

Przeskoczenie paska poskutkowało skrzywieniem dwóch zaworów ssących i wbiciem jednej szklanki. Ogólnie dało się zauważyć jeszcze inne problemy będące wynikiem eksploatacji w postaci porysowanej jednej szklanki i tym samym sklepaniem jednej krzywki wałka rozrządu do takiej stanu, że jeden z zaworów ssących się nie domykał.

Ogólnie cała reszta silnika okazała się być w stanie bardzo dobrym smiley ale co z tego. Udało mi się nabyć dzięki koledze PEREZ nowy wałek rozrządu (żaden świątek, tylko niemiecki), zawory mam od Pumby (wielkie dzięki) ale potrzebuję 3 szklanki. Czy ktoś dysponuje 3 szklankami na sprzedaż? Pilne - lub dzięki za namiary.

Ps. zanabyłem też silnik od Pereza, a w zasadzie od jego Taty: który przygotowywał go jeszcze w latach 90tych do włożenia do swojej 924 - silnik złożony na uszczelkach Porsche Reims, wałek porsche nowy, szklanki, panewki i pierścienie oryginalne Porsche (są jeszcze pudełka) - to wszystko potem zalane olejem i odstawione na bok - panewki, pierścienie zakupione jako nominały, nic nie wymagało szlifu - ot podejście właściciela do restauracji auta. Dziś mój mechanik to weryfikował i obaj jesteśmy pod warażniem stanu w jakim jest silnik. Silnik był przechowywany zgodnie ze sztuką, zalany olejem. Kto brał wał napędowy czy deskę do 924 ten wie, jakie Perez części sprzedawał (lux)

Nie wiem czy włożę nowy silnik, czy stary (tak czy siak szukam szklanek) bo mam auto na żółtych i do tej pory sprawował się świetnie, chce także by się papiery zgadzały, ale z zakupu jestem bardziej niż zadowolony

Edytowane przez mojojojo13 dnia 05-09-2015 19:07
occlassic.com
Autor RE: popsułem porsche
konto_usuniete
Użytkownik

Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07
Dodane dnia 06-09-2015 17:39
Jeśli aktualne spustoszenia w silniku obejmują wyłącznie głowicę - podmień je (czasowo lub nie). Na spokojnie i bez presji natomiast szukaj wtedy gratów do "oryginalnej".

Edytowane przez konto_usuniete dnia 06-09-2015 17:43
Autor RE: popsułem porsche
Tomek
Użytkownik



Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 06-09-2015 21:47
Powinienem mieć 2 nowe oryginalne szklanki - ale dopiero po 12 września moglbym sprawdzić.
Tomek


TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl
transaxle.pl
Autor RE: popsułem porsche
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 07-09-2015 08:21
Hey - tak właśnie zrobię, chciałbym zobaczyć jak będzie sprawował się nowy silnik, a stary będę składał powoli. Tomek byłoby super, wtedy zostałaby tylko jedna szklanka jeszcze. Może ktoś ma?
occlassic.com
Autor RE: popsułem porsche
mojojojo13
Użytkownik



Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07
Dodane dnia 29-10-2015 07:16
Kilka newsów z placu boju. Porsche śmiga, silnik kończy docieranie - pomierzone ciśnienie na cylindrach i zrobiona regulacja na analizatorze spalin. Tak wygląda ciśnienie i dawka powietrza:
http://zapodaj.net/7f6fc606086c0.jpg.html http://zapodaj.net/56d8ba1fa4d99.jpg.html

Drugi silnik jeszcze nie złożony, ciągle brakuje mi dwóch szklanek (szukam w przyjaznej cenie smiley). W sobotę wygrałem próby sportowe na charytatywnym rajdzie "Podaruj Zosi Serce" a 15 listopada chyba wystartuje w rajdzie oldboy w Lublinie jako jedyny historyczny pojazd.

Martwi mnie to, że dzień po 31 grudnia 2015 będzie rok 2016 a to oznacza, że jeśli regulamin ClassicatuoCup będzie kontynuacją regulaminu z tego roku to Porsche 924 przestaje istnieć w klasie oldtimer. Pojawiają się: Renault5, Peugeoty 205 gti, Mr2, Is e30...masakra. Przez chwilę nawet przeszło mi przez myśl zmienić na 924s...smiley

Edytowane przez mojojojo13 dnia 29-10-2015 07:17
occlassic.com
Strona 2 z 2 < 1 2