924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: Ustawianie geometrii
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 17-04-2008 23:03
Juras - te gumy to dokladnie to... takie same kupowalem tylko w innym sklepie i cena tez byla podobna. Uretany beda lepsze. Co do amorow ze sprezynami to sam sie nad takimi zastanawiam ale mam pewne watpliwosci - pasowac raczej beda tylko ze trzeba by wywalic drazki skretne zeby zostal sam wachacz i punkt podparcia bedzie na gornym mocowaniu amora co moim zdaniem nie wytrzyma... trzeba by to wzmocnic jakimis profilami zeby sie nie okazalo ze sie urwie...
31356497
Autor RE: Ustawianie geometrii
kuzik
Użytkownik

Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07
Dodane dnia 18-04-2008 22:34
Michał a dlaczego chciałbyś wywalać drążki?
Wczoraj wywaliłem swoje amory z przodu i z tyły, jutro zrzucę tylną belkę celem obniżenia. Stare amory chciałem skrócić i utwardzić, ale może to rozwiązanie będzie lepsze, ale nie myślałem o wywalaniu drążków.

Autor RE: Ustawianie geometrii
kuzik
Użytkownik

Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07
Dodane dnia 19-04-2008 12:25
można też tak:
http://www.paragon-products.com/product_p/koni_3012.htm
tylko cholernie drogo, chyba nie zakładali w tym rozwiąaniu wywalenia drążków - przynajmniej nie ma żadnej informacji.

Autor RE: Ustawianie geometrii
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 22-04-2008 11:07
michal928 napisał/a:
Juras - te gumy to dokladnie to... takie same kupowalem tylko w innym sklepie i cena tez byla podobna. Uretany beda lepsze. Co do amorow ze sprezynami to sam sie nad takimi zastanawiam ale mam pewne watpliwosci - pasowac raczej beda tylko ze trzeba by wywalic drazki skretne zeby zostal sam wachacz i punkt podparcia bedzie na gornym mocowaniu amora co moim zdaniem nie wytrzyma... trzeba by to wzmocnic jakimis profilami zeby sie nie okazalo ze sie urwie...


Też tak myślę, że usunięcie drążków przeniesie całe obciążenie na te śruby trzymające amortyzator. Rozwiązanie wątpliwe jeśli chodzi o bezpieczeństwo.

Jak wyjąć te drążki skrętne ? Nie mogę drążka z osłony wyciągnąć. Jest na to jakiś patent ? Palnikiem osłonę podgrzewać czy co ??


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600

juras dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez juras dnia 22-04-2008 11:10
Autor RE: Ustawianie geometrii
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 22-04-2008 11:11
Chodzi mi o to, że drążek 12 nie chce wyjść z osłony 13 konkretnie...



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Ustawianie geometrii
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 22-04-2008 23:04
No to masz problem bo na samochodzie ciezko jest to zbic jak sie zapiecze bo po prostu nie ma podejscia... Mialem takie zapieczone na zawieszeniu zdjetym z innego auta i waląc mlotkiem zeszlo z duzym trudem... Na aucie ja sprobowalbym to podgrzac - moze sie rozszerzy i pusci. Oczywiscie trzeba nalac tam od srodka duzo wd40. Jest jeszcze inny patent - od zewnetrznej strony sa zagniecione zaslepki wieloklinow - mozna je usunac, oprzec wachacz z wieloklinem o rure zawieszenia i wbic drazek do srodka - zdecydowanie lepszy sposob. Wada jest uszkodzenie zaslepek ale czasami to jedyna metoda...
31356497
Strona 2 z 2 < 1 2