Autor |
RE: Wnetylowane hamulce w 924 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 10-10-2008 00:11 |
|
|
sufjaf napisał/a:
Hmm.... Moje zdanie jest takie, że na pewno nie pasuje: cylinderek hamulcowy, szczęka oraz bębęn.
A ja się z Tobą nie zgodzę. Osobiście zakładałem w swoim prosiaku (rocznik 78') bębny z garba i nie było żadnego problemu. Pasują na 100%:) |
|
Autor |
RE: Wnetylowane hamulce w 924 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 10-10-2008 00:11 |
|
|
Szczęki pasują. Od garba 1300.
Bębny różnią się tylko rozstawem śrub.
Natomiast cylinderki mają inną średnicę - dostępna jest większa i mniejsza zależnie od modelu garbusa.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Edytowane przez juras dnia 10-10-2008 00:13 |
|
Autor |
RE: Wnetylowane hamulce w 924 |
sufjaf
Użytkownik
Postów: 251
Miejscowość: Orzesze
Data rejestracji: 18.07.07 |
Dodane dnia 10-10-2008 20:28 |
|
|
No to już nie wiem jak jest z tą kompatybilnością...
Byłem w sklepie z częściami do garbów i sprzedawca próbował dobrać cylinderki do mojego wzorca. Problem polegał na tym, że mimo praktycznie identycznego wyglądu, inne było odsadzenie cylinderka (odległość środka tłoczków w cylinderkach od tarczy kotwicznej). Przekłada się to na inne umiejscowienie szczęk. Dlatego zalecam ostrożność przy doberaniu części od garba
___________________________
Sufjaf eee.. znaczy Tomek
911 996 '05 targa
boxster 987 '05
supra MKIII 4.0 V8 Lexus power
Mercedes W202
Audi A4 Cabrio quattro 3.0 ASN
Allroad BAU
hmm Peugeot 508 |
|
Autor |
RE: Wnetylowane hamulce w 924 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 03-11-2008 15:57 |
|
|
Ja stwierdziłem (po Waszych wypowiedziach), że to gra nie warta świeczki.
Zbyt dużo problemów/przeróbek, a i tak wszystko niezbyt pewne.
Przeglądałem specyfikację techniczną Porsche 924 Cup UK.
Tam jeżdżą na standardowych układach hamulcowych.
http://www.porscheracingdrivers.co.uk/techregs/techregs.asp
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Wnetylowane hamulce w 924 |
maloniak
Użytkownik
Postów: 398
Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 12.01.15 |
Dodane dnia 28-10-2016 10:52 |
|
|
Hej,
ktoś finalnie dojechał z tematem wentylowanych tarcz z przodu do końca?
Korci mnie nad tym posiedzieć i chciałem dopytać o doświadczenia
http://www.924board.org/viewtopic.php?p=339271&sid=ae747a47d03f5348e8e01ecdf723f43f
takiego manula znalazłem i myślę i myślę
Edytowane przez maloniak dnia 28-10-2016 11:03 |
|
Autor |
RE: Wnetylowane hamulce w 924 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 29-10-2016 00:17 |
|
|
Aż poczułem sentyment
Muszę napisać, że odwołuje to co napisałem w tym temacie oprócz ostatniego
posta. Dobrze zrobiony układ hamulcowy w 924 2.0 będzie sprawnie hamował
nawet na próbach sportowych (tutaj wskazany lepszy klocek hamulcowy). Na
tor do jazdy wyczynowej auto będzie lżejsze, klocki można dać jeszcze lepsze
i nie powinno być dużych problemów, choć lite tarcze nie lubią dużych przeciążeń,
natomiast lubią chłodzenie, którego w 924 nie ma.
Jeżeli ktoś się upiera - 5x130 z 924S/931/944.1, była to także fabryczna opcja
M471 w 924 2.0
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Wnetylowane hamulce w 924 |
Legio
Użytkownik
Postów: 142
Miejscowość:
Data rejestracji: 11.01.16 |
Dodane dnia 29-10-2016 09:17 |
|
|
Przeczytałem wasze posty, wszedłem na alledrogo i oto co ukazało się mym oczom:
http://allegro.pl/tarcze-black-diamond-porsche-924-257mm-i6577978881.html
Czyżby to nie rozwiązywało problemu? Ceny nie komentuje
924 '84 było
944S '88 Polizei było - wróciło do ojczyzny
944T '87
-----------
Impreza GT '98 |
|
Autor |
RE: Wnetylowane hamulce w 924 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 29-10-2016 11:55 |
|
|
Niestety na 99% nie. To jest tylko zdjęcie poglądowe, bo tarcza do 924 2.0 n/a
standardowo wygląda tak: https://www.frazerpart.com/acatalog/924_front_brake_disc_1.jpg
Obstawiam, że ta tarcza to jest to samo co powyżej, tylko z innego stopu metali
oraz nawiercona (nie przewiercona, co jest lepsze) i nacięta. Produkty firmy Black
Diamond mają zawsze dobre recenzje także z dobrym klockiem hamowanie będzie
na pewno lepsze na takim zestawie, ale o wentylowanej tarczy możemy raczej na
wspomniane 99% zapomnieć. Jeżeli ktoś chciałby się na takie tarcze zdecydować
to mogę zaproponować lepszą cenę
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|