924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 3 z 3 < 1 2 3
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 15-04-2010 23:40
Były montowana 2 typy regulatorów dla silników 2.7(M44/11). We wczesnej fazie produkcji montowano regulator 0280 160 263 na ciśnienie 3,5bar i taki jest u mnie, a później 0280 160 287 na ciśnienie 3,8bar. Niestety zamówiłem sobie ten na 3,8 i nie pasuje. W przyszłym tygodniu mam dostać już właściwy, więc pochwalę się osiągnięciami.



Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 20-04-2010 20:59
Regulator wymieniony. Założyłem oryginał Boscha 0280 160 263. Pomiar ciśnienia na listwie 3,6bar przy zworce na DME i 3,2 bar na wolnych obrotach. Silnik narodził się na nowo. Na zimnym silniku odpalił od razu i pracuje równo. Pompa przestała wyć i mam nadzieję, że nie dostała w d... bo musiała się męczyć. Po wyłączeniu silnika ciśnienie na listwie nie spada, znaczy zawory przy pompie trzymają.
Teraz czeka mnie jeszcze ustawienie składu mieszanki na wolnych obrotach. Teoretycznie wiem jak to zrobić, gorzej z praktyką. Ale tu może osobny temat.

Ogromne dzięki dla Tkackiego za trafioną diagnozę i Tomka z Transaxle za szczere chęci.

Regulator kupiony w firmie Leja (www.leja.com.pl). Mają chyba wszystko z Boscha. Polecam.


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 25-04-2010 11:46
no bez jaj z ustawieniem przepustnicy,to jest latwiejsze niz wymiana filtra powietrza...nie przesadzaj tylko z obrotami srubki i wszystko bedzie ok.


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 08-07-2010 21:52
Tak na ucho to go ustawiłem i chodzi nieźle, ale jak załącze klimę to się trochę męczy przez moment zwłaszcza jak jest zimny i sonda się nie nagrzeje.


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 08-07-2010 22:09
No to tak mają nawet nowe silniki że jak dasz duże obciążenie (klimą właśnie na
przykład) to spadają obroty smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 23-07-2010 18:19
Podpinam się pod temat, ze swoim problemem, trochę podobnym.
Otóż - moje 924S też dostaje za dużo paliwa (a przynajmniej tak wnioskuję po spalaniu, znaczy wzrosło z 14 do 20 litrów na 100 km, a jeżdżę tak samo). Dodatkowo - paliwo jakby nie jest podawane równomiernie, to znaczy - czasem auto przy przyspieszaniu jakby lekko 'kica'. Pompa paliwa czasem chodzi głośniej (dużo głośniej), czasem ciszej. Chciałem w ciemno kupić regulator ciśnienia paliwa, ale:

Żeby lepiej sprecyzować temat oraz dać możliwość spojrzenia na niego pod szerszym kątem opiszę też problem ze sprzęgłem. Może mi padać pompka sprzęgła lub siłownik/siłowniki sprzęgła. Objawia się to tym, że czasem dziwnie się ono zachowuje. Ostatnio na przykład - ślizgało się trochę. A teraz - nie ślizga się. Układ raczej odpowietrzony dobrze. Kicanie chyba też może być skutkiem tego problemu ze sprzęgłem, choć stawiałbym tu raczej na silnik/podawanie paliwa...

Zakładam, że może być też coś nie tak z mapami zapłonu, lub mam jakieś błędy na komputrze, więc muszę się pewnie wybrać do jakiegoś warsztata i podpięcie się do kompa oraz sprawdzenie ciśnienia na listwie - ale tu też pojawia się pytanie - dokąd? Może Przemek będzie wiedział...
Aha. No i tak, wypadałoby wspomnieć - Ten silnik ŻRE olej jak wściekły. Choć to pewnie wielkiego wpływu na dawki paliwa nie ma smiley

Innymi słowy - Prosie potrzebuje dobrej diagnozy i szybkiego leczenia...


Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
miniver
Użytkownik



Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07
Dodane dnia 23-07-2010 18:27
Jeżeli spalanie masz na takim poziomie, to pewnie część paliwa nie jest spalana i przedostaje się do miski olejowej skutecznie rozrzedzając olej i zwiększając jego zużycie... Powąchaj bagnet może..


Don't panic!
8388751
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 23-07-2010 18:34
No dobra, Mammoth już wie, bo z nim gadałem - ten silnik prawie nie ma pierścieni na tłokach - cała przepustnica była uwalona olejem, więc pewnie mam i olej w paliwie i paliwo w oleju...


Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 23-07-2010 19:09
ała spalanie kosmos smiley,kicanie tj.trzesiawki kiedy jedziesz ktore raz sa a raz ich nie ma to raczej zaplon. Ja mialem np. mikroskopijnie wypadajacy na jakichs koleinach przekaznik pompa/DME.

ps: wybierz sie na sprawdzenie cisnienia sprezania do jakiegos polecanego warsztatu w 3city polecanego przez kluby mercedesa/BMW. Jest swietny warsztat z ktorego korzystala moja kolezanka z 944 w pruszczu gdanskim ale nie mam z nia kontaktu a nazwy sobie nie moge przypomniec...chyba Janosz czy Janasz(jakos tak) - nie ma kosmicznych terminow,solidnie i ceny normalne/atrakcyjne.


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
miniver
Użytkownik



Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07
Dodane dnia 24-07-2010 00:20
Pumba napisał/a:
No dobra, Mammoth już wie, bo z nim gadałem - ten silnik prawie nie ma pierścieni na tłokach - cała przepustnica była uwalona olejem, więc pewnie mam i olej w paliwie i paliwo w oleju...


A dokąd w 924S jest wyprowadzona odma?


Don't panic!
8388751
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 24-07-2010 07:14
Z odmy ma przepustnice powinny iść opary oleju, a nie na wpół wypalony, czarny syf. Z resztą identyczny, jaki mam na przykład na końcówce wydechu. Czyli po prostu spaliny, do tego ze spalonym olejem.




Edytowane przez Pumba dnia 24-07-2010 07:27
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 26-07-2010 10:10
Pumba zobacz czy nie masz dziury w dolocie, lub na jakiejś rurce nieszczelności......

Ja raz miałem wytartą dziurę w tej gumie co idzie do przepustnicy z przepływomierza, od spodu. Widać jej nie było, a przepływomierz, filtr powietrza, wszystko topiło się w oleju.
Po wymianie gumy było lepiej.

no i auto miało po pierwsze chwile zastanowienia przy dodaniu gazu,
i na biegu jałowym potrafiło pracować nierówno.

Zanim wydasz werdykt na pierścienie to sprawdź sprężanie.
Inna sprawa, sprawdź wszystkie rurki pod kolektorem, odmę i tą z separatora do kolektora... i jeszcze jakaś rurka jest pod filtrem powietrza gdzieś schowana.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
gta77
Użytkownik



Postów: 302
Miejscowość: Zamość
Data rejestracji: 01.12.09
Dodane dnia 03-05-2013 21:57
podepnę się pod temat
co to jest, do czego służy i po co to jest
1. tłumik ciśnienia paliwa
2. regulator ciśnienia paliwa

regulator wiem do czego służy i po co jest, ale po co jest to drugie i dlaczego muszą byc oba?

[img]http://imageshack.us/a/img441/1247/obraz043cu.jpg[/img]



Tomek
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 03-05-2013 23:21
Tutaj jest dobre (chyba?) wytłumaczenie:
http://forums.rennlist.com/rennforums/928-forum/149256-fuel-pressure-damper-and-regulator-functions.html

Generalnie chodzi o to że wtryskiwacze przez swoje otwieranie i zamykanie powodoją
pulsacje na listwie paliwowej. Dzięki temu że tłumik jest, paliwo jakby spokojniej
zachowuje się/przepływa w systemie. Tak bym to ujął, może ktoś lepiej objaśni.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
gta77
Użytkownik



Postów: 302
Miejscowość: Zamość
Data rejestracji: 01.12.09
Dodane dnia 04-05-2013 13:49
mi padł właśnie tłumik ciśnienia (nr 1 w zielonym kółku), objawy te same co u Andrew, po zdjęciu podciśnienia sika stamtąd paliwo i wszystko zaciąga do kol ssącego i go zalewa, czasem nawet w czasie jazdy
jakby ktos miał coś takiego na zbyciu to chętnie nabędę
wg PET wszystkie poza turbo maja to samo


Tomek
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
Andrew
Użytkownik



Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09
Dodane dnia 04-05-2013 21:19
Niewiem jak jest w S2, ale w N/A można go ominąć, tzn wpiąć bezpośrednio wąż z pompy na listwę. Przynajmniej do testów.


Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
1405874
Autor RE: 944 2.7 - zalewa na zimnym silniku
gta77
Użytkownik



Postów: 302
Miejscowość: Zamość
Data rejestracji: 01.12.09
Dodane dnia 05-05-2013 08:38
zaspawałem otwór podciśnienia bo paliwo lało się strumieniami z niego i silnik chodzi idealnie
ciśnienie na listwie jest 3,7 na zgaszonym, 3,1 na wolnych obrotach,ale po coś go tam inżyniery umieścili więc wolę żeby tam był


Tomek
Strona 3 z 3 < 1 2 3