| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: Długie odpalanie na "średnio ciepłym" silniku |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 12-05-2016 20:24 |
|
|
1. Lepiej zrób to multimetrem :-). Kilkadziesiąt tysięcy Wolt "w razie czego" będzie bezlitosne .
2. Sprawdź elektromagnes (może się zawiesza) albo połączenia elektryczne wymagają interwencji & poprawek.
3. Potem ewntualnie jeszcze rozdzielacz zapłonu i cewa. Trzeba pomierzyć Ohmy - więc bez miernika i tak się nie obędzie .
Edytowane przez konto_usuniete dnia 12-05-2016 20:51 |
|
Autor |
RE: Długie odpalanie na "średnio ciepłym" silniku |
Legio
Użytkownik
Postów: 142
Miejscowość:
Data rejestracji: 11.01.16 |
Dodane dnia 16-05-2016 20:59 |
|
|
madmax sprawdziłem i wszystko wygląda że jest ok, no przynajmniej w miarę.
Natomiast auto zaczęło w niedzielę po 120 km trasie odpalać. W piątek wymieniłem klemę dodatnią, wyczyściłem raz jeszcze klemę ujemna, uziemienie tejże klemy, uziemienie silnika pomiędzy kolektorem dolotowym a cewką, no i wszystkie blaszki, styki, śruby i przewody, które tam się znajdowały, dodatkowo zalałem to smarem miedziowym. W piątek nie dało to żadnego efektu, w sobotę również, ale dnia trzeciego zmartwychwstał
Dodatkową korzyścią są jaśniej świecące światła i dodatkowy 1 Volt na zegarze w środku. |
|
Autor |
RE: Długie odpalanie na "średnio ciepłym" silniku |
Bilek
Użytkownik
Postów: 224
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.06.06 |
Dodane dnia 16-05-2016 21:31 |
|
|
U mnie podobne obiady dawała przegrzana kostka stacyjki. Na zimnym odpalał bez problemu a po nawet krótkiej przejażdżce przekręcenie kluczyka powodowało przygaszenie kontrolek. Po ostygnięciu wszystko wracało do normy. Tak że jeżeli problem wróci to sprawdziłbym jej stan.
Porsche 924 '82 zabytek
Porsche 944 '83 zbytek |
|
|
|
|
|
| |