924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor awaria przepływomierza
prosiak79
Użytkownik

Postów: 2
Miejscowość:
Data rejestracji: 23.10.07
Dodane dnia 23-10-2007 11:15
Witam wszystkich prosiakomaniaków (duże pozdro) na początku chciałbym powiedziec że podziwiam was za wiedze co do tego ślicznego autka.
a teraz przejde do konkretów kupilem niedawno prosiaczka z 79 roku jest z gazem.Powiem szczerze jestem "stary" a gupi.mimo ostrzerzeń mechanika kupilem go bo sie zakochalem od pierwszego wejrzenia.samochód nie dziala na paliwie a na gazie strzela.po tygodniu jezdzenia na gazie okazalo sie ze jeden cylinder wogole nie pracowal.pompa paliwac pracuje non stop od załączenia zapłonu az do wyłączenia.MEchanicy zrobili go tak ze chodzi na wszystkie gary ale wszyscy zgodnie twierdza ze padł przepływomierz. Ściagnołem opis układu k-jetronik i porównalem go z moim i okazało sie ze ktos zmienil tą blaszke w przepływomierzu na wycieta z blachy. Jestem zalamany bo kocham ten samochod ale nie wiem co robic.
czy trzeba kupic przepływomierz orginalny do porsche czy moze w jakims vw albo audi byly takie same i tansze.pomożcie prosze.
Autor RE: awaria przepływomierza
Damian
Użytkownik



Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 23-10-2007 11:44
Witaj.
Ale jeśli mówisz o tej blaszcze okrągłej - ruchomej to ona jest... wycięta z blachy fabrycznie. smiley Chyba, że się nie zrozumieliśmy. Zanim będziesz wymieniał przepływomierz to wymień mechanika, bo jeżeli problem jest ta blaszka to należy najpierw wymienić blaszkę a nie kazać komuś szukać całego przepływomierza. Tak myślę.
Blaszka ta musi być dokłądnie wycentrowana i mieć odpowiednią wagę, dlatego musi być fabryczna (lub zrobiona zgodnie z oryginałem), co pewnie wiesz, skoro masz opis kjeta.
Jeżeli strzela na gazie, na benzynie nie chce jeździć to proponowałbym jeszcze sprawdzić układ dolotowy po kątem lewego powietrza i układ zapłonowy (świece, przewody WN, kopułka, palec) bo musi coś grubo nie grać jeśli strzela gazik podczas jazdy, a przy okazji lewe powietrze ma niebagatelny wpływ na pracę silnika na benzynie.
Poszperaj troszkę po forum, bo sporo już tutaj się spłodziło na ten temat smiley

Powodzenia.


Damian