Autor |
Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924 |
sufjaf
Użytkownik
Postów: 251
Miejscowość: Orzesze
Data rejestracji: 18.07.07 |
Dodane dnia 15-11-2007 19:56 |
|
|
Powoli realizuję plan remontu mojego 924. Obecnie planuję wymianę końcówek drążków kierowniczych. Mam jednak pewien problem...
Są dwa rodzaje tychże końcówek. W moim samochodzie są obecnie zamontowane końcówki w wersji dłuższej, wkręcanej do drążka (końcówka męska, drążek żeński), te trudniej dostępne i wiele droższe.
Zastanawiam się czy możliwa jest wymiana końcówek razem z drążkami przy pozostawieniu dotychczasowej przekładni?
Czy to będzie pasowało? (ten scenariusz bardziej by mi odpowiadał )
Może przekładnia także się różni i trzeba wymienić cały komplet?
A może fabrika montowała więcej rodzajów maglownic? (nie biorę pod uwagę wersji ze wspomaganiem, ponieważ w wersji 2.0l chyba nie występowała?).
No chyba, że ktoś z szanownych forumowiczów ma taki komplecik na zbyciu, w rozsądnej cenie i mógłby mnie poratować? |
|
Autor |
RE: Końcówki drążków kierowniczych |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 01-02-2008 16:47 |
|
|
Ja zadam pytanie troszkę z innej beczki .
Jutro rano odbieram końcówki drążków kierowniczych.
Chciałbym je wymienić samodzielnie...
Czy jest coś co powinienem wiedzieć ?
Jakieś pomocne wskazówki
Nigdy tego wcześniej nie robiłem . |
|
Autor |
RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924 |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 01-02-2008 17:30 |
|
|
No to powodzenia Do zciągnięcia drązków lub końcówek potrzebny jest specjalny zciągacz bez tego ani rusz...
RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest... |
|
Autor |
RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924 |
topcio1
Użytkownik
Postów: 150
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 23.01.08 |
Dodane dnia 01-02-2008 18:24 |
|
|
z braku laku potrzeby jast łom, młotek 3 kg, młotek 1 kg i osoba do pomocy, samemu tylko jeden młotek i łom. łomem napierasz drążek a młotkiem w oczko zwrotnicy. broń boże śrubę. nie wiem czy jasno tłumaczę jeśli nie to narysuję
|
|
Autor |
RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924 |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 01-02-2008 19:03 |
|
|
lub kupic w koncu sciagacz.. i polac na wieczor sruby z gory plynem chamulcowym lub od wspomagania..
|
|
Autor |
RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924 |
Damian
Użytkownik
Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 01-02-2008 20:25 |
|
|
Otóż to. Ściągacze są bardzo tanie. Wystarczy taki z castoramy. Koszt około 20zł. Skręca się mocno śrubę i jak nie chce wyjść to zwykle wystarczy puknąć młotkiem i sworzeń uwolniony. Roboty na 5 minutek
|
|
Autor |
RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924 |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 01-02-2008 20:53 |
|
|
Damian ma rację warto zainwestować w ściągacz jest tani a znacznie ułatwi pracę a i przyda się na przyszłość. Sciągacze widziałem w Norauto.
RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest... |
|
Autor |
RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924 |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 01-02-2008 21:23 |
|
|
albo zespawac samemu.. tylko kup sciagacze ze sruba co ma kulke na dole tzn czesc ktora naciska na srube koncowki kierowniczej ta w sciagaczu powinna byc zakonczona kulka wtedy sciagacz nie niszczy koncowki i latwiej go utrzymac na centrum\sirodku nie przesowa sie a mlotkiem wal nie w sciagacz a w ucho w ktorym osadzona jest koncowka..
|
|
Autor |
RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924 |
topcio1
Użytkownik
Postów: 150
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 23.01.08 |
Dodane dnia 01-02-2008 22:09 |
|
|
miałem taki z marketu... wróciłem do łomu i młotka. na dłuższą metę to już lepiej zainwestoważ w markowy chociaż większy problem sprawiają sworznie wachaczy niż końcówki
|
|
Autor |
RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924 |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 04-03-2008 14:41 |
|
|
Przyłączę się do pytania.
Ostatnio zakupiłem końcówki , niestety nie pasują , mam dokładnie takie o jakich pisze Sufjaf. Ktoś może poddać mi pomysł jak dyskutować , jak przekazać w sklepie z częściami o jakie końcówki chodzi ? Nie mogę siędopatrzeć nr katalogowego , a opcja udania się do sklepu z orginalnymi " na wzór" raczej mi nie odpowiada może takie same były montowane w jakimś innym samochodzie ? |
|
Autor |
RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924 |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 05-03-2008 20:19 |
|
|
witam
a sciagnol bys sobie pet-ke i znalazlbys co trzeba, ewenualni poszukal w google np - porsche parts - i wyskocza ci dziesiatki linkow do klepow z czesciami wejdz w ten pelikanparts i tam tez jest opcja katalogu czesci ...
|
|
Autor |
RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924 |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 15-04-2008 23:39 |
|
|
|
|