924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924
sufjaf
Użytkownik



Postów: 251
Miejscowość: Orzesze
Data rejestracji: 18.07.07
Dodane dnia 15-11-2007 19:56
Powoli realizuję plan remontu mojego 924. Obecnie planuję wymianę końcówek drążków kierowniczych. Mam jednak pewien problem...
Są dwa rodzaje tychże końcówek. W moim samochodzie są obecnie zamontowane końcówki w wersji dłuższej, wkręcanej do drążka (końcówka męska, drążek żeński), te trudniej dostępne i wiele droższe.
Zastanawiam się czy możliwa jest wymiana końcówek razem z drążkami przy pozostawieniu dotychczasowej przekładni?
Czy to będzie pasowało? (ten scenariusz bardziej by mi odpowiadał smiley)
Może przekładnia także się różni i trzeba wymienić cały komplet?
A może fabrika montowała więcej rodzajów maglownic? (nie biorę pod uwagę wersji ze wspomaganiem, ponieważ w wersji 2.0l chyba nie występowała?).

No chyba, że ktoś z szanownych forumowiczów ma taki komplecik na zbyciu, w rozsądnej cenie i mógłby mnie poratować? smiley
Autor RE: Końcówki drążków kierowniczych
Sliwka
Użytkownik

Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07
Dodane dnia 01-02-2008 16:47
Ja zadam pytanie troszkę z innej beczki .
Jutro rano odbieram końcówki drążków kierowniczych.
Chciałbym je wymienić samodzielnie...
Czy jest coś co powinienem wiedzieć ?
Jakieś pomocne wskazówki smiley
Nigdy tego wcześniej nie robiłem .
1543383
Autor RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924
pedro
Użytkownik



Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07
Dodane dnia 01-02-2008 17:30
No to powodzeniasmiley Do zciągnięcia drązków lub końcówek potrzebny jest specjalny zciągacz bez tego ani rusz...


RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest...
Autor RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924
topcio1
Użytkownik



Postów: 150
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 23.01.08
Dodane dnia 01-02-2008 18:24
z braku laku potrzeby jast łom, młotek 3 kg, młotek 1 kg i osoba do pomocy, samemu tylko jeden młotek i łom. łomem napierasz drążek a młotkiem w oczko zwrotnicy. broń boże śrubę. nie wiem czy jasno tłumaczę jeśli nie to narysujęsmiley


marcinlipert@tlen.pl 5785390
Autor RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924
troll oslo
Użytkownik

Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 01-02-2008 19:03
lub kupic w koncu sciagacz.. i polac na wieczor sruby z gory plynem chamulcowym lub od wspomagania..


Autor RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924
Damian
Użytkownik



Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 01-02-2008 20:25
Otóż to. Ściągacze są bardzo tanie. Wystarczy taki z castoramy. Koszt około 20zł. Skręca się mocno śrubę i jak nie chce wyjść to zwykle wystarczy puknąć młotkiem i sworzeń uwolniony. Roboty na 5 minutek smiley


Damian
Autor RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924
pedro
Użytkownik



Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07
Dodane dnia 01-02-2008 20:53
Damian ma rację warto zainwestować w ściągacz jest tani a znacznie ułatwi pracę a i przyda się na przyszłość. Sciągacze widziałem w Norauto.


RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest...
Autor RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924
troll oslo
Użytkownik

Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 01-02-2008 21:23
albo zespawac samemu.. tylko kup sciagacze ze sruba co ma kulke na dole tzn czesc ktora naciska na srube koncowki kierowniczej ta w sciagaczu powinna byc zakonczona kulka wtedy sciagacz nie niszczy koncowki i latwiej go utrzymac na centrum\sirodku nie przesowa sie a mlotkiem wal nie w sciagacz a w ucho w ktorym osadzona jest koncowka..




Autor RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924
topcio1
Użytkownik



Postów: 150
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 23.01.08
Dodane dnia 01-02-2008 22:09
miałem taki z marketu... wróciłem do łomu i młotka. na dłuższą metę to już lepiej zainwestoważ w markowy smiley chociaż większy problem sprawiają sworznie wachaczy niż końcówki


marcinlipert@tlen.pl 5785390
Autor RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924
Sliwka
Użytkownik

Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07
Dodane dnia 04-03-2008 14:41
Przyłączę się do pytania.
Ostatnio zakupiłem końcówki , niestety nie pasują , mam dokładnie takie o jakich pisze Sufjaf. Ktoś może poddać mi pomysł jak dyskutować , jak przekazać w sklepie z częściami o jakie końcówki chodzi ? Nie mogę siędopatrzeć nr katalogowego , a opcja udania się do sklepu z orginalnymi " na wzór" raczej mi nie odpowiada smiley może takie same były montowane w jakimś innym samochodzie ?
1543383
Autor RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924
troll oslo
Użytkownik

Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 05-03-2008 20:19
witam
a sciagnol bys sobie pet-ke i znalazlbys co trzeba, ewenualni poszukal w google np - porsche parts - i wyskocza ci dziesiatki linkow do klepow z czesciami wejdz w ten pelikanparts i tam tez jest opcja katalogu czesci ...


Autor RE: Przekładnia kierownicza i końcówki drążków 924
Sliwka
Użytkownik

Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07
Dodane dnia 15-04-2008 23:39
smiley
1543383