Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
924 modyfikacje |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 24-05-2018 18:35 |
|
|
Szkoda se nie mam 2.0...
https://www.mittelmotor.de/cms/de/motorenbau/225-leistungssteigerung-porsche-924-2-0l-zylinderkopfbearbeitung
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: 924 modyfikacje |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 24-05-2018 18:51 |
|
|
browar napisał/a:
Szkoda se nie mam 2.0...
To są słowa, które rozumie tylko garstka osób na tej planecie . Super materiał, dzięki!
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 924 modyfikacje |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 24-05-2018 19:46 |
|
|
To jest po niemiecku!!!!
Hejkum gejkum Olo ratuj....
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: 924 modyfikacje |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 24-05-2018 22:32 |
|
|
Mamy z chłopakami na koncie zmodowane 2.0
Bez podnoszenia sprężania hamownia pokazała 150 koni i 180 kilka niutów. Wykres gładki. Silnik jest zrobiony tak by był trwały.
Zmodowana głowica, wałek, wydech i wieksza przepustnica. Reszta kompletna seria, k-jet lekko zmieniona charakterystyka bo skład spalin się rozjeżdzał, seryjny aparat zapłonowy, kolektor dolotowy nietknięty.
Silnik 924 2.0 moim zdaniem ma potencjał na wolnossące 160- 170 koni bez drastycznych modyfikacji mechaniki.
Głowica w 924 jest bardzo źle zaprojektowana - sporo można w niej poprawić...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 24-05-2018 22:34 |
|
Autor |
RE: 924 modyfikacje |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-05-2018 22:36 |
|
|
Mittel znany, tylko ceny europejskie
Browar - jeszcze nic straconego! Możesz powrócić do 2.0 n/a
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 924 modyfikacje |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 26-05-2018 16:37 |
|
|
Trochę zajawki:
https://www.youtube.com/watch?v=zEY5zU05U7o
A tutaj SCCA z 1980, warto zwrócić uwagę na 1:40 :
https://www.youtube.com/watch?v=3yQgDlACcTQ
Silniki SCCA dysponowały mocą około 180 KM. Głowica z turbo, pewnie dłubnięta, dół robiony także, bo pojemność około 2040 cc. Wtrysk pozostał mechaniczny, ale dolot ITB.
Wyrazy uznania chłopaki za 150 KM bez robienia dołu. Faktycznie sęk leży w głowicy, skoro Mittelmotor ze swojego setupu 139 KM robi 145 dłubiąc głowicę.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę:
|
|
|
|
|