924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor 924 modyfikacje
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 24-05-2018 18:35
Szkoda se nie mam 2.0...

https://www.mittelmotor.de/cms/de/motorenbau/225-leistungssteigerung-porsche-924-2-0l-zylinderkopfbearbeitung


Siem
browar
eS
Autor RE: 924 modyfikacje
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 24-05-2018 18:51
browar napisał/a:
Szkoda se nie mam 2.0...


To są słowa, które rozumie tylko garstka osób na tej planecie smiley . Super materiał, dzięki!


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.
Autor RE: 924 modyfikacje
szczurek
Użytkownik



Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07
Dodane dnia 24-05-2018 19:46
To jest po niemiecku!!!! smiley
Hejkum gejkum Olo ratuj....


944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata
Autor RE: 924 modyfikacje
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 24-05-2018 22:32
Mamy z chłopakami na koncie zmodowane 2.0
Bez podnoszenia sprężania hamownia pokazała 150 koni i 180 kilka niutów. Wykres gładki. Silnik jest zrobiony tak by był trwały.
Zmodowana głowica, wałek, wydech i wieksza przepustnica. Reszta kompletna seria, k-jet lekko zmieniona charakterystyka bo skład spalin się rozjeżdzał, seryjny aparat zapłonowy, kolektor dolotowy nietknięty.
Silnik 924 2.0 moim zdaniem ma potencjał na wolnossące 160- 170 koni bez drastycznych modyfikacji mechaniki.
Głowica w 924 jest bardzo źle zaprojektowana - sporo można w niej poprawić...


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl

Edytowane przez michal928 dnia 24-05-2018 22:34
31356497
Autor RE: 924 modyfikacje
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 24-05-2018 22:36
Mittel znany, tylko ceny europejskie smiley

Browar - jeszcze nic straconego! Możesz powrócić do 2.0 n/a smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: 924 modyfikacje
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 26-05-2018 16:37
Trochę zajawki:

https://www.youtube.com/watch?v=zEY5zU05U7o

A tutaj SCCA z 1980, warto zwrócić uwagę na 1:40 :

https://www.youtube.com/watch?v=3yQgDlACcTQ

Silniki SCCA dysponowały mocą około 180 KM. Głowica z turbo, pewnie dłubnięta, dół robiony także, bo pojemność około 2040 cc. Wtrysk pozostał mechaniczny, ale dolot ITB.

Wyrazy uznania chłopaki za 150 KM bez robienia dołu. Faktycznie sęk leży w głowicy, skoro Mittelmotor ze swojego setupu 139 KM robi 145 dłubiąc głowicę.


Porsche 924 2.0 Szarak

Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić.

Szarak Maryjusz dodał/a następującą grafikę: