| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Akumulator - jaki? |
hasan
Użytkownik
Postów: 147
Miejscowość: Nysa
Data rejestracji: 07.08.16 |
Dodane dnia 14-08-2018 09:26 |
|
|
Cześć,
jaki powinien być akumulator do 944 83'? PET podaje dwa - 50Ah lub 63Ah, dział części ASO potwierdza ale nie są w stanie powiedzieć jaka powinna być wartość prądu rozruchu?
Z akumulatorów o pojemności 60Ah większość ma ok 540-550A
Co doradzacie? Może macie jakiś konkretny, sprawdzony typ?
Dzięki
Ł
|
|
Autor |
RE: Akumulator - jaki? |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 14-08-2018 09:30 |
|
|
Jeżeli mieści się 63Ah, to 63Ah,. Na pewno są inne plastikowe osłony do akumulatora(taki kawałek czarnego plastiku na akumulator), ale większość aut ma je pogubione.
Pozdrawiam,
Robert
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757) |
|
Autor |
RE: Akumulator - jaki? |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 14-08-2018 14:14 |
|
|
Moim zdaniem to co wypisują dzisiejsi producenci pod "prąd rozruchowy" można sobie między bajki włożyć. W boxsterze PET mówi: 70 Ah dla manuala, 80Ah dla tiptronica, jednocześnie instrukcja pisze: prąd rozruchowy 280A.
Przez pomyłkę kupiłem Boscha 60Ah ale pomyslałem: spoko, tych 20 lat temu były może po porstu gorsze technologie produkcji akumulatorów, wtedy było potrzebne 280A, teraz nawet mniejsza pojemność ma 540A - wystarczy na pewno.
I co ? Ledwo kręcił ten akumulator. Po wymianie akumulatora na większą pojemność kręci normalnie. A te ich deklarowane prądy rozruchowe to można sobie w buty wsadzić.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
|
|
|
|
| |