924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor 5 wtrysk ?
Janek
Użytkownik

Postów: 78
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 02.01.13
Dodane dnia 13-09-2019 14:02
Od pewnego czasu mój prosiak zaczął grymasić na zimnym silniku. Zaczęło się od falowania obrotów i co jakiś czas zaczął gubić cylinder. Aktualnie jest tak że pali po kilku sekundach gaśnie, odpalam drugi raz, znowu gaśnie i za 3 zaczyna chodzić.
Dokopałem się w instalacji że do czerwono-czarnego przewodu wychodzącego z wtyczki 5 wtrysku podłączony jest przewód który idzie do włącznika w kabinie. Ostatnio wymontowywałem dodatkowe klaksony i przy okazji odłączyłem wszystkie kable od tych dodatkowych przełączników i teraz nie wiem gdzie dalej był podłączony.
Pytanie za co odpowiedzialny jest ten przewód i gdzie był podłączony ?

Widziałem gdzieś że problem z zimnym startem na szybko można rozwiązać przez podłączenie biało-czerwonego przewodu do masy.

Pytanie dlaczego ktoś w moim aucie podłączył się do czerwono-czarnego?
Autor RE: 5 wtrysk ?
PorscheManiak1976
Użytkownik

Postów: 291
Miejscowość: Piastów
Data rejestracji: 20.02.16
Dodane dnia 13-09-2019 20:59
Cześć
Nie jestem znawcą tematu ale poczytaj kilka tematów
niżej "uruchamianie kjeta"
Chyba podobny problem .
Pozdrawiam

Edytowane przez PorscheManiak1976 dnia 13-09-2019 21:00
Autor RE: 5 wtrysk ?
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 17-09-2019 09:45
Wtryskiwacz rozruchowy jest otwarty tylko podczas włączonego rozrusznika więc jeśli problem jest już po odpalniu to bardzo wątpliwe, że to ma związek z wtryskiwaczem rozruchowym.

A w twoim przypadku dziwne podłączenie przewodu od wtryskiwacza do guzika w kabinie (jeśli dobrze zrozumiałem) to czyjś "patent" na problemy z rozruchem...


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600

Edytowane przez juras dnia 17-09-2019 09:51