| | |
Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
Cup 1 17 cali - oryginał vs replika |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-10-2019 12:16 |
|
|
Zakładam nowy wątek, (głównie żeby Duke nie dostał zawału ).
Jak wiecie, jestem dość sceptyczny jak chodzi o podróbki felg. Oryginał to oryginał. Ale ponieważ na rynku ceny niektórych oryginałów odjechały w kosmos, pojawia się sporo podróbek. Tak też stało się z Cup1, które powoli dogoniły Fuchs.
Poniżej wątek, który rozwiewa sporo wątpliwości. Najważniejsza jest wypowiedź JET951 - szczegółowo opisuje różnice między felgami i to, że nieoryginalne są gorszej jakości i o wiele łatwiej się odkształcają. Próbowałem znaleźć obrazki, tak żeby było widać różnice ale niestety nie ma na tyle dobrych zdjęć pod odpowiednim kątem, aby wychwycić subtelności.
https://rennlist.com/forums/968-forum/946142-cup-1-original-vs-italian-question.html
Poniżej zdjęcia oryginałów - są dwa rodzaje, ale oba sygnowane przez Porsche, z numerami Porsche. Jedne z nich rzeczywiście były robione we Włoszech ale przez Speedline.
Aż żałuję, że ostatnio nie porobiłem zdjęć bo w Motoparku spotkały się dwa auta z oryginałami i replikami więc można było porównać namacalnie...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez piterson dnia 17-10-2019 17:14 |
|
Autor |
RE: Cup 1 17 cali - oryginał vs replika |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 17-10-2019 13:12 |
|
|
Ja natomiast nie zgodze sie z wloskie CUP I sa malo wytrzymale, kupilem kiedys z allegro dwa kpl. po podajze 700zl.
Jedne odjechaly z S2ka, drugie dalej gdzies tam leżą ale swojego czasu jezdzily ostro w rothmansie i mimo wielu dziur, tarek czy innych przygod nic im nie dolegalo.
Oczywiscie najwieksza ich wada jest duza waga wzgledem orginalow przod po 2kg na sztuce,
Zgadzam sie natomiast orginaly maja troche inny delikatniejsze ramiona
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Cup 1 17 cali - oryginał vs replika |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 17-10-2019 13:46 |
|
|
cichy napisał/a:
Ja natomiast nie zgodze sie z wloskie CUP I sa malo wytrzymale, kupilem kiedys z allegro dwa kpl. po podajze 700zl.
Jedne odjechaly z S2ka, drugie dalej gdzies tam leżą ale swojego czasu jezdzily ostro w rothmansie i mimo wielu dziur, tarek czy innych przygod nic im nie dolegalo.
Oczywiscie najwieksza ich wada jest duza waga wzgledem orginalow przod po 2kg na sztuce,
Zgadzam sie natomiast orginaly maja troche inny delikatniejsze ramiona
Też się zgadzam z Cichym co do wytrzymałości, zdarzyło mi się telefony 16" prostować, ale żadne dziury i wyobje na Cup 1 które sprzedaję sprzedaję nie zrobiły ajmniejszego wrażenia.
Co do masy, to są cięższe, ale to w sumie znany fakt: http://www.944racing.de/wheelweights.php
BTW strona producenta: http://www.1000migliaruote.it/en/history-since-1968-maifrini-rims-wheels
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Edytowane przez Duke dnia 17-10-2019 13:49 |
|
Autor |
RE: Cup 1 17 cali - oryginał vs replika |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-10-2019 17:19 |
|
|
Nie dałem linka - poprawione
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
|
|
|
|
| |