Autor |
Tłoki 924 |
Mateusz_1984
Użytkownik
Postów: 68
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 01.10.17 |
Dodane dnia 27-02-2020 10:35 |
|
|
Witam, czy ktoś posiada na sprzedaż tłoki do 2.0 z 924??
Mój silnik jest w remoncie i raczej będę potrzebował nowych tłoków ale bardzo ciężko jest je znaleźć. Może ktoś posiada używane na sprzedaż?? |
|
Autor |
RE: Tłoki 924 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 28-02-2020 14:30 |
|
|
To jeszcze chyba musisz zapytać mechanika w jakim wymiarze te tłoki. Pewnie nadwymiar.
Ja ostatnio trafiłem fabrycznie nowe niskokompresyjne nominalne od wersji amerykańskiej (czyli 115 koni) ale co z nimi zrobie jeszcze nie do końca przesądzone. Pewnie jakiś silnik w końcu urzeźbię... Ale ogólnie nowe tłoki (albo używane nawet ale nadwymiar) to jest rzadkość na ebayach.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Tłoki 924 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-03-2020 11:53 |
|
|
Juras, ja dlatego proponuje zakup całego dołu w dobrym stanie. Będzie pompa
oleju na zapas i brak konieczności wstawiania tulei. Też zakładam, że zakup
nadwymiarów będzie utrudniony.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Tłoki 924 |
PorscheManiak1976
Użytkownik
Postów: 291
Miejscowość: Piastów
Data rejestracji: 20.02.16 |
Dodane dnia 01-03-2020 13:09 |
|
|
Cześć
Mam blok z tłokami , chyba ktoś robił wcześniej
Do tego wał z panewkami stan sredni +.
Tłoki w bloku ,wał panewki luzem.
Pozdrawiam
Wojtek
|
|
Autor |
RE: Tłoki 924 |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 01-03-2020 16:50 |
|
|
Mam cały silnik do 924 jest że skrzynią automatyczną. Jeszcze w budzie. Kluczem się obraca.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: Tłoki 924 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 07-03-2020 21:25 |
|
|
Qbak napisał/a:
brak konieczności wstawiania tulei
A wstawianie tulei uważasz, za zło samo w sobie czy po prostu dodatkowy koszt ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Tłoki 924 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 08-03-2020 01:05 |
|
|
Dodatkowy koszt. W cenie tulei masz drugi blok i mnóstwo innych części, które kiedyś
mogą się przydać. W zasadzie bloki 924 się nie zużywają przecież. Pumba kiedyś
ciekawą anegdotę opowiadał. Może przytoczy
Wstawianie tulei w silnikach alusilowych/nikasilowych, to w zasadzie jedyna metoda
naprawienia takiego bloku. Mowa o 911 od 996 w górę, bo na przykład w 928 czasem
opłaca się blok rozwiercić i kupić komplet nowych tłoków w nadwymiarze.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Tłoki 924 |
e-samba
Użytkownik
Postów: 248
Miejscowość: Ch-ż
Data rejestracji: 16.01.08 |
Dodane dnia 09-03-2020 09:16 |
|
|
Mam silnik jeszcze w budzie....
5O826O16dziewięć |
|
Autor |
RE: Tłoki 924 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 09-03-2020 10:41 |
|
|
Qbak napisał/a:
W zasadzie bloki 924 się nie zużywają przecież.
Hmm nie do końca zrozumiałem to stwierdzenie. Tuleje się zużywają i pewnie 99% 924 ma wielokrotnie przekręcone to 100 tys km z licznika - myślę, że znalezienie bloku z niezużytymi tulejami to jest wyzwanie.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Tłoki 924 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 09-03-2020 20:59 |
|
|
Wiem, że "kilka" silników rozebrałeś pewnie. Widziałeś jeszcze na ściankach oryginalne
honowanie? Przecież to świadczy o niewielkim zużyciu silnika. Taka jest moja prywatna
opinia. Kilka silników mierzył Michał928 i (chyba) wszystkie nadawały się bez problemu
do dalszej eksploatacji. Raczej tłoki się zużywają, rozbijając gniazda pierścieni.
Powinienem oczywiście napisać - "nie zużywają", bo jasne, że nie są ideałem jak przed
40 laty prosto z fabryki, ale jeżeli nie było żadnej usterki to zwykle dół silnika w 924
jest w bardzo dobrym stanie
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|