924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Tłoki 924
Mateusz_1984
Użytkownik

Postów: 68
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 01.10.17
Dodane dnia 27-02-2020 10:35
Witam, czy ktoś posiada na sprzedaż tłoki do 2.0 z 924??
Mój silnik jest w remoncie i raczej będę potrzebował nowych tłoków ale bardzo ciężko jest je znaleźć. Może ktoś posiada używane na sprzedaż??
Autor RE: Tłoki 924
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 28-02-2020 14:30
To jeszcze chyba musisz zapytać mechanika w jakim wymiarze te tłoki. Pewnie nadwymiar.

Ja ostatnio trafiłem fabrycznie nowe niskokompresyjne nominalne od wersji amerykańskiej (czyli 115 koni) ale co z nimi zrobie jeszcze nie do końca przesądzone. Pewnie jakiś silnik w końcu urzeźbię... smiley Ale ogólnie nowe tłoki (albo używane nawet ale nadwymiar) to jest rzadkość na ebayach.




2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Tłoki 924
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 01-03-2020 11:53
Juras, ja dlatego proponuje zakup całego dołu w dobrym stanie. Będzie pompa
oleju na zapas i brak konieczności wstawiania tulei. Też zakładam, że zakup
nadwymiarów będzie utrudniony.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Tłoki 924
PorscheManiak1976
Użytkownik

Postów: 291
Miejscowość: Piastów
Data rejestracji: 20.02.16
Dodane dnia 01-03-2020 13:09
Cześć
Mam blok z tłokami , chyba ktoś robił wcześniej
Do tego wał z panewkami stan sredni +.
Tłoki w bloku ,wał panewki luzem.
Pozdrawiam
Wojtek
Autor RE: Tłoki 924
Dlugi
Użytkownik



Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06
Dodane dnia 01-03-2020 16:50
Mam cały silnik do 924 jest że skrzynią automatyczną. Jeszcze w budzie. Kluczem się obraca.


Pozdrawiam smiley
Porsche & ?
7442000 www.classiccars4you.com
Autor RE: Tłoki 924
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 07-03-2020 21:25
Qbak napisał/a:
brak konieczności wstawiania tulei


A wstawianie tulei uważasz, za zło samo w sobie smiley czy po prostu dodatkowy koszt ?


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Tłoki 924
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 08-03-2020 01:05
Dodatkowy koszt. W cenie tulei masz drugi blok i mnóstwo innych części, które kiedyś
mogą się przydać. W zasadzie bloki 924 się nie zużywają przecież. Pumba kiedyś
ciekawą anegdotę opowiadał. Może przytoczy smiley

Wstawianie tulei w silnikach alusilowych/nikasilowych, to w zasadzie jedyna metoda
naprawienia takiego bloku. Mowa o 911 od 996 w górę, bo na przykład w 928 czasem
opłaca się blok rozwiercić i kupić komplet nowych tłoków w nadwymiarze.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Tłoki 924
e-samba
Użytkownik

Postów: 248
Miejscowość: Ch-ż
Data rejestracji: 16.01.08
Dodane dnia 09-03-2020 09:16
Mam silnik jeszcze w budzie....


5O826O16dziewięć
Autor RE: Tłoki 924
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 09-03-2020 10:41
Qbak napisał/a:
W zasadzie bloki 924 się nie zużywają przecież.


Hmm nie do końca zrozumiałem to stwierdzenie. Tuleje się zużywają i pewnie 99% 924 ma wielokrotnie przekręcone to 100 tys km z licznika - myślę, że znalezienie bloku z niezużytymi tulejami to jest wyzwanie.


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Tłoki 924
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 09-03-2020 20:59
Wiem, że "kilka" silników rozebrałeś pewnie. Widziałeś jeszcze na ściankach oryginalne
honowanie? Przecież to świadczy o niewielkim zużyciu silnika. Taka jest moja prywatna
opinia. Kilka silników mierzył Michał928 i (chyba) wszystkie nadawały się bez problemu
do dalszej eksploatacji. Raczej tłoki się zużywają, rozbijając gniazda pierścieni.
Powinienem oczywiście napisać - "nie zużywają", bo jasne, że nie są ideałem jak przed
40 laty prosto z fabryki, ale jeżeli nie było żadnej usterki to zwykle dół silnika w 924
jest w bardzo dobrym stanie smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl