Autor |
Podmiana Silnika 944/2 na 944/1 |
adamrn
Użytkownik
Postów: 626
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16 |
Dodane dnia 04-03-2020 20:49 |
|
|
Witajcie
W moim 944/2 US z 87r padł silnik, mam drugi ale z 944/1 EU z 85r, czy są jakieś istotne różnice na które muszę zwrócić uwagę przy przekładce?
944 2,5 (1987 US) Czarnuch |
|
Autor |
RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1 |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 04-03-2020 21:04 |
|
|
Są, Panie Adamie. Różnic jest niestety wręcz sporo...
A się starej jednostce konkretnie stało?
|
|
Autor |
RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1 |
adamrn
Użytkownik
Postów: 626
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16 |
Dodane dnia 04-03-2020 21:13 |
|
|
W starym obróciła się panewka na korbowodzie ;-(
944 2,5 (1987 US) Czarnuch |
|
Autor |
RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-03-2020 19:51 |
|
|
Ależ oczywiście że wymieniaj - EU zdecydowanie lepsze niż US (doprężony i większa moc). Ja miałem silnik z 1983 z osprzętem z 1988.
Tylko wymień cały osprzęt silnika na ten nowszy. No i pasowałoby komputer na wersję EU wymienić - nie pamiętam tylko czy z przepływką czy nie...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1 |
adamrn
Użytkownik
Postów: 626
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16 |
Dodane dnia 10-03-2020 22:57 |
|
|
No i wymieniam, tylko czekam na panewki,z 944/1 idzie tylko słupek reszta z 2, komputer i przepływka zostaje US narazie....
944 2,5 (1987 US) Czarnuch |
|
Autor |
RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1 |
adamrn
Użytkownik
Postów: 626
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16 |
Dodane dnia 08-04-2020 21:10 |
|
|
Silnik wymieniony ,śmiga, póki co jeżdżę bardzo zachowawczo i blisko domu.... ;-)
Jest jednak problem z wskaźnikiem temperatury wody, po włączeniu zapłonu idzie na max i tak zostaje.
Gdzie może być problem?
Silnik słupek 944/1 osprzęt 944/2
944 2,5 (1987 US) Czarnuch |
|
Autor |
RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 08-04-2020 22:14 |
|
|
Zwarcie do masy sygnału czujnika.
287 Ohm to 40 stopni
22 Ohmy to około 120 stopni
Wszystko mniej to wskazówka na maksa
Jak odepniesz wtyczkę z czujnika to powinna być na minimum. Wtedy będziesz wiedział czy to czujnik, czy instalacja.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1 |
adamrn
Użytkownik
Postów: 626
Miejscowość: Mazury
Data rejestracji: 03.11.16 |
Dodane dnia 08-04-2020 22:22 |
|
|
Dzięki, sprawdzę.
944 2,5 (1987 US) Czarnuch |
|
Autor |
RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1 |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 08-04-2020 22:43 |
|
|
Zakładam, że czujnik zamontowałeś ze swojego liftowego auta, tak?
Poza tym wiązka silnika też jest inna - czujnik temperatury wody jest na jednym kablu w starych
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 09-04-2020 11:28 |
|
|
Podłączenie czujnika temperatury do DME - nowy typ - dwa przewody
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Andrew dnia 09-04-2020 11:29 |
|
Autor |
RE: Podmiana Silnika 944/2 na 944/1 |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 09-04-2020 11:30 |
|
|
Podłączenie czujnika do DME - stary typ - jeden przewód
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
|
|