Autor |
Regulator ciśnienia paliwa - nastawny |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 28-03-2020 17:08 |
|
|
Czy ktoś ma lub wie o regulowanym regulatorze ciśnienia paliwa (masło maślane, wiem wiem) 3 bar, pasującym do 944 Turbo? Wiem że takowe są do nabycia w USA (Lindsey Racing między innymi) ale nie chcę czekać na przesyłkę, tym bardziej że w obecnych warunkach mógłbym się w ogóle nie doczekać...
Mój podaje 3.2 bara i te 0.2 już wystarczy żeby pod obciążeniem jechał trochę za bogato. Obcięcie w DME 3% za pomocą FQS niestety nie wystarcza. Wykluczyłem wszystkie inne możliwe powody bogatej mieszanki, został mi tylko regulator. Ktoś coś?
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|
Autor |
RE: Regulator ciśnienia paliwa - nastawny |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 28-03-2020 20:10 |
|
|
Nie wydaje mi sie ze te 0.2bara na regulatorze szczegolnie w 951 jest problemem.
Sklaniałbym sie na problem z wtryskami...
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Regulator ciśnienia paliwa - nastawny |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 28-03-2020 20:25 |
|
|
Wtryski po regeneracji, leją równo. Poza regulatorem ciśnienia paliwa sprawdziłem już chyba wszystko, skończyły mi się teorie... Generalnie trochę za bogato nie jest chyba wielkim problemem, zwłaszcza że ja jeżdżę po mieście, nie lubię tylko jak coś nie jest do końca idealnie a ja o tym wiem i nic nie mogę zrobić. Taki feler
Poniżej screen shot z loggera, 3 i 4 bieg, więcej się nie dało Wszystko seria poza wastegate (Lindsey Clubgate), podniesione ciśnienie doładowania do 15PSI i Rogue DME z chipem A tune - mało u nas popularne ale chyba najlepsze co można mieć do standardowej przepływki (m. in. dodany MAP)
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy
951S dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Regulator ciśnienia paliwa - nastawny |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 02-04-2020 15:46 |
|
|
Kupiłem Lindsey Racing. Zobaczymy co przyjdzie...
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|
Autor |
RE: Regulator ciśnienia paliwa - nastawny |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 02-04-2020 16:24 |
|
|
951S napisał/a:
Kupiłem Lindsey Racing. Zobaczymy co przyjdzie...
Trzymam kciuki, daj znać, sam jestem ciekawy, bo myślę o zamówieniu części z US w niedalekiej przyszłości.
Sorki jeżeli szerzę dezinformację, ale to przypadkiem nie powinien być tłumik ciśnienia paliwa, a nie regulator?
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757) |
|
Autor |
RE: Regulator ciśnienia paliwa - nastawny |
951S
Użytkownik
Postów: 366
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 18.12.15 |
Dodane dnia 02-04-2020 21:10 |
|
|
Tłumik ma za zadanie tłumić pulsacje paliwa dostarczanego z pompy, regulator (FPR) reguluje ciśnienie w listwie do zadanego poziomu.
_____________________
Darek
944 Turbo S '88
W124 500E '92
Skodillac do wożenia dupy |
|
Autor |
RE: Regulator ciśnienia paliwa - nastawny |
kondzi
Użytkownik
Postów: 1544
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 05-04-2020 22:00 |
|
|
Mi to się jakoś zawsze wydawało, że jak wyższe ciśnienie, to mniej psika a bardziej rozpyla i powinno być wtedy biedniej...
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|