Autor |
Problem ze startem |
eeelo
Użytkownik
Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.01.08 |
Dodane dnia 27-01-2008 18:16 |
|
|
Witam mam problem, mianowicie nie odpala samochód (924), który zamierzam kupić. Osoba która zamierza go sprzedać wyjechała, i nie mam z nią kontaktu. Nie wiem czy znalazłem przyczynę, ale jak patrze na skrzynkę bezpiecznikową i przekaźnikową, to brak pierwszego z lewej. Jest puste miejsce (są tam styki, tak jak by miał tam być). Zobaczcie, w swoich czy macie tam przekaźnik czy nie. Dodam że to 924 z 83r. Z góry dzięki |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 27-01-2008 18:32 |
|
|
Wloz i sprawdz. Przyczyn nieodpalania samochodu moze byc pelno...
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
ElastiC
Użytkownik
Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 27-01-2008 19:50 |
|
|
Miejsce pierwszego przekaznika jest puste - jest tylko zworka. Akumulator jest dobry?
|
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
ali
Użytkownik
Postów: 219
Miejscowość: Weissach(D)/Tychy(PL)
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 27-01-2008 21:29 |
|
|
"Witam mam problem, mianowicie nie odpala samochód (924), który zamierzam kupić. Osoba która zamierza go sprzedać wyjechała, i nie mam z nią kontaktu."
czy to aby nie moi starzy probuja opchnac moj bolid?
PS: tez nieodpala, dla ochrony przed chcacymi sie przejechac
"Ostatnim wyprodukowanym samochodem bedzie PORSCHE" (Ferry Porsche)
924 2.0 '77 było
C124 300E '90
W209 CLK200 '05 |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
eeelo
Użytkownik
Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.01.08 |
Dodane dnia 27-01-2008 23:26 |
|
|
Kurna zostawił matce dokumenty, i kluczyki, a samochód zarejestrowany był na sąsiadkę która nie odróżniła by go od trabanta. Wyjechał i nie dzwoni bo ciąży na nim wyrok, więc czy niczego nie wymontował jako zabezpieczenie to nie wiem. Próbowałem odpalić, ale zaskoczył na ćwierć sekundy i dupa. Sam się na takiej mechanice nie znam, i myślałem że nie ma przekaźnika, to może dlatego, ale chyba będzie trzebna znaleść inny powód. Np. szukanie w przewodach paliwowych. Stał bez paliwa przez pare miechów. A akumulator bez zarzutów. Nie wiem musze kombinować. Jak by ktoś miał jakiś pomysł albo książkę serwisową (polecam zamieścić na www.rapidshare.com bezpłatny hosting do 100 mb, a jak coś większego to rarem podzielić) Będe naprawde wdzięczny za każdą pomoc. Numer gg 6108993 |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 28-01-2008 00:00 |
|
|
smiesznie to zabrzmi ale moze ten koles zainstalowal tam immobilaizer ?tak jakos mi sie pomyslalo skoro silnik "zaskakuje" na sekunde a potem gasnie...wyglada to tak jakby rozrzad byl zablokowany.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 28-01-2008 09:41 |
|
|
przemek84 napisał/a:
smiesznie to zabrzmi ale moze ten koles zainstalowal tam immobilaizer ?tak jakos mi sie pomyslalo skoro silnik "zaskakuje" na sekunde a potem gasnie...wyglada to tak jakby rozrzad byl zablokowany.
A co trzeba zrobić żeby "zablokować rozrząd"... ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 28-01-2008 10:02 |
|
|
przeciez sam immobilaizer to jest blokada rozrzadu lub/i zaplonu prawda?nie wiem dokladnie na jakiej zasadzie to dziala ale gdzies czytalem ze mozna zablokowac rozrzad i dopiero po przycisnieciu guziczka(tzw.pastylki) ktory gdizes tam ukrywasz go odblokowujesz
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
Edytowane przez przemek84 dnia 28-01-2008 10:16 |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 28-01-2008 11:25 |
|
|
Nie no w bolidach F1 to może i rozrząd jest sterowany elektrycznie...
Immobilizer to odcinka pompy paliwa albo i zapłonu.
Zaskakuje silnik na chwilę to sprawdzenie jest standardowe - czy jest iskra, czy leci paliwo, czy na znakach zgadza się ustawienie rozrządu/zapłonu.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
eeelo
Użytkownik
Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.01.08 |
Dodane dnia 01-02-2008 08:06 |
|
|
Jeszcze się o coś chciałem wypytać. Podkreśle że mało wiem o tym autku. Gdzie jest pompa paliwowa i filtr do niej?
Oto cacko |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 01-02-2008 09:42 |
|
|
Filtr pod maską na kolumnie od strony kierowcy.
Pompa przy zbiorniku paliwa - pod autem z tyłu od strony pasażera.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
ElastiC
Użytkownik
Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 01-02-2008 10:51 |
|
|
Gorzej jak JKet jest cos nie tego
Objawy tez moga byc takie, ze zaskoczy na chwile... ale tak jak sz.p. Juras mowi - po kolei
|
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
eeelo
Użytkownik
Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.01.08 |
Dodane dnia 01-02-2008 18:34 |
|
|
Dzięki wielkie. Wiem teraz że nie pracuje pompa. Potrzebuje kupic nową macie jakiś namiar na tani dobry sklep??
Oto cacko |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 01-02-2008 18:58 |
|
|
zamiast kupowac pompe to zmostkoj ja na bezpiecznikach podaj + na stale z dolnej skrzynki bodajze na 5 bezpiecznik w gornej, poszukaj + kturu bedzi dopiero po przekreceniu kluczyka, pompa bedzie chodzic nonstop po przekreceniu kluczyka, w 924 sa dwie pompy jedna w zbiorniku druga na wezu, jesli odpali ci na chwile i gasnie popatrz czy auto nie dostaje lewego powietrz czy nie spadl przewod ten co idzie z bloku do dolotu, wlej troche paliwa do kolektora ssacego i zobacz czy odpali jak tak to zaplon ok wtedy szokaj co nie tak z paliwem, by sprawdzic czy pompa chodzi to poluz sie z tylu pod auto po prawej stronie a druga osob niech proboje odpalic auto powinienas uslyszec jak pompa paliwa bzyczy...
opis bezpiecznikow znajdziesz na forum
immo nie blokoje rozrzadu a elektronike sterojaca zaplonem, kod immo w sterowniku silnika mosi sie zgadzac z kodem w zegarzch BIN bo tak sie to nazywa jezt zapisany w kluczyku a odczytoje go uzwojenie ktore jest zainstalowane w stacyjce ... to krotki okrojony schemat dzialania fabrycznych immobilazerow, sa tez takie ale to juz nie immo ktore sa montowane jako dodatkowa skrzyneczja i ona poprostu odcina dodatkowo zaplon sterowane najczesciej pilotem, mam takie cos w 944 firmy DEFA ale to zmowu latwo rozpracowac mostkojac odpowiednie kable czyli obejsc elektronike w boxie...
Edytowane przez troll oslo dnia 01-02-2008 18:59 |
|
Autor |
RE: Problem ze startem |
eeelo
Użytkownik
Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.01.08 |
Dodane dnia 10-03-2008 22:10 |
|
|
Gotowe... Po wielu próbach oraz wysiłkach i znacznym braku czasu odpaliłem prosiaczka. Nie działała pompa paliwa, gdyż upalił sie przewód. Potem silnik nie zaskakiwał, a okazało się że trzeba było wymienić świece i przewody. Teraz tylko kosmetyka i mycie i ruszam w świat Dzięki wszystkim za pomoc bez tego by się nie udało
Oto cacko |
|