924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Problem ze startem
eeelo
Użytkownik

Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.01.08
Dodane dnia 27-01-2008 18:16
Witam mam problem, mianowicie nie odpala samochód (924), który zamierzam kupić. Osoba która zamierza go sprzedać wyjechała, i nie mam z nią kontaktu. Nie wiem czy znalazłem przyczynę, ale jak patrze na skrzynkę bezpiecznikową i przekaźnikową, to brak pierwszego z lewej. Jest puste miejsce (są tam styki, tak jak by miał tam być). Zobaczcie, w swoich czy macie tam przekaźnik czy nie. Dodam że to 924 z 83r. Z góry dzięki
6108993
Autor RE: Problem ze startem
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 27-01-2008 18:32
Wloz i sprawdz. Przyczyn nieodpalania samochodu moze byc pelno...


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
5215787
Autor RE: Problem ze startem
ElastiC
Użytkownik



Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 27-01-2008 19:50
Miejsce pierwszego przekaznika jest puste - jest tylko zworka. Akumulator jest dobry? smiley


elastic 4542351 www.d16.pl
Autor RE: Problem ze startem
ali
Użytkownik



Postów: 219
Miejscowość: Weissach(D)/Tychy(PL)
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 27-01-2008 21:29
"Witam mam problem, mianowicie nie odpala samochód (924), który zamierzam kupić. Osoba która zamierza go sprzedać wyjechała, i nie mam z nią kontaktu."

smileysmileysmileysmileysmileysmiley

czy to aby nie moi starzy probuja opchnac moj bolid?

PS: tez nieodpala, dla ochrony przed chcacymi sie przejechac smiley


"Ostatnim wyprodukowanym samochodem bedzie PORSCHE" (Ferry Porsche)

924 2.0 '77 było
C124 300E '90
W209 CLK200 '05
Autor RE: Problem ze startem
eeelo
Użytkownik

Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.01.08
Dodane dnia 27-01-2008 23:26
Kurna zostawił matce dokumenty, i kluczyki, a samochód zarejestrowany był na sąsiadkę która nie odróżniła by go od trabanta. Wyjechał i nie dzwoni bo ciąży na nim wyrok, więc czy niczego nie wymontował jako zabezpieczenie to nie wiem. Próbowałem odpalić, ale zaskoczył na ćwierć sekundy i dupa. Sam się na takiej mechanice nie znam, i myślałem że nie ma przekaźnika, to może dlatego, ale chyba będzie trzebna znaleść inny powód. Np. szukanie w przewodach paliwowych. Stał bez paliwa przez pare miechów. A akumulator bez zarzutów. Nie wiem musze kombinować. Jak by ktoś miał jakiś pomysł albo książkę serwisową (polecam zamieścić na www.rapidshare.com bezpłatny hosting do 100 mb, a jak coś większego to rarem podzielić) Będe naprawde wdzięczny za każdą pomoc. Numer gg 6108993
6108993
Autor RE: Problem ze startem
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 28-01-2008 00:00
smiesznie to zabrzmi ale moze ten koles zainstalowal tam immobilaizer smiley?tak jakos mi sie pomyslalo skoro silnik "zaskakuje" na sekunde a potem gasnie...wyglada to tak jakby rozrzad byl zablokowany.


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: Problem ze startem
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 28-01-2008 09:41
przemek84 napisał/a:
smiesznie to zabrzmi ale moze ten koles zainstalowal tam immobilaizer smiley?tak jakos mi sie pomyslalo skoro silnik "zaskakuje" na sekunde a potem gasnie...wyglada to tak jakby rozrzad byl zablokowany.


A co trzeba zrobić żeby "zablokować rozrząd"... ?


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Problem ze startem
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 28-01-2008 10:02
przeciez sam immobilaizer to jest blokada rozrzadu lub/i zaplonu prawda?nie wiem dokladnie na jakiej zasadzie to dziala ale gdzies czytalem ze mozna zablokowac rozrzad i dopiero po przycisnieciu guziczka(tzw.pastylki) ktory gdizes tam ukrywasz go odblokowujesz


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.

Edytowane przez przemek84 dnia 28-01-2008 10:16
2457922
Autor RE: Problem ze startem
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 28-01-2008 11:25
Nie no w bolidach F1 to może i rozrząd jest sterowany elektrycznie...

Immobilizer to odcinka pompy paliwa albo i zapłonu.

Zaskakuje silnik na chwilę to sprawdzenie jest standardowe - czy jest iskra, czy leci paliwo, czy na znakach zgadza się ustawienie rozrządu/zapłonu.



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Problem ze startem
eeelo
Użytkownik

Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.01.08
Dodane dnia 01-02-2008 08:06
Jeszcze się o coś chciałem wypytać. Podkreśle że mało wiem o tym autku. Gdzie jest pompa paliwowa i filtr do niej?


Oto cacko
6108993
Autor RE: Problem ze startem
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 01-02-2008 09:42
Filtr pod maską na kolumnie od strony kierowcy.

Pompa przy zbiorniku paliwa - pod autem z tyłu od strony pasażera.


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Problem ze startem
ElastiC
Użytkownik



Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 01-02-2008 10:51
Gorzej jak JKet jest cos nie tego smiley
Objawy tez moga byc takie, ze zaskoczy na chwile... ale tak jak sz.p. Juras mowi - po kolei smiley


elastic 4542351 www.d16.pl
Autor RE: Problem ze startem
eeelo
Użytkownik

Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.01.08
Dodane dnia 01-02-2008 18:34
Dzięki wielkie. Wiem teraz że nie pracuje pompa. Potrzebuje kupic nową macie jakiś namiar na tani dobry sklep??


Oto cacko
6108993
Autor RE: Problem ze startem
troll oslo
Użytkownik

Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 01-02-2008 18:58
zamiast kupowac pompe to zmostkoj ja na bezpiecznikach podaj + na stale z dolnej skrzynki bodajze na 5 bezpiecznik w gornej, poszukaj + kturu bedzi dopiero po przekreceniu kluczyka, pompa bedzie chodzic nonstop po przekreceniu kluczyka, w 924 sa dwie pompy jedna w zbiorniku druga na wezu, jesli odpali ci na chwile i gasnie popatrz czy auto nie dostaje lewego powietrz czy nie spadl przewod ten co idzie z bloku do dolotu, wlej troche paliwa do kolektora ssacego i zobacz czy odpali jak tak to zaplon ok wtedy szokaj co nie tak z paliwem, by sprawdzic czy pompa chodzi to poluz sie z tylu pod auto po prawej stronie a druga osob niech proboje odpalic auto powinienas uslyszec jak pompa paliwa bzyczy...

opis bezpiecznikow znajdziesz na forum

immo nie blokoje rozrzadu a elektronike sterojaca zaplonem, kod immo w sterowniku silnika mosi sie zgadzac z kodem w zegarzch BIN bo tak sie to nazywa jezt zapisany w kluczyku a odczytoje go uzwojenie ktore jest zainstalowane w stacyjce ... to krotki okrojony schemat dzialania fabrycznych immobilazerow, sa tez takie ale to juz nie immo ktore sa montowane jako dodatkowa skrzyneczja i ona poprostu odcina dodatkowo zaplon sterowane najczesciej pilotem, mam takie cos w 944 firmy DEFA ale to zmowu latwo rozpracowac mostkojac odpowiednie kable czyli obejsc elektronike w boxie...




Edytowane przez troll oslo dnia 01-02-2008 18:59
Autor RE: Problem ze startem
eeelo
Użytkownik

Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 27.01.08
Dodane dnia 10-03-2008 22:10
Gotowe... Po wielu próbach oraz wysiłkach i znacznym braku czasu odpaliłem prosiaczka. Nie działała pompa paliwa, gdyż upalił sie przewód. Potem silnik nie zaskakiwał, a okazało się że trzeba było wymienić świece i przewody. Teraz tylko kosmetyka i mycie i ruszam w świat smiley Dzięki wszystkim za pomoc bez tego by się nie udało


Oto cacko
6108993