Autor |
Przekaźnik TARGA/RADIO 924S |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 12-05-2020 15:42 |
|
|
Usiłuję rozgryźć działanie magicznego przekaźnika Targi 94461510300.
Wg mnie pełni on kilka funkcji:
1) załącza radio w pozycji włożenia kluczyka - ta część z cewką i stykiem
2) pozwala odblokować targę do wyjęcia - i tu chyba jest jakaś czasówka, która wyłącza cofanie cięgien - i to u mnie nie działa; "pękłem" zebatki przez to. A w Robkowym 944I wogóle nie mam napięcia na przycisk z tego przekaźnika i nie można wyjąć targi
3) domyka targę po przekroczeniu 5km/h jeśli po założeniu się jej nie zaryglowało
Proszę o info od osób, u których te wszystkie funkcje działają.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Andrew dnia 12-05-2020 15:43 |
|
Autor |
RE: Przekaźnik TARGA/RADIO 924S |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 12-05-2020 21:19 |
|
|
O trzecim punkcie nigdy nie słyszałem! Wow, takie rzeczy, Tesla normalnie
Jeżeli chodzi o niszczenie zębatek - po to są Ale tam nie ma czasówki, tylko
jest sprzęgło na silniczku i jak rygle się wsuną to silnik się skręci, ale już linka
nie. To jedyny punkt targi gdzie nie ma microswitcha. Piszę bardziej z pamięci
o nowym typie. Sam muszę niedługo rozebrać doszczętnie stary typ.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Przekaźnik TARGA/RADIO 924S |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 13-05-2020 07:53 |
|
|
Schemat połączeń wygląda tak
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Przekaźnik TARGA/RADIO 924S |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 13-05-2020 07:59 |
|
|
Qbak napisał/a:
O trzecim punkcie nigdy nie słyszałem! Wow, takie rzeczy, Tesla normalnie
Jeżeli chodzi o niszczenie zębatek - po to są Ale tam nie ma czasówki, tylko
jest sprzęgło na silniczku i jak rygle się wsuną to silnik się skręci, ale już linka
nie. To jedyny punkt targi gdzie nie ma microswitcha. Piszę bardziej z pamięci
o nowym typie. Sam muszę niedługo rozebrać doszczętnie stary typ.
W 924S mam nowy typ i przez jakiś okres coś zatrzymywało rygle przy odblokowaniu i dlatego nie musiałem się martwić o zębatki. Do pewnego dnia, kiedy ta funkcja nie zadziałała i poszły zębatki.
Swoją drogą, sprawdzę jeszcze raz sprzęgło.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: Przekaźnik TARGA/RADIO 924S |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 13-05-2020 14:36 |
|
|
Rozkminiania ciąg dalszy:
Występuje również w pełni elektroniczny przekaźniki 94461511702. Chyba w późniejszych modelach.
Zdjęcie z internetu.
Czy są współzamienne?
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Andrew dnia 13-05-2020 14:38 |
|
Autor |
RE: Przekaźnik TARGA/RADIO 924S |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 13-05-2020 14:48 |
|
|
W modelach po 85 z nową deską przekaźnik jest w pełni elektroniczny i znajduje się pod maską
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Andrew dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Przekaźnik TARGA/RADIO 924S |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-05-2020 22:28 |
|
|
Sprzęgło po prostu po jakimś czasie zmienia moment rozsprzęgania. Bo inaczej nie
widzę sytuacji jak auto ze zmielonymi zębatkami to wymianie owych i ponownym
ustawieniu sprzęgła bez problemu dalej działa Jeżeli dobrze pamiętam, to 13Nm
trzeba skręcić tą śrubkę.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|