924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor wolne obroty...
troll oslo
Użytkownik

Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 31-07-2008 23:41
witam
w zasadzie to co chce opisac tyczy sie 944 ale to samo uzadzenie jest w 924 wiec pisze tu..
jak juz kiedys pisalem mialem problem z wolnymi obrotami - byly na zimnym silniku za wolne okolo 600 obr, jak podkrecilem srubke na zimnym do 900 to juz na cieplym silniku byly za wysokie ponad 1100 obr, przerobilem wszystkie weze uszczelniacze wtryskow przepustnice i nic.. ciagle za niskie.. pojechalem na szrot wziolem ze 2-3 bimetalowe zawory sterujace dodatkowym powietrzem na zimnym silniku zaden nie pomugl, wszystkie jak zimne otwarte jak sie nagrzewaly to zamykaly si ale obroty jak byly sa nie tak...
w koncy rozebralem jeden i zamykac to on sie zamykal ale przeslona nie uszczelniala i bylo zasysane mimo zamkniecia lewe powietrze na cieplym silniku, dzis kupilem nowke zawur i auto nagle chodzi jak nalezy silnik jest stabilny nie ma dziwnych zawiech\nie kolysze sie -poprzednie od czasu do czasu sie bujna, na zimnym mam 950 obr, jak sie nagrzewa to obroty spadaja do 870\900 wniosek z tego ze bimetalowy zawor musi niedojsc ze zamykac sie to musi uszczelniac na 100% , musi byc zalozony w odpowiednim kierunku bu zasysane powietrze zasysalo klapke i dosiskalo ja zasysem(?) do krawedzi otworu ktury jest owalny i ma "zaostrzone" krawedzie dla lepszego uszczelnianie podczas dociskania bakielitowej klapki....
mozna do sprawdzic podlanczajac zawor do 12v poczekac 15 sekund i dmuczajac w rurke po przeciwnej stronie kostki elwktrycznej lub ciagnac powietrze ale to juz po stronie kostki czyli strona kostki to strona zasysajaca.... jak sie w nia dmuchnie na zamknietym zawoze to bedzie przeciek powietrza...


teraz ciekawe czy ktos juz to przerabial :-)