Autor |
Co o tym sądzicie? |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 04-09-2008 23:18 |
|
|
mam od jakiegoś czasu problemy między innymi z rozdzielaczem. Pare dni temu przeglądajac "automobilistę" znalazłem reklamę czegoś takiego: limora
Wiecie, że jestem ortodoksyjny, ale to jest chyba rozwiązanie Elektroniczny rozrząd wsadzony w puszkę udajacą klasyczny rozdzielacz. - pod maską powinien wyglądać idealnie. Jak sądzicie? Cena jest kosmiczna (299 euro), ale może warto?
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 04-09-2008 23:39 |
|
|
Ja tam nie wiem - nie znam się, ALE .. ( ) Jak coś ma być wierne z oryginałem, to ma być z nim wierne (dopóki was śmierć... itd, itd,) Nie mam pojęcia jak to się sprawuje, ale zachowanie auta w stanie oryginalnym nie oznacza wrzucania czegokolwiek do niego, co z zewnątrz wygląda na oryginał. A za prawie 1000 PLN to pewnie można wymienić cały układ zapłonowy(?) Nota bene ostatnio właśnie z tego tytułu (świece BERU, przewody, kopułka i palec BOSCH) na niecałe 350 PLN, więc sądzę, że nie warto pchać się w rozwiązania, które nie wiadomo jak będą działać.
BTW Chyba elektroniczny rozdzielacz?
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 05-09-2008 11:40 |
|
|
dwocip polega na tym, ze wymieniłem już dwa kompletne aparaty (przewody, kopułkę i palec też wymieniałem, ale to inna bajka) i nadal mam kłopoty. Dlatego pomyślałem o takim rozwiązaniu. Tu właśnie nie chodzi o oszczędność, a o to, żeby prosiak mógł hasać po świeżym powietrzu, a póki co mam to nieco utrudnione.
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 05-09-2008 11:55 |
|
|
To w końcu Twoje auto i zrobisz, to co uznasz za stosowne. Ale specjaliści jak zdiagnozowali Ci problem?
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 05-09-2008 11:55 |
|
|
Niech admin wykasuje tego posta - coś się sypnęło
Don't Call Me Zombie!!!
Edytowane przez szeryf dnia 05-09-2008 12:40 |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 06-09-2008 19:13 |
|
|
szeryf napisał/a:
To w końcu Twoje auto i zrobisz, to co uznasz za stosowne. Ale specjaliści jak zdiagnozowali Ci problem?
Znani mi specjaliści na razie nie potrafią go nawet znaleźć...a mnie krew zalewa.
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 06-09-2008 19:18 |
|
|
Shit happens. Ale zakup tego urządzenia wcale nie musi rozwiązać Twojego problemu- jakakolwiek byłaby jego przyczyna.
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 06-09-2008 20:27 |
|
|
Musi hulać na seryjnym aparacie, ten zapłon z przerywaczem wcale nie był taki zły... A czym się objawiają te "problemy" ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 06-09-2008 23:27 |
|
|
moze rozrząd ci sie o ząbek przesunął ?
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 08-09-2008 10:51 |
|
|
juras napisał/a:
Musi hulać na seryjnym aparacie, ten zapłon z przerywaczem wcale nie był taki zły... A czym się objawiają te "problemy" ?
W kolejnych aparatach objawy są dokładnie te same - na zimno pracuje bez problemu, na gorącym silniku po wysprzęgleniu gaśnie i nie daje się zapalić. Po ostygnięciu - jedzie dalej. Poza tym co jakiś czas ( nieregularnie i nie stale) przestaje palić na jeden cylinder ( 3) (kable są nowe, kopułka palec i świece też). I to samo - po ostygnięciu - pali bez problemu. Był wymieniany cały aparat, był wymieniany sam HAL ( podobno to on jest powodem problemów) -doopa - nadal to samo. Rozrząd na pewno się nie przesunął ( rozebrane, sprawdzone) Wyprzedzenie ustawione na stroboskop.
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 08-09-2008 16:03 |
|
|
Troubleshooting w Haynsie:
5 Engine difficult to start -hot engine:
3 If your vehicle is a 1979 model, check the operaion of the hot start solenoid
Zakładam, że HAL to co innego (czyli innymi słowy: co oznacz ten skrót? )
Don't Call Me Zombie!!!
Edytowane przez szeryf dnia 08-09-2008 16:03 |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 08-09-2008 16:07 |
|
|
ja mialem problem z odpaleniem silnika na cieplym jak mialem uszkodzony kjet w czerwonym i do tego zla regulacja, czy masz pewnosc ze caly uklad paliwowy jest sprawny i dobrze wyregulowany?
propozycja: pojedz na analizator spalin i zapisz wartosci. zobacz czy są stałe czy zmienne na nagrzanym silniku.
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 08-09-2008 16:26 |
|
|
szeryf napisał/a:
Troubleshooting w Haynsie:
5 Engine difficult to start -hot engine:
3 If your vehicle is a 1979 model, check the operaion of the hot start solenoid
Zakładam, że HAL to co innego (czyli innymi słowy: co oznacz ten skrót? :_oops: )
Cewka solenoid (zwana cewką Hall'a) - wygląda jednak na to samo;)
ps.
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=754#post_7900
Edytowane przez Mammoth dnia 08-09-2008 16:56 |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 08-09-2008 16:49 |
|
|
jadak napisał/a:
-doopa - nadal to samo. Rozrząd na pewno się nie przesunął ( rozebrane, sprawdzone) Wyprzedzenie ustawione na stroboskop.
A skąd pewność, że to zapłon ? W takich dziwnych przypadkach to najprościej byłoby chyba wziąć auto kolegi i powoli zamieniać różne sprzęty jak wtryskiwacze, rozdzielacz...
A jak ci przestaje chodzić na gorącym na 1 cylindrze to kręciłeś może imbusem od składu mieszanki ? W miarę prosto da się tak namierzyć czy nie jest przypadkiem za ubogo / za bogato. No i wtedy też można świece wykręcić. Przy dobrej wprawie można ze świec coś wyczaić.
http://www.dragstuff.com/techarticles/plug-pictures.html
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Edytowane przez juras dnia 08-09-2008 16:51 |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 08-09-2008 17:16 |
|
|
Mammoth - dzięki - jesteś lepszy o Wiki - na hasło HAL nie udzieliła prawidłowej odpowiedzi ...
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: Co o tym sądzicie? |
jadak
Użytkownik
Postów: 1208
Miejscowość: Brzesko (OKOCIM:) )
Data rejestracji: 09.12.07 |
Dodane dnia 09-09-2008 13:53 |
|
|
juras napisał/a:
jadak napisał/a:
-doopa - nadal to samo. Rozrząd na pewno się nie przesunął ( rozebrane, sprawdzone) Wyprzedzenie ustawione na stroboskop.
A skąd pewność, że to zapłon ? W takich dziwnych przypadkach to najprościej byłoby chyba wziąć auto kolegi i powoli zamieniać różne sprzęty jak wtryskiwacze, rozdzielacz...
A jak ci przestaje chodzić na gorącym na 1 cylindrze to kręciłeś może imbusem od składu mieszanki ? W miarę prosto da się tak namierzyć czy nie jest przypadkiem za ubogo / za bogato. No i wtedy też można świece wykręcić. Przy dobrej wprawie można ze świec coś wyczaić.
http://www.dragstuff.com/techarticles/plug-pictures.html
Pewności nie mam żadnej - opieram się na zeznaniach mechanika, który to robił.
K-jet jest wyregulowany, przez gościa który robił takie rzeczy i (podobno) umie. Czy na pewno - okaże się w praniu. Na 100% był uszkodzony, ale podobno powinno być juz dobrze.
Na analizator pewnie wjadę, ale na to trzeba mieć chwilkę, bo niestety do stacji która go posiada i godzi się zrobić taką rzecz mam kawałek.
Witajcie w gronie zboczeńców®
924 '79 dla przyjemności
944 '83 US? w remoncie
Przedniosilnikowy nietransaxle Cayenne S'04 na codzień;
Honker 4011 '90 na zimę;
Zipp Raven 250 '09 i Barton Fighter '11 żeby poczuć wiatr we włosach
pomóżmy Zosi przejść na drugą stronę tęczy... |
|