924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Falowanie obrotów w 924 2,0
Marko84s
Użytkownik



Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09
Dodane dnia 04-02-2009 00:23
Witam teraz pozostał kolejny problem do rozwiązania. Na zimnym silniku jest OK problemy zaczynają się wraz z ogrzewaniem się silnika im bardziej rozgrzany tym bardziej falują obroty zarówno na gazie jak i na benzynie z tym że na gazie bardziej to jest odczuwalne i potrafi zgasnąć.
Jak ustawiłem śrubką przy przepustnicy wyższe obroty to też faluje ale mniej odczuwalnie.
Auto odpala na dotyk więc wszystko w zasadzie jest sprawne tylko na ciepłym coś jest nie tak od czego zacząć szukanie przyczyny?


Autor RE: Falowanie obrotów w 924 2,0
miniver
Użytkownik



Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07
Dodane dnia 04-02-2009 00:40
It's a long hard road out of hell...

Też przez to przechodziłem i w jakimś stopniu nadal przechodzę.. Może na początek sprawdź czy silnik nie łyka gdzieś lewego powietrza - gumowe rury dolotu (u mnie rozleciał się króciec prowadzący do zaworu dodatkowego powietrza), uszczelka kolektora dolotowego, uszczelniacze wtryskiwaczy..


Don't panic!
8388751
Autor RE: Falowanie obrotów w 924 2,0
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 04-02-2009 10:04
Cenną podpowiedzią jest to, że na gazie masz tak samo. Eliminuje to z rozważań sporo elementów. Stawiam na to o czym pisał miniver - problemy z szczelnością układu dolotowego. Wtrysk K-Jetronic jest dość wrażliwy na "lewe powietrze", a gaz jeszcze bardziej.
Autor RE: Falowanie obrotów w 924 2,0
Marko84s
Użytkownik



Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09
Dodane dnia 06-02-2009 00:00
Udało się ogarnąć sytuację okazało się że był nieszczelny dolot pęknięta guma narazie jest załatana ale trzeba będzie to wymienić w przyszłości.
Za to przy okazji znalazłem wyciek płynu chłodniczego gdzieś z okolic rozrządu więc pewnie uszczelka pompy puszcza.