Postów: 425 Miejscowość: Warszawa Data rejestracji: 22.01.09
Dodane dnia 04-02-2009 00:23
Witam teraz pozostał kolejny problem do rozwiązania. Na zimnym silniku jest OK problemy zaczynają się wraz z ogrzewaniem się silnika im bardziej rozgrzany tym bardziej falują obroty zarówno na gazie jak i na benzynie z tym że na gazie bardziej to jest odczuwalne i potrafi zgasnąć.
Jak ustawiłem śrubką przy przepustnicy wyższe obroty to też faluje ale mniej odczuwalnie.
Auto odpala na dotyk więc wszystko w zasadzie jest sprawne tylko na ciepłym coś jest nie tak od czego zacząć szukanie przyczyny?
Postów: 767 Miejscowość: Łódź Data rejestracji: 07.04.07
Dodane dnia 04-02-2009 00:40
It's a long hard road out of hell...
Też przez to przechodziłem i w jakimś stopniu nadal przechodzę.. Może na początek sprawdź czy silnik nie łyka gdzieś lewego powietrza - gumowe rury dolotu (u mnie rozleciał się króciec prowadzący do zaworu dodatkowego powietrza), uszczelka kolektora dolotowego, uszczelniacze wtryskiwaczy..
Postów: 1733 Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 04-02-2009 10:04
Cenną podpowiedzią jest to, że na gazie masz tak samo. Eliminuje to z rozważań sporo elementów. Stawiam na to o czym pisał miniver - problemy z szczelnością układu dolotowego. Wtrysk K-Jetronic jest dość wrażliwy na "lewe powietrze", a gaz jeszcze bardziej.
Postów: 425 Miejscowość: Warszawa Data rejestracji: 22.01.09
Dodane dnia 06-02-2009 00:00
Udało się ogarnąć sytuację okazało się że był nieszczelny dolot pęknięta guma narazie jest załatana ale trzeba będzie to wymienić w przyszłości.
Za to przy okazji znalazłem wyciek płynu chłodniczego gdzieś z okolic rozrządu więc pewnie uszczelka pompy puszcza.