924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Idealny rocznik na trackday car - opinie
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 09-02-2009 13:24
Jak wiadomo 924 było produkowane przez prawie 10 lat i trochę modyfikacji w tym czasie przeszło. Zastanawiałem się ostatnio które 924 byłoby najlepszym materiałem na samochód do zabawy. Chodzi o to aby z jednej strony był jak najstarszy (przeliczniki itp) ale z drugiej strony miał wartościowe usprawnienia. Nie siedzę w 924 tak dokładnie jak Wy więc liczę na Wasze opinie!

Który rocznik jest idealny i dlaczego?
Autor RE: Idealny rocznik na trackday car - opinie
nemo
Użytkownik

Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07
Dodane dnia 09-02-2009 13:38
'81 rok to granica miedzy I a II serią

zmiany raczej kosmetyczne


924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S
'86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne

924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare
4938237 www.agito.pl
Autor RE: Idealny rocznik na trackday car - opinie
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 09-02-2009 13:56
Jeśli 924 2.0 to żeby miało stabilizatory z przodu i z tyłu. Chyba, że ktoś w ogóle chciałby przejść na hamulce 944 to wtedy rocznik 924 w ogóle nie ma znaczenia chyba, że bierzemy pod uwagę, że pierwsze roczniki 76,77 były chyba tak nie do końca cynkowane.

Jedyne co mi przychodzi do głowy z sensownych zmian to zapłon bezstykowy od ok 81 (wydaje się że tradycyjny przerywaczowy jest gorszy ale co dziwne sprawuje mi się bez zarzutu).



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Idealny rocznik na trackday car - opinie
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 09-02-2009 16:28
Myślę, że tan artykuł będzie bardzo pomocny. Odpowiedzialność za to co jest
tam napisane powinien brać Ciachu, chyba że kopiował smiley

Dla mnie był to bardzo ważny wyznacznik.
Generalnie najważniejsze te stabilizatory z takich dużych rzeczy.
Reszta to usprawnianie silnika, żeby łatwiej zapalał na zimno/ciepło.

http://924.pl/readarticle.php?article_id=12


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Idealny rocznik na trackday car - opinie
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 09-02-2009 19:35
Aaa jest jeszcze jedno - stary typ tylnej belki pochodził żywcem z garbusa, ma regulację tylko zbieżności. Nowy typ ma pełną regulację - zbieżność, kąt pochylenia koła, wysokość ok 3cm.

Jak komuś mało te 3cm to w obu przypadkach można przestawić na drążkach skrętnych. W starym typie jest to łatwiejsze moim zdaniem ale są i minusy obniżenie starego typu zawieszenia powoduje negatyw (ujemny kąt pochylenia koła).



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: Idealny rocznik na trackday car - opinie
Abelard
Użytkownik



Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 09-02-2009 22:11
Te wcześniejsze niby lżejsze miały być ale czy to fakt to nie wiem? Ja bym celował po 80-tym.


Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs

968CS 92'

944 84'
924 80'
924 89' składak targa


"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Autor RE: Idealny rocznik na trackday car - opinie
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 10-02-2009 22:02
Ja mialem `76 ze starym zawieszeniem z tylu i nie narzekalem. Łatwa regulacja wysokosci, bezproblemowa wymiana gumowych elementow zawieszenia - trzeba to robic czesciej niz w nowszym typie belki bo grozi uszkodzeniem zawieszenia. Scigalem sie na nim i mimo teoretycznie slabszej konstrukcji dawalo bez problemu rade. Po 80 roku lepsze jest to ze buda ma wzmocnienia w tylnych naroznikach dachu i nie peka. Skrzynie polecam czworke - lzejsza i nie trzeba wachlowac. Tak poza tym to kosmetyka.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497