924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor połączenie alternator plus reszta
tomaszek355
Użytkownik

Postów: 51
Miejscowość: kraków
Data rejestracji: 25.02.06
Dodane dnia 09-06-2006 22:51
Panowie moje pytanie jest takie jak macie połączony akumulator, jednym kablem plusowym do alternatora a potem do rozrusznika czy jeden do alternatora a drugi do rozrusznika oczywiśćie wyłączając z tego kabel minusowy od akumulatora, pytam dlatego iż w moim autku mam nielada problem który mnie już bardzo peszy mianowicie problem występuje tylko w nocy a kąkretnie to po załączeniu świateł żarzy się kontrolka od ładowania włączam dmuchawę jest jeszcze bardziej czerwona nie wspominając jusz o radiu teraz tak po kolei opiszę jak próbowałem sprawę rozstrzygnąć.
1.wymiana paska alternatorasmileyefekt żaden)
2.wymiana regulatora napięcia efekt jak powyżej.
3.w wielkiej desperacji wymiana alternatora na lucas:>efekt znów mnie nie zadowolił.
4.znajomy doradził mi wyciągnięcie kabla który dochodzi do alternatora bo może być spękany i chyba pójdę tą drogą tylko niewiem jaki kabel wybrać czy są jakieś specialne czy zwykły kabel do alternatora jeśli to inny kabel to proszę o jakieś wytyczne cena marka itd;
Panowie błagam pomórzta bo regularnie rozbraja mi akumulator a żona mnie chce zamordować jak moja życiowa pasja niezbyt jest za tym aby zapalić i nakazuje mi sprzedać moją miłość od pierwszego wejrzenia mówi mi o jakimś tam oplu a ja niechce.
Byłbym barzdo zobowiązany za pomoc i ewentualne poprowadzenie mnie do celu dodam że tak się dzieje na każdym akumulatorze nawet nowym a kablami licząc od akumulatora jadę tak klema plusowa ma na sobie podłączonych kilka małych kabelkówa także dwa gubasy jeden grubas idzie sobie po nadkolu do alternatora do plusa a drugi jest poprowadzony do rozrusznika który nie jest połączony z rozrusznikiem, a przy okazij rozrusznik ma trzy wtyczki plus minus i pośrodku jakiś mały dodam że ten prawdopodobnie jest u mnie pusty tzn; nie podłączony jest tam jakiś odłączony kabelek ale troszki mam stracha go tam wsunąć mam nadzieję że dość jasno opisałem wam muj problem więc proszę o jakieś wskazuwki.smileysmileysmiley


aktualnie bez 924 ale są myśli nad 924 ponownie lub 944

tomaszek355 dodał/a następującą grafikę:

nie podano nie podano nie podano nie podano nie podano