Autor |
thermo time switch i warm up regulator |
parasol
Użytkownik
Postów: 135
Miejscowość: Tychy
Data rejestracji: 27.01.09 |
Dodane dnia 16-08-2009 16:02 |
|
|
jak w tytule, koledzy gdzie można kupić nowy thermo time switch, warm up? tak, tak w stanach są ... tylko dlaczego w stanach skoro Porsche jest niemieckie ehhh albo jak to ustrojstwo zregenerować? przynajmniej warm up? jakieś pomysły?
pozdrawiam
Dawid |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
rys
Użytkownik
Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09 |
Dodane dnia 17-08-2009 09:17 |
|
|
mozna kupic w Porsche Centrum Warszawa, cena okolo 450 zlotych, trzeba wplacic zaliczke 30% ceny i bedzie w terminie do 2 tygodni
|
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
rys
Użytkownik
Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09 |
Dodane dnia 17-08-2009 09:18 |
|
|
pasuje od wszystkich aut ktore mialy L i LE Jety, problem jest taki, ze one wszystkie sa juz lekko zuzyte, ja wymienilem u siebie na lepsza uzywke, ale nie jest jak nowa (buuu)
|
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 17-08-2009 10:30 |
|
|
Tu masz pomysł na warmup: http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=10&thread_id=1382
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 17-08-2009 16:05 |
|
|
Zajrzałem sobie do katalogu Boscha i ten sam WUR co w 924 stosowano także do Golf'a 1 - roczniki 86-93 - numer dokładnie ten sam: 0 438 140 011 - także powinien pasować P&P.
Thermo Time Swich dla 924 o numerach seryjnych:
0 280 130 221 do 76
0 280 130 214 po 76
Znajdziecie w samochodach:
Porsce 924 turbo (80-82), Porsche 928 (77-82),Porsche 928 S1 (82-83),Porsche 928 S2 (83-86)
Rolls Royce Corniche (87-90), RR Silver Shadow (86-89), RR Silver Spirit (87-89), RR Silver Spur (87-89),
SAAB 99 (74-75)
VW Caravelle (75-79), VW Golf 1 (86-93), VW Transporter (75-79)
Alfa Romeo 75 (86-92)(87-90), Alfa Romeo 90 (84-85)(86-90),
Alfa Romeo GTV (80-87),
Audi 80 (80-83), Audi 100 (77-82)(82-84)(84-89)
Audi 200 Turbo (83-86)
Bentley Mulsanne 86-90
BMW 318 E21 (79-83), BMW 325 E30 (85-86), BMW 525 E25(85-86)
BMW 528 E12 (77-81)(81-85),BMW 633 E24 (79-81), BMW 735 E23 (82-86),
Daimler Double six (75-81)
Fiat Argenta (83-85),
Jaguar XJ12 (75-81), Jaguar XJS (75-81),
Lamborghini Countach (89)
Peugeot 604 (77-83)(83-86)
To tyle w sumie jak ktoś chce używkę to jest w czym wybierać - tylko troszkę szczęścia a może da się dostać jakiś tańszy dobry zamiennik?? mimo wszystko sporo jest tych aut.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 08-04-2010 23:34 |
|
|
Takie pytanie... orientuje się ktoś ile jest wart Warm Up Regulator z 924?? Dogrzebałem że od 931 wychodzi jakieś 150zł za nie sprawdzony.
Kto wie ile wart jest taki nietestowany i sprawny do 924... ??
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 09-04-2010 00:26 |
|
|
wogle skoro juz jest taki temat , tak ogolnie ladnie nazwany , to moze ktos w temacie opisze dokladnie co to sa za ustrojstwa i jak dzialaja
czy to wlasnie one odpowiadaja za nieodpalenie na cieplym ?
z pobieznej lektury forum wynika ze to powszechna sprawa , a Piterson powiedzial mi ze tylko swap silnika jest ratunkiem w takiej sytuacji , a jednak w sumie fajnie by bylo znalesc jakis patent zeby odpalal na cieplym
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 09-04-2010 00:48 |
|
|
Żeby od razu swap silnika? Piterson to wiesz, "trochę" radykalny jest czasami
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 09-04-2010 05:25 |
|
|
No bez przesady z tym swapem - chociaż jeśli chodzi o koszty i prostotę rozwiązania to może być rzeczywiście jakieś lepsze wyjście.
I jak... orientuje się ktoś w kosztach tego WUR??
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 09-04-2010 09:30 |
|
|
WUR daje się bez problemu regenerować nawet w warunkach amatorskich. Potrzebna jest do tego prasa. Jeśli uszkodzone są igła, bimetal, lub membrana należy wziąć z innego WUR z auta dowolnej marki (szrot). Potem przy pomocy prasy ustawia się ciśnenia i charakterystykę. Robiłem to wielokrotnie, nie ma z tym problemu.
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 09-04-2010 09:59 |
|
|
a czy te objawy ktore opisalem to napewnpo wur ?
moze da sie zrobic jakies obejscie ,zeby dysza sypnela etylina , nawet jak jest cieply?
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
lmy
Użytkownik
Postów: 172
Miejscowość:
Data rejestracji: 12.02.09 |
Dodane dnia 09-04-2010 12:07 |
|
|
vito napisał/a:
... a Piterson powiedzial mi ze tylko swap silnika jest ratunkiem w takiej sytuacji
Hmmm, musiałeś chyba go źle zrozumieć.
vito napisał/a:
... jednak w sumie fajnie by bylo znalesc jakis patent zeby odpalal na cieplym
Po co patent, właściwie chodzi o to by doprowadzić układ do stanu fabrycznego.
---
Tu masz "Diagnostyka K-Jetronic \ Lokalizacja Uszkodzenia": http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=2357#post_32915
Interesują Cię pozycje:
- Silnika Ciepłego Nie Można Uruchomić
- Trudne Uruchomienie Ciepłego Silnika
A może masz dodatkowe objawy (może to zawęzić poszukiwanie uszkodzonego elementu):
- Nierówne Obroty Na biegu Jałowym \ K-Jetronic
- Nierówne Obroty Podczas Rozgrzewania Silnika
Jesteś na bakier z mechaniką, ok - ale takie rzeczy jak sprawdzenie szczelności układu dolotowego możesz sprawdzić sam. Zauważ że część z usterek wydaje się wprost śmieszna i niezwiązana z przypadłością:
- wskaźnik poziomu oleju musi być mocno osadzony w prowadnicy
- uszczelka pokrywy głowicy
- korek wlewu oleju (!!!!)
- ...
Kaliber 924 |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 09-04-2010 12:20 |
|
|
vito napisał/a:
a czy te objawy ktore opisalem to napewnpo wur ?
moze da sie zrobic jakies obejscie ,zeby dysza sypnela etylina , nawet jak jest cieply?
Podstawa to test ciśnienia sterującego. Bez tego to zgadywanka.
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 09-04-2010 13:36 |
|
|
Aby wyjaśnić kwestię Pitersona cytat:
piterson napisał/a:
Za dużo od niego wymagasz!
To jest 30-letnie auto z kłopotliwym wtryskiem mechanicznym. Jeśli chciałbyś 100% bezawaryjności to jedyne co pozostaje to kupić kompletny silnik z gwarancją w ASO.
Jedziemy dalej:
vito napisał/a:
sposoby nie odpalania moje autko ma różne - zdarza mu sie pieknie krecic rozrusznikiem i nie zaskakiwac (jakby paliwa nie bylo) - ale to jak juz pisalem zdarza sie rzadko
Z tego co mówiłeś wynika, że problem z rozruchem pojawia się całkowicie losowo bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny. Przyczyn może być wiele i nikt raczej nie będzie zgadywał w którym dokładnie elemencie tkwi problem. Chociaż ja zacząłbym w tym przypadku od elektryki. Zwarcie, zaśniedziałe wtyczki, jakieś przebicie (wystarczy trochę wilgoci) i prąd ucieka.. Jest kilka możliwości, a efekt będzie jak u Ciebie - zanik iskry i nie pojedzie. Tak jak powiedział Tkacki : zgadywanka.
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
Wedzol
Użytkownik
Postów: 41
Miejscowość:
Data rejestracji: 21.03.08 |
Dodane dnia 09-04-2010 13:53 |
|
|
Posiadam thermo time switch- zupełnie nowy.Kupiłem kiedyś w ASO 2 sztuki, bo zostały wycofane z produkcji.Dałem chyba ze 420 zł za sztukę.Jeżeli jest ktoś chętny to odsprzedam za 300.W moim przypadku pomógł i teraz opala na zimno i gdy jest gorący. |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4768
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 09-04-2010 14:28 |
|
|
masz PW |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 09-04-2010 17:58 |
|
|
Mammoth - jestem pod wrażeniem! Wyrastasz nam na speca od cytatów
Mi chodziło o trochę inną kwestię (którą poruszyliśmy kiedyś "face to face". Pewnie dostanę za to bana ale co tam
Uważam silnik z 924 za... pomyłkę. Chodziło o swap na porządny, niezawodny, prawdziwy, itp... 2.5 |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 09-04-2010 19:24 |
|
|
Eeee, to już trzeba robić zawieszenie i hamulce, zresztą mi akurat 2.5 w ogóle się
nie podoba, więc jedyna droga to 3.0
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 09-04-2010 22:44 |
|
|
piterson napisał/a:
Mammoth - jestem pod wrażeniem! Wyrastasz nam na speca od cytatów
Przepraszam jeśli uraziłem ( nie wiem co ma oznaczać "diaboł" na końcu wypowiedzi) Ponad pół roku studiowania forum + w miarę dobra pamięć robi swoje
piterson napisał/a:
Uważam silnik z 924 za... pomyłkę.
Również tak uważam więc nie jesteś sam Moim skromnym zdaniem silnik 924 jak na swoją prostą konstrukcję jest przekombinowany niepotrzebnym k-jetem i wszystkim tym co sie z tym łączy (temat proponuję rozwinąć w innym wątku )
Ale jednak to wszystko ma swój urok.
ps.
Misiek26 napisał/a:
Kto wie ile wart jest taki nietestowany i sprawny do 924... ??
Wierz mi na słowo,że się nie czepiam tylko mam jedno pytanie: albo element jest sprawny albo nietestowany. Tych dwóch sytuacji nie da się połączyć
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: thermo time switch i warm up regulator |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 09-04-2010 23:16 |
|
|
Jedziemy dalej:
vito napisał/a:
sposoby nie odpalania moje autko ma różne - zdarza mu sie pieknie krecic rozrusznikiem i nie zaskakiwac (jakby paliwa nie bylo) - ale to jak juz pisalem zdarza sie rzadko
Z tego co mówiłeś wynika, że problem z rozruchem pojawia się całkowicie losowo bez względu na to czy silnik jest ciepły czy zimny. Przyczyn może być wiele i nikt raczej nie będzie zgadywał w którym dokładnie elemencie tkwi problem. Chociaż ja zacząłbym w tym przypadku od elektryki. Zwarcie, zaśniedziałe wtyczki, jakieś przebicie (wystarczy trochę wilgoci) i prąd ucieka.. Jest kilka możliwości, a efekt będzie jak u Ciebie - zanik iskry i nie pojedzie. Tak jak powiedział Tkacki : zgadywanka.
tamte slowa pisalem zanim dostalem objawienia , teraz juz rozumiem ze to kwestia cieplego silnika
sprawa wyglada tak , rano odpala od strzała , pocalym dniu pracy - tez
jesli zas przejade przez miasto i zostawie go na godzinke to nihuhu
trzeba odczekac
to chyba 'ksiazkowe' objawy ?
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|