Autor |
Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z?? |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 22-07-2010 21:45 |
|
|
Sprawdzałem dzisiaj silnik na analizatorze spalin... i ogólnie mam tragedię z CO2... wyszło około 8% !! Jak dobrze pamiętam powinno być 2%??
Jak to ustrojstwo poprawnie ustawić? Wydaje mi się, że przez złe ustawienie składu czy ilości paliwa spalanie auta jest zbyt duże i do tego uruchomienie auta na gorącym silniku czasem bywa tragedią - chociaż po dodaniu odrobiny gazu (czyżby więcej powietrza) silnik załapuje praktycznie zawsze...
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z?? |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 22-07-2010 22:59 |
|
|
no to ze miales zbyt bygata mieszanke = bardzo duze spalanie to juz wiedziales chyba dawno co?(nie pamietam dokladnie ale byl jakis watek o srednim spalaniu to miales jakis kosmiczny wynik jak na 924 2.0 w zielonym prosiaku). Odnosnie regulacji jakiegokolwiek osprzetu/czujnikow w 2.0 zagadaj do jurasa bo on juz te tematy ma obcykane.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z?? |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 22-07-2010 23:12 |
|
|
No będę musiał się z tym w końcu uporać bo jakoś nie miałem ochoty tego ruszać w czerwonym miałem spalanie ok 10L na mieście a zielony nawet 12 przy takiej samie wciągnie jak nie lepiej.
Reguluje się jak dobrze kojarzę śrubką przy rozdzielaczu/filtrze powietrza... chyba nie ma jeszcze innej regulacji?
A do jurasa będę musiał się odezwać to może troszkę to draństwo lepiej ustawię
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z?? |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 22-07-2010 23:35 |
|
|
Jeśli chodzi o regulację mieszanki to śrubki masz dwie .
Jedną od powietrza przy przepustnicy a drugą na imbusik w k-jecie do regulowania ilości paliwa. |
|
Autor |
RE: Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z?? |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 22-07-2010 23:42 |
|
|
aa prawda dzięki przypomniało mi się o tej drugiej śrubce.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z?? |
miniver
Użytkownik
Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07 |
Dodane dnia 23-07-2010 11:11 |
|
|
Myślę, że da się bez analizatora metodą prób i błędów... Natomiast trudno będzie cokolwiek ustawić bez uprzedniego upewnienia się, że ciśnienia (sterujące i zasilania) w układzie są w normie.. W dziale 'Jak to zrobić' Juras kiedyś opisał jak sklecić i podłączyć prosty manometr.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie silnik reaguje na kręcenie śrubką ze sporym opóźnieniem...
Don't panic! |
|