924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z??
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 22-07-2010 21:45
Sprawdzałem dzisiaj silnik na analizatorze spalin... i ogólnie mam tragedię z CO2... wyszło około 8% !! Jak dobrze pamiętam powinno być 2%??

Jak to ustrojstwo poprawnie ustawić? Wydaje mi się, że przez złe ustawienie składu czy ilości paliwa spalanie auta jest zbyt duże i do tego uruchomienie auta na gorącym silniku czasem bywa tragedią - chociaż po dodaniu odrobiny gazu (czyżby więcej powietrza) silnik załapuje praktycznie zawsze...



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z??
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 22-07-2010 22:59
no to ze miales zbyt bygata mieszanke = bardzo duze spalanie to juz wiedziales chyba dawno co?(nie pamietam dokladnie ale byl jakis watek o srednim spalaniu to miales jakis kosmiczny wynik jak na 924 2.0 w zielonym prosiaku). Odnosnie regulacji jakiegokolwiek osprzetu/czujnikow w 2.0 zagadaj do jurasa bo on juz te tematy ma obcykane.


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z??
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 22-07-2010 23:12
No będę musiał się z tym w końcu uporać bo jakoś nie miałem ochoty tego ruszać smiley w czerwonym miałem spalanie ok 10L na mieście a zielony nawet 12 przy takiej samie wciągnie jak nie lepiej.
Reguluje się jak dobrze kojarzę śrubką przy rozdzielaczu/filtrze powietrza... chyba nie ma jeszcze innej regulacji?
A do jurasa będę musiał się odezwać to może troszkę to draństwo lepiej ustawię smiley



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z??
Sliwka
Użytkownik

Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07
Dodane dnia 22-07-2010 23:35
Jeśli chodzi o regulację mieszanki to śrubki masz dwie .
Jedną od powietrza przy przepustnicy a drugą na imbusik w k-jecie do regulowania ilości paliwa.
1543383
Autor RE: Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z??
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 22-07-2010 23:42
aa prawda dzięki smiley przypomniało mi się o tej drugiej śrubce.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: Ustawianie k-jeta bez analizatora czy z??
miniver
Użytkownik



Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07
Dodane dnia 23-07-2010 11:11
Myślę, że da się bez analizatora metodą prób i błędów... Natomiast trudno będzie cokolwiek ustawić bez uprzedniego upewnienia się, że ciśnienia (sterujące i zasilania) w układzie są w normie.. W dziale 'Jak to zrobić' Juras kiedyś opisał jak sklecić i podłączyć prosty manometr.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie silnik reaguje na kręcenie śrubką ze sporym opóźnieniem...


Don't panic!
8388751