Autor |
zalewa na ciepłym silniku po krótkim postoju (okoł 15 min) |
juri99
Użytkownik
Postów: 23
Miejscowość: sanok
Data rejestracji: 01.10.10 |
Dodane dnia 27-10-2010 20:49 |
|
|
witam. od pół roku jestem właścicielem "prosiaczka". jestem z sanoka (woj. podkarpackie). szukam w okolicy kogoś kto też ma 924 i mógł by podzielić się ze mną ciekawostkami na temat tego modelu lub po prostu poradzić mi w paru kwestiach. konkretnie potrzebuję wiadomości na temat " urządzenia rozruchowego - piątego wtrysku". kiedy ma działać? jak długo? jak to sprawdzić?
pozdrawiam i czekam na jakąś radę.
juri.
mail: jib2@vp.pl |
|
Autor |
RE: zalewa na ciepłym silniku po krótkim postoju (okoł 15 min) |
rys
Użytkownik
Postów: 1103
Miejscowość: Wawa
Data rejestracji: 21.06.09 |
Dodane dnia 27-10-2010 22:04 |
|
|
niesamowite, masz chyba jedynego prosiaka ktoremu to doskwiera,
a tak na serio - to polecam wyszukiwarke
|
|
Autor |
RE: zalewa na ciepłym silniku po krótkim postoju (okoł 15 min) |
aspen15
Użytkownik
Postów: 172
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 22.06.09 |
Dodane dnia 27-10-2010 22:24 |
|
|
http://www.facebook.com/witold.alpina |
|
Autor |
RE: zalewa na ciepłym silniku po krótkim postoju (okoł 15 min) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 27-10-2010 23:01 |
|
|
Standardowa usterka niepalenia na cieplo. W ukladzie paliwowym po zgaszeniu silnika powinno pozostawac przez jakis czas cisnienie szczatkowe utrzymywane przez akumulator przy pompie. U ciebie to cisnienie przez nieszczelnosci w ukladzie paliwowym lub niesprawny akumulator zanika co powoduje wrzenie paliwa w przewodach na silniku i problem z uruchomieniem silnika na cieplo. Rozwiazanie to weryfikacja i naprawa ukladu paliwowego i wymiana uszkodzonego elementu. Rozwiazanie dorazne (ja tak na razie mam) to podlaczenie wtrysku rozruchowego na dodatkowy guzik i uruchamianie go gdy silnik na cieplo nie chce zapalic.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 27-10-2010 23:03 |
|
Autor |
RE: zalewa na ciepłym silniku po krótkim postoju (okoł 15 min) |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 28-10-2010 12:13 |
|
|
za niskie cisnienie daje , nalezy przerobic warm up bo orginalnego nie da sie regulowac , a nastepnie wyregulowac
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: zalewa na ciepłym silniku po krótkim postoju (okoł 15 min) |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 28-10-2010 12:50 |
|
|
Wydaje mi się, że kolega Juras swego czasu pisał, że warmup da się regulować.... tylko, że oryginalnie śrubka jest zalana i trzeba się do niej dogrzebać.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: zalewa na ciepłym silniku po krótkim postoju (okoł 15 min) |
juri99
Użytkownik
Postów: 23
Miejscowość: sanok
Data rejestracji: 01.10.10 |
Dodane dnia 28-10-2010 17:12 |
|
|
michal928 napisał/a:
Standardowa usterka niepalenia na cieplo. W ukladzie paliwowym po zgaszeniu silnika powinno pozostawac przez jakis czas cisnienie szczatkowe utrzymywane przez akumulator przy pompie. U ciebie to cisnienie przez nieszczelnosci w ukladzie paliwowym lub niesprawny akumulator zanika co powoduje wrzenie paliwa w przewodach na silniku i problem z uruchomieniem silnika na cieplo. Rozwiazanie to weryfikacja i naprawa ukladu paliwowego i wymiana uszkodzonego elementu. Rozwiazanie dorazne (ja tak na razie mam) to podlaczenie wtrysku rozruchowego na dodatkowy guzik i uruchamianie go gdy silnik na cieplo nie chce zapalic.
Witam ponownie.
Zauważyłem że po energicznym przekręceniu stacyjki załącza się coś pod maską i brzęczy przez około 2 sekundy. Wtedy jakby mniej problematycznie z odpaleniem, ale... No właśnie. Silnik odpala ale z objawami zalania (jakby zalewało coś świece mimo że są nowe tak samo jak przewody i aparat zapłonowy). Analiza spalin w serwisie nic złego nie pokazała wręcz przeciwnie. Zadam więc pytanie z innej beczki. Czy " piąty wtrysk" działa jak ssanie ? Domyślam się że tak, i nie wiem czy rozwiązaniem częściowym problemu nie mogło by być sterownie ręczne tego urządzenia.
pozdrawiam.
nowy z 924 |
|
Autor |
RE: zalewa na ciepłym silniku po krótkim postoju (okoł 15 min) |
juri99
Użytkownik
Postów: 23
Miejscowość: sanok
Data rejestracji: 01.10.10 |
Dodane dnia 28-10-2010 17:14 |
|
|
Dziękuję wszystkim za rady. Te lepsze i te gorsze. Nawet te gorsze są lepsze niż żadne. Widzę że nie ja jeden się z tym problemem spotkałem i nie ma na niego złotego środka.
pozdrawiam.
nowy z 924 |
|
Autor |
RE: zalewa na ciepłym silniku po krótkim postoju (okoł 15 min) |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 29-10-2010 00:39 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
Wydaje mi się, że kolega Juras swego czasu pisał, że warmup da się regulować.... tylko, że oryginalnie śrubka jest zalana i trzeba się do niej dogrzebać.
wlasnie ten kolega regulowal w moim , jest to skuteczne , jednak wymaga przerobienia warm upa tzn dorobienia czegos czym mozna wlasnie regulowac , jest o tym temat na forum
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: zalewa na ciepłym silniku po krótkim postoju (okoł 15 min) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 29-10-2010 09:24 |
|
|
Wtrysk startowy pyli tylko podczas pracy rozrusznika na zimno (do 35*C temp. silnika) przez max 8sek. Powyzej tej temperatury dawka paliwa jest wystarczajaca z samych wtryskiwaczy i z nich zapala.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: zalewa na ciepłym silniku po krótkim postoju (okoł 15 min) |
juri99
Użytkownik
Postów: 23
Miejscowość: sanok
Data rejestracji: 01.10.10 |
Dodane dnia 29-10-2010 19:35 |
|
|
michal928 napisał/a:
Wtrysk startowy pyli tylko podczas pracy rozrusznika na zimno (do 35*C temp. silnika) przez max 8sek. Powyzej tej temperatury dawka paliwa jest wystarczajaca z samych wtryskiwaczy i z nich zapala.
Dzięki za wyjaśnienie. Teraz mam konkret który mogę sprawdzić. Przynajmniej wiem co jest. Jeszcze raz dzięki. Myślę że temat ogarnę.
nowy z 924 |
|