924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 1 z 3 1 2 3 >
Autor I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
Arturros
Użytkownik

Postów: 57
Miejscowość:
Data rejestracji: 07.05.06
Dodane dnia 10-11-2006 14:47
Niestety pomimo usilnych prób, nie jestem w stanie uporać się z dręczącym problemem odpalania. Problem polega na tym że nie odpala na rozgrzanym silniku, ALE, po ok 20 min. Na zimnym odpala, na rozgrzanym zaraz po zgaszeniu też, a na lekko wystudzonym, nieee!!!

potrzebuję chwilowo bardzo łopatologicznej informacji gdzie podpiąć się z włącznikiem do "piątego wtryskiwacza" chociaż nie chciałem tego robić, ale już naprawdę szkoda mi rozrusznika. Odpala zawsze ale po 30-40 s kręcenia. Wiadomo jak to się skończy smiley
arturros@o2.pl 555857
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
Zwierz
Użytkownik



Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 10-11-2006 18:11
daj pan spokuj, ja mam od zawsze ten problem i od zawsze był 5 wtrysk na guzik. A jak zrobić ów guzik ? musisz podać prund na wtrysk i już. potem używasz go razem z rozrusznikiem ew trzymasz już po rozruchu przez pare sekund jak bojak puścisz to moze zgasnąć. wypraktykujesz


PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy)
2849325
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
Abelard
Użytkownik



Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 10-11-2006 18:23
wlasnie jestem na etapie wywalania z instalacji owego guzika, z tego co widze to podlaczony jest do masy, a drugi kabel idzie prosto do piatego wtrysku, u mnie jest kabalek wsadzony w wtyczke, wiec nic nie jest zepsute czy rozprute, latwo takie cos potem usunac. Piaty wtrysk jest tam gdzie ta strzalka mniej wiecej. Ma niebieska wtyczke.
PS
mam nadzieje ze nie pomylilem go z czyms innym smiley ale z tego co tu widze u siebie to wszystko wskazuje na to cos smiley


Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs

968CS 92'

944 84'
924 80'
924 89' składak targa


"Standing in line is easy, finding your way isn't."

Abelard dodał/a następującą grafikę:

Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 10-11-2006 19:54
Wystarczy jeden kabel wpiąć ? Poprawcie mnie jeśli się mylę ale z tego co pamiętam wtryskiwacz dostaje plus tylko wtedy kiedy załączony jest rozrusznik a minus dostaje z czujnika termiczno-czasowego. Więc wydaje mi się, że na guziku trzeba mieć podpięcie i masy i plusa.
Ale ja się nie znam smiley
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
Arturros
Użytkownik

Postów: 57
Miejscowość:
Data rejestracji: 07.05.06
Dodane dnia 11-11-2006 00:34
Ok, dzięki, nie znam się natym i nie chciałem czegoś spalić. Myślałem że wtryski są sterowane jakimiś impulsami smiley

Zakładam że dochodzą dwa kable, i nie ma znaczenia gdzie plus gdzie minus?

tak czy inaczej, dzieki za łopatologie smiley
arturros@o2.pl 555857
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
Abelard
Użytkownik



Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 11-11-2006 13:26
u mnie jest jakos tak jak pisalem, ale szczerze to nie mam pewnosci ze 5ty wtrysk rzeczywiscie dziala...ale jak sobie mysle to wtyczka ma mase i plus, a masa chyba caly czas jest na kablu, a zmienia sie prad na 2 kablu...tak czy inaczej nie znam sie i nie chce pisac glupot.


Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs

968CS 92'

944 84'
924 80'
924 89' składak targa


"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
Zwierz
Użytkownik



Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 11-11-2006 15:28
mam wrażenie że kombinujecie za bardzo. wg. mnie trzeb apoprostu podać napięcie na wtryskiwacz, czyli najprościej masa na mase a plus na guzik a dalej na np akumulator albo inne +12 znalezione w instalacji. jak sie poda prund na trryskiwacz to on robi "pstryk" no i chyba w związku z tym działa bo umnie tak jest i wiem zeon działa


PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy)
2849325
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
Ketchup
Użytkownik



Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 13-11-2006 08:40
Rzecz jest prosta
Sa dwa warianty rozwiazania

1. Calkowicie manulane sterowanie (kiedy wcisniesz dziala jak puscisz nie)
Odpinasz wtyczke, podpinasz nowa ktora jest tak podlaczona, ciagniesz plusa zkabiny poprzez przycisk. Mase podpinasz przy cewce na krotko.
Nie radze zostawiac starego plusa podlaczonego, ze wzgledu na mozliwosc wystapienia roznicy potencjalow a co za tym idzie pojawia sie pradziki wywrownujace i efektem moze byc maly dym z instalacji.(tyle wystarczy jesli ktos chce poznac to zjawisko to zapraszam na priva smiley)

2. Wtrysk tylko przy kreceniu rozrusznikiem.
wpinasz sie w mase przy czujniku i ciagniesz ja do kabiny na przycisk i podlaczas do jakejs sruby wkreconej w karoserie. Mozna podpiac tam gdzie sa masy pod deska ale to wymaga troche gimnastyki.

Co moge dodac 1 rozwiazanie ma ta zalete ze czasami nie wskazane jest wlaczanie wtrysku rozruchowego, np: jak mamy goracy silnik, by go nie zalac. w 22 rozwiazaniu jak mamy walniety czujnik termiczno czasowy wtrysk ten moze sia wlaczac, przez co autko nam nie chce odpalic. pali dopiero jak ostygnie.

Dodatkowo polecam jeszcze wrzucic przycisk do pompy, co powoduje ze pracuje bez wlaczonego silnika , przez co nabija nam uklad wtryskow. Sprawdza sie to szczegolnie w zime,jak akumulator starcza na jeden dwa zakrecenia. Ja mam 78 rocznik i moge napisac jak to zrobic. w pozniejszych latach jest juz inn przekaznik wiec moj patenet nie wiem czy bedzie dzialal.


Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup

Edytowane przez Ketchup dnia 13-11-2006 08:44
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 13-11-2006 09:22
Sorki Panowie, ale jak czytam wasze wyody, to mi się płakać chce. Kombinujecie z patentami zamiast naprawić samochód. Ma palić w oryginalnej konfiguracji i już.

Kundlicie wasze samochody Panowie. To smutne. Potem ktoś kupi taką kupę.... i pomyśli to samo, co Wy, gdybyście zobaczyli to w Waszym dopiero co kupionym aucie.

Weźcie prosze książkę do ręki, poczytajcie i wymieńcie co trzeba.


CP9A/4G63
We are not what we own.

Edytowane przez tkacki dnia 13-11-2006 09:22
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 13-11-2006 10:36
No generalnie masz rację. Tylko, że czujnik termiczno czasowy kosztuje 400. Więc za tą cenę można się zastanawiać. Czy wymienić ten czujnik czy za dwa czujniki mieć np drugi silnik...
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
Ketchup
Użytkownik



Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 13-11-2006 11:39
tkacki napisał/a:
Sorki Panowie, ale jak czytam wasze wyody, to mi się płakać chce. Kombinujecie z patentami zamiast naprawić samochód. Ma palić w oryginalnej konfiguracji i już.
Kundlicie wasze samochody Panowie. To smutne. Potem ktoś kupi taką kupę.... i pomyśli to samo, co Wy, gdybyście zobaczyli to w Waszym dopiero co kupionym aucie.
Weźcie prosze książkę do ręki, poczytajcie i wymieńcie co trzeba.


Ta droga idac kazde 924 powyzej 20 lat a chyba mlodszych ni masmiley. Powinno miec wymieniona cala elektryke, bo przewody sa juz dawno utlenione i spadki napieca za duze.
Mozna rozebrac cale 924, i zrozyc od nowa z nowymi uszczelkami szlifami i gumkami i itp, ale to wyniesie okolo 10000 euro. bo po 12-13 tys chodza tak zrobione w niemczech, a w dodatku nie daje to gwarancji ze odpali ci auto na 20 stopniowym mrozie. Nikt z 924 nie chce zrobic fiata lub syrenki (z maymi wyjatkami smiley )
Ja jak swoim nie moge jezdzic codziennie to mnie krew zalewa, a dzieki kilku rozwiazaniom jest to mozliwe. Jazda 924 to jak sex sprobuj tak przez dwa tygodnie nicsmiley. Nie che pisac ze to substytut, ale nastawia czlowieka odrazu milej do swiata i do ludzi. Ja przynajmiej robie sie spokojniejszy uprzejmiejszy.
a tak nawiasem w swoim masz wszystko oryginalnie porsche??? watpie, ja takigo egzemparza nie spotkalem w Polsce.


Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup

Edytowane przez Ketchup dnia 13-11-2006 11:40
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 13-11-2006 12:43

Tak..... Wyłącznik 400 zł.
Dobry czujnik od używanego auta kosztuje 10zł. Kupisz go na kazdym szrocie. Wystarczy poszukać. Poszukiwanie i wymiana zajmie mniej czasu, niż kundlenie kabelkami, eksperymenty i pisanie pytań na forum.

Lista wozów, w których siedzi ten czujnik (nie podobny - TEN SAM).

ALFA - 6 (119) - 2.5 i.e. 04.79-06.84
ALFA - 6 (119) - 2.5 i.e. (119.AA, 119.Asmiley 10.83-12.86
ALFA - 75 (162smiley - 2.5 V6 (162.B3) 05.85-08.86
ALFA - 75 (162smiley - 2.5 V6 CAT 09.86-04.89
ALFA - 75 (162smiley - 3.0 V6 (162.B6A) 01.87-12.90
ALFA - 75 (162smiley - 3.0 V6 (162.B6A) CAT 01.87-02.92
ALFA - 90 (162) - 2.5 i.e. V6 10.84-07.87
ALFA - 90 (162) - 2.5 i.e. V6 (162.A, 162.AA) 10.84-07.87
ALFA - GTV (116) - 6 2.5 (116.CA) 11.80-02.87
ALFA - SPIDER (115) - 2000 08.86-12.90
AUDI - 100 (43, C2) - 2.1 03.77-07.82
AUDI - 100 (44, 44Q, C3) - 1.8 CAT 03.85-11.90
AUDI - 100 (44, 44Q, C3) - 1.8 quattro CAT 08.85-11.90
AUDI - 100 (44, 44Q, C3) - 2.0 08.84-12.87
AUDI - 100 (44, 44Q, C3) - 2.1 08.82-07.84
AUDI - 100 (44, 44Q, C3) - 2.2 08.82-07.84
AUDI - 100 (44, 44Q, C3) - 2.2 08.84-12.88
AUDI - 100 (44, 44Q, C3) - 2.2 CAT 06.89-11.90
AUDI - 100 (44, 44Q, C3) - 2.2 quattro 08.84-12.88
AUDI - 100 (44, 44Q, C3) - 2.2 quattro CAT 06.89-11.90
AUDI - 100 Avant (43, C2) - 2.1 07.77-02.83
AUDI - 100 Avant (44, 44Q, C3) - 1.8 CAT 03.85-11.90
AUDI - 100 Avant (44, 44Q, C3) - 1.8 quattro CAT 08.85-10.90
AUDI - 100 Avant (44, 44Q, C3) - 2.0 E 01.85-12.87
AUDI - 100 Avant (44, 44Q, C3) - 2.1 08.82-07.84
AUDI - 100 Avant (44, 44Q, C3) - 2.2 08.84-12.88
AUDI - 100 Avant (44, 44Q, C3) - 2.2 CAT 06.89-11.90
AUDI - 100 Avant (44, 44Q, C3) - 2.2 quattro 08.84-12.88
AUDI - 100 Avant (44, 44Q, C3) - 2.2 quattro CAT 06.89-11.90
AUDI - 200 (43) - 2.1 5 E 10.79-09.82
AUDI - 200 (43) - 2.1 5 T 10.79-08.82
AUDI - 200 (44, 44Q) - 2.1 5 E 08.83-07.84
AUDI - 200 (44, 44Q) - 2.1 Turbo 08.83-01.88
AUDI - 200 (44, 44Q) - 2.1 Turbo quattro 08.83-09.86
AUDI - 200 (44, 44Q) - 2.2 08.84-07.85
AUDI - 200 Avant (44, 44Q) - 2.1 Turbo quattro 09.83-01.88
AUDI - 80 (80, 82, B1) - 1.6 GTE 01.76-07.78
AUDI - 80 (81, 85, B2) - 1.6 GLE 01.79-12.86
AUDI - 80 (81, 85, B2) - 1.8 08.83-08.86
AUDI - 80 (81, 85, B2) - 1.8 CC quattro (85Q) 08.85-08.86
AUDI - 80 (81, 85, B2) - 1.8 GTE 08.85-07.86
AUDI - 80 (81, 85, B2) - 1.8 GTE 10.84-08.86
AUDI - 80 (81, 85, B2) - 1.8 GTE quattro (85Q) 03.85-08.86
AUDI - 80 (81, 85, B2) - 1.8 GTE quattro (85Q) 08.84-08.86
AUDI - 80 (81, 85, B2) - 2.2 quattro (85Q) 08.82-07.84
AUDI - 80 (89, 89Q, 8A, B3) - 1.6 08.90-10.91
AUDI - 80 (89, 89Q, 8A, B3) - 1.8 E 06.86-08.91
AUDI - 80 (89, 89Q, 8A, B3) - 1.8 E quattro 09.86-08.91
AUDI - 90 (81, 85, B2) - 2.0 10.84-03.87
AUDI - 90 (81, 85, B2) - 2.2 10.84-03.87
AUDI - 90 (81, 85, B2) - 2.2 10.84-03.87
AUDI - 90 (81, 85, B2) - 2.2 E quattro 11.84-03.87
AUDI - COUPE (81, 85) - 1.8 GT 01.85-07.88
AUDI - COUPE (81, 85) - 1.8 GT 08.86-10.87
AUDI - COUPE (81, 85) - 1.8 GT 08.86-10.88
AUDI - COUPE (81, 85) - 2.0 09.83-07.86
AUDI - COUPE (81, 85) - 2.1 GT 09.82-08.84
AUDI - COUPE (81, 85) - 2.2 GT 09.84-10.88
AUDI - COUPE (81, 85) - 2.2 quattro 10.84-10.88
AUDI - COUPE (89, 8smiley - 1.8 08.89-07.91
AUDI - COUPE (89, 8smiley - 2.0 05.89-12.96
AUDI - QUATTRO (85) - 2.1 Turbo 07.80-07.87
BMW - 3 (E21) - 318 i 11.79-08.82
BMW - 3 (E30) - 325 e 2.7 10.83-12.88
BMW - 3 (E30) - 325 e 2.7 01.85-08.87
BMW - 5 (E12) - 528 i 04.77-05.81
BMW - 5 (E12) - 528 i 04.77-05.81
BMW - 5 (E12) - M 535 i 06.80-08.81
BMW - 5 (E28) - 520 i 06.81-12.87
BMW - 5 (E28) - 525 i 06.81-12.87
BMW - 5 (E28) - 528 i 06.81-12.87
BMW - 6 (E24) - 628 CSi 09.79-08.87
BMW - 6 (E24) - 633 CSi 09.78-08.84
BMW - 6 (E24) - 635 CSi 06.78-08.88
BMW - 7 (E23) - 728 i 07.78-08.86
BMW - 7 (E23) - 732 i/733 i 05.77-08.86
BMW - 7 (E23) - 735 i 09.79-08.86
BMW - 7 (E23) - 745 i 04.80-04.83
CITRO - CX I - 2400 GTi 06.77-06.82
CITRO - CX I - 2400 GTi 06.77-06.82
CITRO - CX I - 25 GTi Turbo 2 06.84-08.85
CITRO - CX I Break - 2400 GTi 07.82-06.83
CITRO - CX II - 25 GTi Turbo 2 08.85-12.92
FIAT - 124 Spider - 2000 Europa 04.85-09.85
FIAT - 124 Spider - 2000 Europa (124DS) 03.82-09.85
FIAT - 132 - 2.0 i.e. 01.80-12.82
FIAT - ARGENTA (132A) - 2000 i.e. 06.81-07.86
FIAT - REGATA (138) - 75 i.e. 1.5 07.85-07.89
FIAT - REGATA Weekend - 75 1.5 i.e. CAT 12.86-07.89
FIAT - RITMO I (138A) - 75 i.e. 1.5 10.85-05.87
FIAT - RITMO II (138A) - 75 1.5 CAT 09.85-12.88
FORD - CAPRI III (GECP) - 2.8 Super Injection 01.81-04.87
FORD - ESCORT III (GAA) - 1.6 i (GAA) 07.85-12.85
FORD - ESCORT III (GAA) - 1.6 RS Turbo 11.84-12.85
FORD - ESCORT III (GAA) - 1.6 XR3i 10.82-12.85
FORD - ESCORT III (GAA) - RS 1600i 05.82-12.85
FORD - ESCORT III kabriolet (ALD) - 1.6 i 09.83-12.85
FORD - ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) - 1.6 i 01.86-05.90
FORD - ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) - 1.6 i 08.89-07.90
FORD - ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) - 1.6 Turbo RS 01.86-07.90
FORD - ESCORT IV kabriolet (ALF) - 1.6 i 01.86-07.90
FORD - ESCORT IV kabriolet (ALF) - 1.6 i 08.89-07.90
FORD - ESCORT IV Turnier (AWF, AVF) - 1.6 i 01.86-07.90
FORD - GRANADA (GU) - 2.8 i 08.77-08.85
FORD - GRANADA (GU) - 2.8 i 10.82-08.85
FORD - GRANADA Turnier (GNU) - 2.8 i 08.77-08.85
FORD - GRANADA Turnier (GNU) - 2.8 i 10.82-08.85
FORD - ORION I (AFD) - 1.6 i 07.83-03.86
FORD - ORION II (AFF) - 1.6 i 03.86-07.90
FORD - ORION II (AFF) - 1.6 i CAT 03.86-07.90
FORD - SIERRA hatchback (GBC) - 2.8 XR 4x4 02.85-12.86
FORD - SIERRA hatchback (GBC) - 2.8 XR4i 08.82-12.86
FORD - SIERRA hatchback (GBC) - 2.8 XR4i 08.82-12.86
FORD - SIERRA hatchback (GBC) - 2.8 XR4i 08.82-12.86
FORD - SIERRA hatchback (GBC, GBG) - 2.8 i XR 4x4 01.87-08.88
FORD - SIERRA Turnier (BNC) - 2.8 XR4i 08.82-12.86
FORD - SIERRA Turnier (BNC) - 2.8 XR4i 08.82-12.86
FORD - SIERRA Turnier (BNG) - 2.8 4x4 01.87-08.88
LANCI - BETA coupe (828BC) - 2000 i.e. 12.81-12.84
LANCI - BETA H.P.E. (828BF) - 2000 i.e. 05.81-09.84
LANCI - GAMMA - 2500 08.81-12.84
LANCI - GAMMA coupe - 2500 08.81-04.84
LANCI - THEMA (834) - 2850 V6 i.e. (834F) 11.84-09.88
LANCI - TREVI (828Dsmiley - 2000 i.e. 05.80-01.87
OPEL - KADETT C coupe - 1.9 GT/E 09.75-07.77
OPEL - MANTA B (58_, 59_) - 1.9 E 09.75-08.77
OPEL - MANTA B (58_, 59_) - 2.0 E 08.77-08.88
OPEL - MANTA B CC (53_, 55_) - 2.0 E 08.77-08.88
OPEL - MONZA A (22_) - 2.0 E 03.83-10.84
OPEL - REKORD E (17_-19_, 11_, 14_, 16_) - 2.0 E 09.77-10.84
OPEL - REKORD E kombi (61_, 66_, 67_) - 2.0 E 09.77-10.84
OPEL - SENATOR A (29_) - 2.0 E 03.83-10.84
PEUGE - 505 (551A) - 2.2 Turbo Injection 01.86-12.87
PEUGE - 505 (551A) - 2.2 Turbo Injection 03.84-10.88
PEUGE - 505 (551A) - 2.2 Turbo Injection 06.87-12.88
PEUGE - 604 - 2.8 GTI 09.83-07.87
PORSC - 924 - 2.0 Carrera GT 06.80-10.86
PORSC - 924 - 2.0 Turbo 11.78-06.80
PORSC - 924 - 2.0 Turbo 06.80-10.86
PORSC - 928 - 4.4 09.77-08.82
PORSC - 928 - 4.6 S 09.79-07.83
PORSC - 928 - 4.6 S 08.83-07.86
RENAU - 25 (B29_) - 2.2 (B29) 11.85-03.89
RENAU - 5 - 1.4 Turbo (8220) 06.80-01.85
VW - CADDY I (14) - 1.8 08.85-07.92
VW - CORRADO (53I) - 1.8 16V 04.89-07.92
VW - GOLF I (17) - 1.6 GTI 08.76-07.82
VW - GOLF I (17) - 1.8 GTI 08.82-12.83
VW - GOLF I Cabriolet (155) - 1.6 08.79-07.82
VW - GOLF I Cabriolet (155) - 1.8 08.83-04.93
VW - GOLF I Cabriolet (155) - 1.8 08.82-12.89
VW - GOLF II (19E, 1G1) - 1.8 GTI 16V 02.86-06.90
VW - GOLF II (19E, 1G1) - 1.8 GTI G60 04.90-07.91
VW - GOLF II (19E, 1G1) - 1.8 GTI G60 Syncro 08.88-07.91
VW - JETTA I (17) - 1.6 GLI 08.79-07.82
VW - JETTA I (17) - 1.8 08.82-12.83
VW - JETTA II (19E, 1G2) - 1.8 16V 06.87-12.89
VW - PASSAT (32smiley - 1.8 01.83-03.88
VW - PASSAT (32smiley - 1.8 12.83-03.88
VW - PASSAT (32smiley - 2.0 08.83-03.88
VW - PASSAT (32smiley - 2.2 01.85-03.88
VW - PASSAT (3A2, 35I) - 1.8 16V 04.88-12.89
VW - PASSAT sedan (32smiley - 1.8 01.85-03.88
VW - PASSAT Variant (32smiley - 1.8 01.83-03.88
VW - PASSAT Variant (32smiley - 1.8 12.83-03.88
VW - PASSAT Variant (32smiley - 1.8 Syncro 01.86-03.88
VW - PASSAT Variant (32smiley - 2.0 08.83-03.88
VW - PASSAT Variant (32smiley - 2.0 Syncro 05.84-03.88
VW - PASSAT Variant (32smiley - 2.2 01.85-03.88
VW - PASSAT Variant (33) - 1.6 i 06.78-07.80
VW - PASSAT Variant (3A5, 35I) - 1.8 16V 04.88-12.89
VW - SANTANA (32smiley - 2.0 08.83-12.84
VW - SCIROCCO (53) - 1.6 06.76-07.80
VW - SCIROCCO (53smiley - 1.6 08.80-07.82
VW - SCIROCCO (53smiley - 1.8 11.85-07.92
VW - SCIROCCO (53smiley - 1.8 08.82-12.89
VW - SCIROCCO (53smiley - 1.8 16V 10.85-07.89
VW - TRANSPORTER II autobus - 2.0 08.75-04.79
VW - TRANSPORTER II nadwozie pełne - 2.0 08.75-07.79
VW - TRANSPORTER III autobus - 2.0 05.79-12.82






CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 13-11-2006 12:48
Ketchup,

Co do oryginalnych części w moim aucie ..... Popytaj ludzi z forum (browar, pieszczoch, porsz, ciachu), którzy widzieli moje auto i wiedzą co i z jakim podejściem przy nim robię. W razie czego, to zapraszam do obejrzenia.


CP9A/4G63
We are not what we own.

Edytowane przez tkacki dnia 13-11-2006 13:34
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 13-11-2006 14:24
Tkacki przyznaję ci rację ale wiesz jak to jest z używanymi częściami tego typu. Ja kupiłem ze szrotu taki czujnik i dałem za niego 20pln (przepłaciłem z tego wynika smiley) i był trochę lepszy bo załączał się na kilka sekund więcej ale nadal nie tyle ile jest w książce.

No ale z taką listą aut w których były te czujniki - jeśli kupi się kilka to rzeczywiście któryś na pewno będzie sprawny. Szkoda, że tej listy nie miałem.

Edytowane przez juras dnia 13-11-2006 14:24
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 13-11-2006 14:27

Generalnie wszystkie elementy wtrysku w 924 są wymienne z innymi autami (nie podobne - te same). Wchodzisz na stronę bosch.pl, następnie do katalogu części, wybierasz 924, potem szukaną część i klikasz magiczną opcję "powiązania dotyczace pojazdu". Masz listę aut do których idzie np: wtryskiwacz (ten sam part number).



CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 13-11-2006 17:08
Generalnie jestem zwolennikiem oryginalności samochodu (a może ostatnią osobą, która powinna tak napisać smiley ), ale czasem życie zmusza do "patentów" - bo czas goni, bo drogo, bo cośtam...
Sam mam ten pstryczek do wtryskiwacza rozruchowego (oczywiście miał być tylkona chwilkę, taka prowizorka). Jako, że nie lubię ciąć czegokolwiek w samochodzie bez potrzeby (w tym instalacji elektrycznej) wpiąłem się z moim "pstryczkiem" w kostkę od włącznika termiczno-czasowego. W ten sposób mogę sobie wzbogacić mieszankę tylko gdy kręcę rozrusznikiem (jeśli się mylę proszę o poprawienie - nie mam schematu przed oczyma).

pzdr
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
Ketchup
Użytkownik



Postów: 245
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 14-11-2006 11:21
@Tkacki sorki jesli Cie urazilem, nie mialem takiego zamiaru.
@Pilatus masz racje

A co do patentow. Jest ot kompromis miedzy portwelem wlasciciela, a dbaniem o oryginalnosc pojazdu, a dbaniem o to by był na chodzie. Kazdy ten punkt znajduje w innym miejscu. Kademu te linie przetna sie w innym punkcie. Najlepszym przykladem jest instalacja gazowa. Dla niektorych nie do pomyslenia, dla innych alterantywny sposob zasilenia silnika w paliwo,dajacy mozliwosc cieszenia sie na codzien swoim 924.

Idealem jest dazenie do wszystkiego oryginalnego, ale to tylko ideal. a my mamy tu zycie i czasami kompromis jest potrzebny.
Sorki Panowie, ale jak czytam wasze wyody, to mi się płakać chce. Kombinujecie z patentami zamiast naprawić samochód. Ma palić w oryginalnej konfiguracji i już.
Nie ma co plakac tylko troszek starac sie zrozumiec ta druga strone smiley (tzw patenciarzy)


Pozdrawiam 924 78rMaciek -Ketchup

Edytowane przez Ketchup dnia 14-11-2006 11:22
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 14-11-2006 14:28

Ja nie mam nic przeciwko patentom. Sam je robię - np: MAF kit, Koni yellows, itp. W tym jednak konkretnym przypadku (problem z odpalaniem) uważam, że "patent" jest nie tylko zbędny (da się naprawić tanio i dobrze) co wręcz szkodliwy. Patenty ulepszające samochód - tak, psujące go - nie.


CP9A/4G63
We are not what we own.
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 14-11-2006 15:16
A ja powiem tylko , ze prowizorki zostaja najdluzej :-)


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: I jeszcze raz problem z odpalaniem :)
Arturros
Użytkownik

Postów: 57
Miejscowość:
Data rejestracji: 07.05.06
Dodane dnia 15-11-2006 14:38
Nie wiedziałem że ten temat doprowadzi do takiej burzy smiley Wszyscy wiedzą że oryginały są cudowne, ale nie każdy chce mieć oryginał. Jedni wolą MAF i Koni Yellows, inni festyniarskie naklejki i lampki, jeszcze inni chcą tylko jeździć itd. itp. można by wymieniać w nieskończoność. Fajnie że ktoś zwrócił uwagę że można znaleźć czujnik termiczny na szrocie, może uchroni mnie to od "guzika" szczerze mówiąc nie chcę wykonywać zbędnych operacji. Chcę wsiadać do samochodu, odpalać i jechać, to nie helikopter smiley jak ktoś, w innym temacie napisał że chce zrobić tysiące włączniczków smiley Ale to jego wybór, mamy demokracje ! przynajmniej jest z czego się pośmiać smiley

Może mi wreszcie ktoś odpowie co ja mam wymienić ? żeby normalnie odpalał zawsze i wszędzie!!!!
arturros@o2.pl 555857
Strona 1 z 3 1 2 3 >