Autor |
944 S2 zalewa przy "dłuższym" zwlekaniu z odpaleniem silnika |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 25-07-2011 18:31 |
|
|
szukałem po forum: nie pali "na ciepło", nie pali "na zimno" - a u mnie właściwie to jest obecnie tak, że jak przekręcę stacyjkę i nie będę od razu uruchamiał auta, to mi zaleje świece paliwem.
A jak odpalę od razu, to działa za każdym razem.
Właściwie to byłem teraz na etapie walki z rozrusznikiem, ale wyszło nagle to
rozrusznik świeżo po regeneracji i nowy akumulator bardziej pod diesel'a (74Ah)
pewnie dla Was będzie to odświeżenie wiadomości
co może być winowajcą na tym etapie?
|
|
Autor |
RE: 944 S2 zalewa przy "dłuższym" zwlekaniu z odpaleniem silnika |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 25-07-2011 19:22 |
|
|
może to być wina regulatora ciśnienia paliwa?
dobrze rozumie, że dzięki temu regulatorowi po osiągnięciu pożądanego ciśnienia paliwa reszta paliwa wraca do baku?
|
|
Autor |
RE: 944 S2 zalewa przy "dłuższym" zwlekaniu z odpaleniem silnika |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 25-07-2011 19:52 |
|
|
tak próbuję co chwilę i chyba jednak statystyka sprowadzi się do tego, że nie pali na ciepło - muszę dłużej męczyć rozrusznik.
nie jest jednak tak jak pisałem wyżej, że od razu po przekręceniu stacyjki odpali zawsze
|
|
Autor |
RE: 944 S2 zalewa przy "dłuższym" zwlekaniu z odpaleniem silnika |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 25-07-2011 20:46 |
|
|
W 924 2.0 bym Ci powiedział czemu tak jest, ale w Twoim przypadku trzeba poczekać
na specjalistę od S2.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 S2 zalewa przy "dłuższym" zwlekaniu z odpaleniem silnika |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 25-07-2011 20:48 |
|
|
Pompa paliwa zasilana jest z przekaźnika dopiero po przekręceniu kluczyka na pozycję zapałon. Chyba, że masz na stałe bez przekaźnika to wtedy pompa nabija zaraz po przekręceniu kluczyka.
Nie odpalanie na zimnym może być spowodowane tym, że paliwo ucieka bo nie trzymają zawory zwrotne przy pompie.
Najlepiej podpiąć manometr i wszystko będziesz widział. W ten sposób sprawdzisz pompę, regulator i zawory zwrotne.
Tu jest mój temat jak walczyłem z regulatorem ciśnienia. Niestety nie udało mi się na szybko znaleźć wartości ciśnienia dla silnika 3.0
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=2864&rowstart=0
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220
Edytowane przez Andrew dnia 25-07-2011 20:49 |
|
Autor |
RE: 944 S2 zalewa przy "dłuższym" zwlekaniu z odpaleniem silnika |
tomo
Użytkownik
Postów: 615
Miejscowość: Chorzów, Gliwice
Data rejestracji: 07.04.08 |
Dodane dnia 25-07-2011 20:53 |
|
|
dzięki za wskazówki.
ogólnie jutro planowo auto idzie na warsztat, ale nie miało iść z tą usterką
mam nadzieję, że będzie to w tym tygodniu ogarnięte to dam znać co było.
|
|