Postów: 3476 Miejscowość: Jelenia Góra Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 06-10-2011 19:40
Była stosowana standardowo przez krótki okres czasu w rocznikach 78 i 79 - została zastąpiona normalną 5-tka z Audi, która nie była awaryjna - słabe synchronizatory w Doglegu. Dogleg w 924 miał oznaczenie 016Z. W przeciwieństwie do Doglega z 931 - który oznaczono G31.
Postów: 3476 Miejscowość: Jelenia Góra Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 06-10-2011 23:19
Pięć biegów
Układ taki +/-
Najczęściej padały synchronizatory biegów 1,2 - zgrzyta przy zmianie na wyższych obrotach. Można teraz kupić "nowe" zestawy naprawcze z USA, nie wychodzi tak drogo jak w ASO.
Dotyczy to tak samo skrzyni z 924 jak i tej z 924 Turbo.
Z ciekawostek to na 1 mozna pojechać jakoś do 60km/h, 2 to już do ok 120km/h... na trójce ok 180km/h a reszta biegów chyba dla oszczędnych Testowałem obie skrzynie przy silniku 2.0 n/a (skrzynie 924 dogleg i 924Turbo) - skrzynia z 924 wyciągała ok 10km/h mniej niż wersja z turbo.