924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor AT w 928
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 31-10-2011 12:11
dłubać - nie dłubać
oto jest pytanie, które wiąże się z nadejściem zimy i możliwością wybebeszenia gratów z auta.

zmiana biegów jest płynna z wyjątkiem momentu wrzucenia D z P smiley
jeżeli nie trzymam nogi na hamulcu to jest w sumie ok
jednak w sytuacji gdy wrzucę D trzymając hamulec - efekt porównywalny jest do przyłączenia lokomotywy do wagonów.


czy tak ma być?
czy ten typ tak ma?
czy to normalne?
naprawiać?
nie ruszać?
co wymienić?
gdzie?
i

...jak żyć?
smiley


pozdrawiam,
Paweł

928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok"
31100 akustyk.pl
Autor RE: AT w 928
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 31-10-2011 12:39
hmmm w sumie nie miałem nigdy nowego automata, ale wszystkie które miałem lub jeździłem
1. miały zwłokę przy przełączaniu z P na D
2. szarpnięcie zawsze było mniejsze lub większe...


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 31-10-2011 12:51
1290383
Autor RE: AT w 928
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 31-10-2011 12:59
1.zwłoka mi nie przeszkadza
2.w mondeło firmowym tego nie ma (za to cała reszta jest do d. smiley )


pozdrawiam,
Paweł

928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok"
31100 akustyk.pl
Autor RE: AT w 928
juha
Użytkownik



Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 31-10-2011 13:09
Ja często jeżdże Mercedesem 230 CE z automatem i też tak ma. Wydaje mi się, że to kwestia regulacji ale to tylko moje domysły smiley


1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl

Edytowane przez juha dnia 31-10-2011 13:09
www.aerotech.beep.pl
Autor RE: AT w 928
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 31-10-2011 13:40
ufff - czyli nie ruszacsmiley


pozdrawiam,
Paweł

928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok"
31100 akustyk.pl
Autor RE: AT w 928
ciachu
Administrator



Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 31-10-2011 14:11
U mnie też szarpnięcie jest mocne - idealnie to opisałeś z tą lokomotywą. To jest stary automat i jestem w stanie uwierzyć, że ten typ tak ma.
Nowe automaty, a już zupełnie poza ligą typu dsg, zmieniają biegi niezauważalnie, ale to 3 dekady różnicy..
I tak jak na taką przepaść czasową po przejechaniu się 928 pierwszy raz obawiałem się jakiejś archaicznej zmiany biegów, a tu niespodzianka! - zmienia jak nowe automaty (oprócz powyższego przypadku).


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86

Edytowane przez ciachu dnia 31-10-2011 14:13
6925558 www.924.pl
Autor RE: AT w 928
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 31-10-2011 14:40
czuję się uspokojony smiley dziękuję


pozdrawiam,
Paweł

928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok"
31100 akustyk.pl
Autor RE: AT w 928
Mirek
Użytkownik



Postów: 283
Miejscowość: Radom
Data rejestracji: 18.04.09
Dodane dnia 31-10-2011 15:00
jeep grand cherokee 4.0 94r, miał tak samo


944 S
Autor RE: AT w 928
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 31-10-2011 15:11
ja mówię na przykładzie Jeepa GC 4,7 mk2001 smiley
hondy accord 2,2i
nie kojarzę tego w chryslerze grand Voyagerze 3,6 , ale tym autem prawie nie jeździłem więc mogę nie pamiętać zwyczajnie.

Możesz jeszcze zapytać Michała928 jak było w jego 928 miał je przecież kiedyś w automacie.... ale myślę, że to ma bardziej związek z budową skrzyni w tamtych latach, bo na nowym oleju i filtrach to się nie zmienia. smiley a skrzynia działa płynnie redukuje i zmienia jak należy.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 31-10-2011 15:11
1290383
Autor RE: AT w 928
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 31-10-2011 15:29
Sprawny zestaw tak nie ma, więc ten typ tak nie ma. To jest skrzynia mercedesowska i jeśli obroty na biegu jałowym są idealne i nie ma luzów na układzie napędowym, czyli na gumowych łącznikach wału i przedewszystkim na dyferencjale to nie możee być żadnych stuknięć w przelączaniu na D. W skrzyni może tez już być wywalona dwójka, ale raczej rto by był objaw ślizgania się... Więc stawiałbym na posprawdzanie przedewszystkim układu napędowego ! Bo strzałow powtarzam, nie ma prawa być smiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: AT w 928
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 31-10-2011 16:03
przecież nikt nie mówi o stukaniu, tylko o szarpnięciu.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: AT w 928
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 31-10-2011 16:10
Pirx napisał/a:
efekt porównywalny jest do przyłączenia lokomotywy do wagonów.


a to co ? szarpnięcie?
jak dla mnie to jednak niezłe jebnięcie, aczkolwiek niech się wypowie robek, bo go tam ciągnie do kolei ;p


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87

Edytowane przez drwal dnia 31-10-2011 16:11
4640739
Autor RE: AT w 928
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 31-10-2011 16:30
At 928 czytaj czytaj wszyskie wskazówki są w dokumentacji sprawdż wolne obroty 700+125 regulacja linki pomiedzy silnikiem a skrzynią [ta prawa na skrzyni volumen 3 str 30 i str 93 www.cannell.co.uk/Manuals.
Autor RE: AT w 928
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 31-10-2011 16:43
Raczej miałem na myśli szarpnięcie - bez stuku.
Jak auto wróci do mnie będę sprawdzał namacalnie smiley


pozdrawiam,
Paweł

928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok"
31100 akustyk.pl
Autor RE: AT w 928
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 31-10-2011 16:51
oczywiście sprawdż inne mechaniczne luzy w obwodzie przeniesienia napędu sam sugerujesz że to uwolnionu napęd stuka np półośki . Rozbierając skrzynię nic nie zobaczysz ,poza tym to nie rozbieranie stanowi problem a wyjęcie skrzyni biegów w 928 T prosedura wymaga odpięcia tylnego mostu i wysówania zespołu do tyłu volumen 3
Autor RE: AT w 928
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 31-10-2011 17:09
szarpnięcie jest spowodowane luzem, albo obrotami. Kiedys zacznie sie stukanie smiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739