Autor |
Zalewanie silnika |
maciej2908
Użytkownik
Postów: 23
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 12.02.12 |
Dodane dnia 12-02-2012 20:06 |
|
|
Witam Koledzy
Jestem nowy na forum. Ostatnio stałem się posiadaczem Porsche 924. Auto już przywrócone wizualnie do ładnego stanu pozostała tylko mechanika.
I mam z nim problem na wolnych obrotach silnik jest zalewany benzyna na gazie ten kłopot nie występuje. Wie może ktoś z Was co może być tego przyczyną?? |
|
Autor |
RE: Zalewanie silnika |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 12-02-2012 20:14 |
|
|
cześć - ja się akurat słabo znam - ale pewnie coś się zepsuło
ja obstawiam tą cholerną blaszkę w K-jet - u mnie było mikropęknięcie i zalewało
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Zalewanie silnika |
maciej2908
Użytkownik
Postów: 23
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 12.02.12 |
Dodane dnia 12-02-2012 20:24 |
|
|
Dzięki Kolego właśnie słyszałem od znajomego mechanika o tej blaszce w K-JETRONIC ale też myślałem że może to być wina wtryskiwaczy, ciężko dobrze wyregulować ten silnik. Bo pomijając to zalewanie silnika to auto już odnowione dodam w najbliższym czasie kilka zdjęć. |
|
Autor |
RE: Zalewanie silnika |
porsz
Użytkownik
Postów: 1116
Miejscowość: warszawa
Data rejestracji: 19.04.06 |
Dodane dnia 12-02-2012 20:30 |
|
|
a może piąty wtrysk leje stale, odłącz go
968 92r czerwony (dziwny porsiołek) (było)
924 78r czarny (w posiadaniu,, na sprzedaż
944 86 biały ( przerobiony na biało czerwony)zmienił właściciela
buggy 69r czerwony (w posiadaniu)
i teraz nie wiem w co wsiąść |
|
Autor |
RE: Zalewanie silnika |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 12-02-2012 21:56 |
|
|
Czesc, skad jestes ?
Sprawdz 5ty wtrysk i najlepiej na analizatorze ustaw mieszanke, jak sie nie da ustawić to trza pogrzebac. Moze wtryski, moze regulator cisnienia...
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Zalewanie silnika |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 12-02-2012 22:28 |
|
|
W Termicznym Regulatorze Ciśnienia do sprawdzenia - zatkane sitko i/lub przyklejona (wewnątrz TRC) membrana.
Edytowane przez konto_usuniete dnia 12-02-2012 22:29 |
|
Autor |
RE: Zalewanie silnika |
maciej2908
Użytkownik
Postów: 23
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 12.02.12 |
Dodane dnia 14-02-2012 18:23 |
|
|
Właśnie sprawdzałem tą blaszkę KJET i jest zauważalnie wykrzywiona
Mateusz |
|
Autor |
RE: Zalewanie silnika |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 14-02-2012 18:32 |
|
|
co wygrałem?
jeżeli to tylko to to nie powinno być tak źle
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 14-02-2012 18:35 |
|
Autor |
RE: Zalewanie silnika |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 14-02-2012 20:24 |
|
|
Blaszka KJET to mi się kojarzy z tą które jest w główce samego dystrybutora
paliwa, a tutaj chodzi o tzw. klapkę? Dobrze kombinuje? Tą która mierzy ilość
powietrza. Konkretnie o tą 91111094302.
Jeżeli jeszcze nie zdjąłeś to postaraj się zapamiętać/zaznaczyć jak jest obecna
przykręcona, bo dobrze byłoby ustawić taką samą szczelinę. Nigdy tego nie robiłem
i może ponowne ustawienie jest proste, ale sam bym tak zrobił gdybym ją wymieniał.
Pytanie dlaczego się wygięła? Auto ma lub miało zamontowaną instalację LPG?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Zalewanie silnika |
konto_usuniete
Użytkownik
Postów: 1975
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.09.07 |
Dodane dnia 14-02-2012 20:53 |
|
|
Szczelina na całym obwodzie powinna być jednakowa 0 - 0,5 mm. Blaszka nie może przekraczać górnej załamanej krawędzi obudowy - miejsca pokazanego strzałką - i nie przesuń sprężyny regulacyjnej jaka jest pod spodem.
konto_usuniete dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Zalewanie silnika |
maciej2908
Użytkownik
Postów: 23
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 12.02.12 |
Dodane dnia 15-02-2012 11:02 |
|
|
Auto ma instalacje LPG mieszalnikową od 6 lat. Jak jeszcze nim kuzyn jeździł gaz kichnął i ta okrąglą blaszkę wykrzywiło wczoraj sprawdzałem. Auto na benzynie nie chodzi wogóle na gazie silnik chodzi. Będę oddawał do regulacji tego gazu i ta blaszkę KJET do wymiany ciekawe czy to wina tylko tej blaszki. Dziękuje koledzy za pomoc
Mateusz |
|
Autor |
RE: Zalewanie silnika |
maciej2908
Użytkownik
Postów: 23
Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 12.02.12 |
Dodane dnia 15-02-2012 11:20 |
|
|
Wrzuciłem już lepsze zdjęcia auta
Mateusz |
|