924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor GTS WOJCIECH
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 24-02-2012 17:55
Szykam informacji o źródle dystrybucji okładziny tarczy sprzegłowej , wysokiej jakości najlepiej z kewlarem lub aramidami ,lub włóknem węglowym. -inne nie zdają egzaminu - są na chwilę .
Spiekowych płytkowych nie chcę szkoda mi skrzyni. Średnica tarczy 250/23N.grubość okładzin 2x #4mm orginalnie jest zbrojona na podłożu stalowym klejona.
Szukam też źródła na nity dwustopniowe stalowe.
Autor RE: GTS WOJCIECH
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 24-02-2012 18:20
Na początek radzę zapytać tutaj: http://www.sprzegla.com/glowna/sprzegla-samochodowe-regeneracja-tuning.html

Pan Radzikowski zna się na sprzęgłach, myślę że jeżeli sam nie będzie miał to
coś doradzi.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: GTS WOJCIECH
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 24-02-2012 23:21
Ja bym chyba jednak zrobil spiekowe... Reszta to polsrodki i w koncu i tak skonczy sie spiekiem.
Wbrew pozorom nie jest ono takie agresywne - nie da sie tylko jezdzic na polsprzegle bo uklad napedowy wpada w rezonans i szarpie ale to raczej nie problem.
Tak poza tym to strasznie upalasz to auto skoro skrzynia sie wysypala, szpere przypaliles, sprzegla sie palą...


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl

Edytowane przez michal928 dnia 24-02-2012 23:23
31356497
Autor RE: GTS WOJCIECH
tetsumaru
Użytkownik

Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09
Dodane dnia 24-02-2012 23:40
No....Wojtuś tym autkiem raczej żony do kościoła nie wozi ....smiley


Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony
1714637
Autor RE: GTS WOJCIECH
pit
Użytkownik



Postów: 333
Miejscowość:
Data rejestracji: 26.03.08
Dodane dnia 25-02-2012 07:41
dokładnie jak napisał Qbak zapytać w dobrej firmie zajmujęcej się obijaniem tarcz itp Kiedyś zapytałem o spieki i dostałem informację ze zrobią mi wszystko co będe chciał,właściwie jedyny "problem"to muszę mniej więcej wiedziec wiedziec czego chce-oczekuję a reszta już się firma zajmie.


Autor RE: GTS WOJCIECH
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 25-02-2012 10:10
Zawsze twierdziłem że wykożystuję wszystkie walory auta .Sprzęgło puszczam płynnie chyba gaz za mocno cisnę ale po krytycznym pytaniu chyba kupię sobie inny niemiecki zabytek , tylko żeby mi go myszy za szybko nie zjadły bo tam żadko pali się sprzęgło a dokucza tylko dymek z rury wydechowej.
Reasumując , skutki opisywanych usterek dowodzą tylko , iż w tych wielu relacjach o jeżdżeniu ja faktycznie użytkuję auto w górnych parametrach expksploatacyjnych .Pracuję a czas to pięniądz więc szybko się przemieszczam .W trasie zawodowej moje auta praktycznie nigdy mnie nie zawiodły .Usterki opisywane były zawsze w porę lokalizowane lub powstawały w czasie zabawy .Nadal twierdzę że 928 jest najmocniejszym samochodam drogowym . Na temat sportu nie wypowiadam się bo tam producent określa żywotność elementów w godzinach .Chłopcy z torów coś o tym wiedzą. W gts wzmocniono właśnie wiele elementów trakcyjnych bo dopisek S zobowiązuje .

Edytowane przez WOJCIECH dnia 25-02-2012 10:12
Autor RE: GTS WOJCIECH
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 25-02-2012 15:38
Problem nabijania tarcz w regionie łódzkim mam całkowicie opanowany oczywiście z krytycznym podejściem do fachowców co niemają dwustopniowych stalowych nitów i zakuwaczy do tego odpowiednich .Panowie fachowcy mówią że stosują nity z odzysku a ja w tym momencie wychodzę żaden nie ma na składzie tarcz owzmocnionei struktórze a opowieści owytrzymałości ich dzieł wolę nie sprawdzać . Pisałem kiedyś że przejechałem na 928 około 500 000 km więc tarcz trochę było raz tylko s e r w i s a n t mi nabił swoimi nitami i po tygodniu się rozpadła tarcza .Orginał w porschu około 1250 zł i trochę czasu .Ja wiele tarcz nabiłem z pomocą mojego kolegi Jurka doświadczonego starszego mechanika VW. Żywotność moich prac zależała głównie od jakości nakładek . Teraz człowiek który prowadził serwis pojazdów cięzarowych i busów i miał różne ciekawe materiały cierne z dobrych firm zmarł i skończył mi się dostęp do tarczek .Więc szukam 250 mm najlepsze #4mm nitu już znalazłem
http://sklep.komtek.pl/order.php?ipa=29929 obowiązkowo dwustopniowe.
Autor RE: GTS WOJCIECH
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 25-02-2012 20:53
Tylko Radzikowski w Warszawie. Robi sprzegla do wszelkich wzmacnianych subaru, mitsu evo itp. Robi tez rozne dzwine patenty ze sprzeglami, w srodowisku motoryzacyjnym jest bardzo powazany. Qbak podal namiary - zadzwon i porozmawiaj. Jak nie spelni twoich oczekiwan to daj znac.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: GTS WOJCIECH
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 27-02-2012 23:12
DZIEKI ZA RADĘ W OSTATECZNOŚCI JESTEM UMÓWIONY ZAWOŻĘ ZESTAW I NA POCZEKANIU [2-3H] NA ROZSĄDNYCH WARUKACH ZAMYKAM TEMAT
Autor RE: GTS WOJCIECH
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 29-02-2012 17:51
dzisiaj dotarł do mnie orginalny nowy sygnowany przez porsche docisk ,Jest fajnie ,powoduje to trochę radości data produkcji 10/93 tłoczona na sprężynie .
Autor RE: GTS WOJCIECH
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 29-02-2012 18:08
A jak z tarczą? Radzikowski zrobil??? Cos lepszego zaproponowal czy w koncu jednak spieki?


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: GTS WOJCIECH
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 01-03-2012 10:39
Tarczkę będzie robił . Uwaga przyznał mi rację że 250tka okładzina kewlarowa-aramidowa na podłożu stalowym będzie lepsza patrz
http://www.928motorsports.com/parts/clutchkitgt3.php .
taka opcja pozwala na sportową eksploatacje --bezpieczną dla skrzyni i przeniesienia .
Założenie spieków uważam , że niesie za sobą konieczność zamontowania wzmocnień wszystkich łączeń wielowypustów wału i od razu odkładania kaski na części do skrzyni gtsa a to majątek .

Edytowane przez WOJCIECH dnia 01-03-2012 10:42
Autor RE: GTS WOJCIECH
WOJCIECH
Użytkownik

Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11
Dodane dnia 04-03-2012 14:23
Zmiana , Pan Radzikowski nie zdobył tarczki o parametrach do GTSa zaproponował inną markową wymagającą adaptacji średnicy i wysyła ją w poniedziałek wraz z nitami . Całość wykonam sam na miejscu .
Okładzina 250 mm wzmocniona [kewlarowo aramidowa na podłożu stalowym lub?? , lub jakakolwiek inna byle mocna ] na razie jest niedostępna .Oczywiście zawsze pozostaje OEM półka.

Edytowane przez WOJCIECH dnia 04-03-2012 14:45