Autor |
GTS WOJCIECH |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 24-02-2012 17:55 |
|
|
Szykam informacji o źródle dystrybucji okładziny tarczy sprzegłowej , wysokiej jakości najlepiej z kewlarem lub aramidami ,lub włóknem węglowym. -inne nie zdają egzaminu - są na chwilę .
Spiekowych płytkowych nie chcę szkoda mi skrzyni. Średnica tarczy 250/23N.grubość okładzin 2x #4mm orginalnie jest zbrojona na podłożu stalowym klejona.
Szukam też źródła na nity dwustopniowe stalowe. |
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 24-02-2012 18:20 |
|
|
Na początek radzę zapytać tutaj: http://www.sprzegla.com/glowna/sprzegla-samochodowe-regeneracja-tuning.html
Pan Radzikowski zna się na sprzęgłach, myślę że jeżeli sam nie będzie miał to
coś doradzi.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 24-02-2012 23:21 |
|
|
Ja bym chyba jednak zrobil spiekowe... Reszta to polsrodki i w koncu i tak skonczy sie spiekiem.
Wbrew pozorom nie jest ono takie agresywne - nie da sie tylko jezdzic na polsprzegle bo uklad napedowy wpada w rezonans i szarpie ale to raczej nie problem.
Tak poza tym to strasznie upalasz to auto skoro skrzynia sie wysypala, szpere przypaliles, sprzegla sie palą...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 24-02-2012 23:23 |
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 24-02-2012 23:40 |
|
|
No....Wojtuś tym autkiem raczej żony do kościoła nie wozi ....
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
pit
Użytkownik
Postów: 333
Miejscowość:
Data rejestracji: 26.03.08 |
Dodane dnia 25-02-2012 07:41 |
|
|
dokładnie jak napisał Qbak zapytać w dobrej firmie zajmujęcej się obijaniem tarcz itp Kiedyś zapytałem o spieki i dostałem informację ze zrobią mi wszystko co będe chciał,właściwie jedyny "problem"to muszę mniej więcej wiedziec wiedziec czego chce-oczekuję a reszta już się firma zajmie.
|
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 25-02-2012 10:10 |
|
|
Zawsze twierdziłem że wykożystuję wszystkie walory auta .Sprzęgło puszczam płynnie chyba gaz za mocno cisnę ale po krytycznym pytaniu chyba kupię sobie inny niemiecki zabytek , tylko żeby mi go myszy za szybko nie zjadły bo tam żadko pali się sprzęgło a dokucza tylko dymek z rury wydechowej.
Reasumując , skutki opisywanych usterek dowodzą tylko , iż w tych wielu relacjach o jeżdżeniu ja faktycznie użytkuję auto w górnych parametrach expksploatacyjnych .Pracuję a czas to pięniądz więc szybko się przemieszczam .W trasie zawodowej moje auta praktycznie nigdy mnie nie zawiodły .Usterki opisywane były zawsze w porę lokalizowane lub powstawały w czasie zabawy .Nadal twierdzę że 928 jest najmocniejszym samochodam drogowym . Na temat sportu nie wypowiadam się bo tam producent określa żywotność elementów w godzinach .Chłopcy z torów coś o tym wiedzą. W gts wzmocniono właśnie wiele elementów trakcyjnych bo dopisek S zobowiązuje .
Edytowane przez WOJCIECH dnia 25-02-2012 10:12 |
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 25-02-2012 15:38 |
|
|
Problem nabijania tarcz w regionie łódzkim mam całkowicie opanowany oczywiście z krytycznym podejściem do fachowców co niemają dwustopniowych stalowych nitów i zakuwaczy do tego odpowiednich .Panowie fachowcy mówią że stosują nity z odzysku a ja w tym momencie wychodzę żaden nie ma na składzie tarcz owzmocnionei struktórze a opowieści owytrzymałości ich dzieł wolę nie sprawdzać . Pisałem kiedyś że przejechałem na 928 około 500 000 km więc tarcz trochę było raz tylko s e r w i s a n t mi nabił swoimi nitami i po tygodniu się rozpadła tarcza .Orginał w porschu około 1250 zł i trochę czasu .Ja wiele tarcz nabiłem z pomocą mojego kolegi Jurka doświadczonego starszego mechanika VW. Żywotność moich prac zależała głównie od jakości nakładek . Teraz człowiek który prowadził serwis pojazdów cięzarowych i busów i miał różne ciekawe materiały cierne z dobrych firm zmarł i skończył mi się dostęp do tarczek .Więc szukam 250 mm najlepsze #4mm nitu już znalazłem
http://sklep.komtek.pl/order.php?ipa=29929 obowiązkowo dwustopniowe. |
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 25-02-2012 20:53 |
|
|
Tylko Radzikowski w Warszawie. Robi sprzegla do wszelkich wzmacnianych subaru, mitsu evo itp. Robi tez rozne dzwine patenty ze sprzeglami, w srodowisku motoryzacyjnym jest bardzo powazany. Qbak podal namiary - zadzwon i porozmawiaj. Jak nie spelni twoich oczekiwan to daj znac.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 27-02-2012 23:12 |
|
|
DZIEKI ZA RADĘ W OSTATECZNOŚCI JESTEM UMÓWIONY ZAWOŻĘ ZESTAW I NA POCZEKANIU [2-3H] NA ROZSĄDNYCH WARUKACH ZAMYKAM TEMAT |
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 29-02-2012 17:51 |
|
|
dzisiaj dotarł do mnie orginalny nowy sygnowany przez porsche docisk ,Jest fajnie ,powoduje to trochę radości data produkcji 10/93 tłoczona na sprężynie . |
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 29-02-2012 18:08 |
|
|
A jak z tarczą? Radzikowski zrobil??? Cos lepszego zaproponowal czy w koncu jednak spieki?
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 01-03-2012 10:39 |
|
|
Tarczkę będzie robił . Uwaga przyznał mi rację że 250tka okładzina kewlarowa-aramidowa na podłożu stalowym będzie lepsza patrz
http://www.928motorsports.com/parts/clutchkitgt3.php .
taka opcja pozwala na sportową eksploatacje --bezpieczną dla skrzyni i przeniesienia .
Założenie spieków uważam , że niesie za sobą konieczność zamontowania wzmocnień wszystkich łączeń wielowypustów wału i od razu odkładania kaski na części do skrzyni gtsa a to majątek .
Edytowane przez WOJCIECH dnia 01-03-2012 10:42 |
|
Autor |
RE: GTS WOJCIECH |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 04-03-2012 14:23 |
|
|
Zmiana , Pan Radzikowski nie zdobył tarczki o parametrach do GTSa zaproponował inną markową wymagającą adaptacji średnicy i wysyła ją w poniedziałek wraz z nitami . Całość wykonam sam na miejscu .
Okładzina 250 mm wzmocniona [kewlarowo aramidowa na podłożu stalowym lub?? , lub jakakolwiek inna byle mocna ] na razie jest niedostępna .Oczywiście zawsze pozostaje OEM półka.
Edytowane przez WOJCIECH dnia 04-03-2012 14:45 |
|